Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron siskonpojille ettei joulupukkia ole - sisko sai kilarin, lapset itkevät huoneissaan

Vierailija
23.10.2017 |

No kamoon, on se sitten kamalaa jos totuus sattuu, mutta tein tälle perheelle palveluksen. (Ja jos en näe heitä jouluna, tein myös itselleni palveluksen.)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin kuspiä

Vierailija
2/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveä ilkeä ihminen kun pilaat toisilta vuoden suurimman juhlan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä saman sitten marraskuussa kun vien joulukalentereita sukulaisten lapsille. Hehehe!

Vierailija
4/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän heillä oo kivempikin ilman itsekästä ja ajattelematonta tätiä.

Ei kukaan lapsi tosta nyt rikki mene, mutta ei se oo sukulaisen tehtävä päättää milloin satuilusta luovutaan.

Vierailija
5/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset pojat?

Palveluksen tosiaan tekee, jos kouluikäiset uskovat joulupukkiin. Joutuvat pilatuiksi. 

Sen sijaan, jos kyseessä olivat 2- ja 3-vuotiaat niin minusta tarpeetonta realismia. 

Vierailija
6/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mammat. Tämä oli trolli, sillä aion tehdä tuon vasta ensimmäisenä adventtina! Uskomatonta miten joidenkin joulu voi muka olla siitä kiinni uskooko lapset joulupukkiin vai ei! Ja jos vanhemmilla on mitään valtaa lapsiinsa, he vakuuttavat että puheista huolimatta se on!

ap

Vierailija
7/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä täysin koko joulupukkijuttua. 

Miksi valehtelu olisi oikeutettua juuri tämän olennon kohdalla. Jos itse uskoo jumalaan, voi puhua jumalasta. 

Mutta kun itse tietää, että tarina on täyttä puppua, niin miksi se lapsille totena syötetään?

Vierailija
8/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään kakaran ns "jouluilo" ei ole siitä kiinni onko joulupukki oikea vai naapurin setä!

Vierailija
9/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat 13 ja 16v

-ap

Vierailija
10/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok mammat. Tämä oli trolli, sillä aion tehdä tuon vasta ensimmäisenä adventtina! Uskomatonta miten joidenkin joulu voi muka olla siitä kiinni uskooko lapset joulupukkiin vai ei! Ja jos vanhemmilla on mitään valtaa lapsiinsa, he vakuuttavat että puheista huolimatta se on!

ap

Teit sen milloin tahansa, niin törkeää ja itsekeskeistä pilata lasten ilo ja jännitys. Mitä pahaa he muka ovat sinulle tehneet?

Vierailija
11/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset olivat 13 ja 16v

-ap

Jaha, että sellainen provo.

Vierailija
12/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jouluhysteriaa, mutta on siinä kaikessa yksi huvittava puoli. Saa härnätä lapsia tällä ikuisella joulupukkiasialla. Siitä saa huvia lähes koko jouluksi.

Vierailija
13/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tarvitsee kehittyäkseen fantasiaa ja mielikuvitushahmoja. 

Olen silti epävarma, pitääkö aikuisten tuputtaa näitä totena. Itse olen jättänyt joulupukin lasten oman harkinnan varaan. 

N. neljävuotiaana ovat hoksanneet, että eihän se ole mahdollista viedä joka kotiin tavaroita yhtenä iltana. Silloin olen sanonut, että joulupukilla on paljon apureita ja en vielä ole "tuhonnut" joulupukkia. 

Kyllä ne jokainen kouluikään mennessä ovat tajunneet, että se on satua. 

Ovat aikuisia ja en usko, että traumoja on jäänyt. 

Vierailija
14/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, en itsekään ymmärrä miksi pitää olla tämmöinen pukkikusetus. On pukilla ja tontuilla tietenkin varmaan hyvä pelotella lapsia olemaan kiltti.

Vierailija
15/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kertoa lapsen vaan ihmettelee ovatko olleet tuhmia kun lahjoja ei tule paljoa, ei tarvitse ostaa

Vierailija
16/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella noin olet tekemässä, niin kerroppas ap, miksi nautit lapsen satuttamisesta? Sil sitähän se on? Oot aika järkyttävä ihminen, jos lapsen satuttaminen, niin fyysisesti kuin henkisesti, aiheuttaa sulle mielihyvää.

Karma is a bitch asshole, saat pahantahtoisuutes moninkertaisena takaisin.

Vierailija
17/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tarvitsee kehittyäkseen fantasiaa ja mielikuvitushahmoja. 

Olen silti epävarma, pitääkö aikuisten tuputtaa näitä totena. Itse olen jättänyt joulupukin lasten oman harkinnan varaan. 

N. neljävuotiaana ovat hoksanneet, että eihän se ole mahdollista viedä joka kotiin tavaroita yhtenä iltana. Silloin olen sanonut, että joulupukilla on paljon apureita ja en vielä ole "tuhonnut" joulupukkia. 

Kyllä ne jokainen kouluikään mennessä ovat tajunneet, että se on satua. 

Ovat aikuisia ja en usko, että traumoja on jäänyt. 

Heh, fiksut lapset täälläkin. Ovat osanneet suhteuttaa maailman perheet käytettävään aikaan ja tulleet lopputulokseen, että mahdoton yhtälö. 

Ja tosiaan paljon ennen kouluikää. 

Vierailija
18/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukausi voidaan julistaa avatuksi tästä klassikkoavauksesta. :D

Vierailija
19/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkiin uskominen on varsin harmitonta ja jokainen normaali lapsi sen saduksi mieltää, kun aika on kypsä. 

Ulkopuolisen ei pidä mennä tähän sorkkimaan omilla ideologioillaan. Viimeistään eskarissa kyllä ikätoverit kertovat, että huijausta koko ukko. 

Vierailija
20/32 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään eskareiden kanssa (olen lto) kuulin keskustelun: 

-Koht on joulu ja joulupukki tuo mulle leluja... 

-Ne on sun äiti ja iskä, jotka ostaa niitä leuja, ei oo mitään joulupukkia

-Onpas... mun iskä on sanonut

-Hah, hah... 

En nyt puuttunut tähän ja asia jäi sikseen. Tuli kuitenkin olo, että nämä "narratut" lapset saavat vähän tyhmän leiman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän