Mitä ajattelet ihmisestä jota ei ole koskaan ahdisteltu?
Niin ruma ettei edes käsi ole koskaan reidellä käynyt?
Kommentit (11)
Minua ei ole koskaan ahdisteltu, ajattelen sen johtuvan siitä että olen epäsosiaalinen ja ruma.
Jos rälläisin joka viikonloppu baarissa pilkkuun asti niin uskon että olisi edes jotain kopelointia osunut kohdalle. Ehkä.
Vaikka tämä onkin tälläinen läpällä heitetty avaus, olen oikeasti asiaa miettinyt jo kauan ennen #metoo-hässäkkää, vähän toiselta kantilta.
Mistä ihmeestä johtuu, että olen jo 10-vuotiaasta asti joutunut poikien/miesten ahdistelujen kohteeksi?
Miksi ex-poikaystävän isä kävi minua kopeloimassa ollessani 15-vuotias ja vielä useinkin? Olinko ainoa? Hän oli kuitenkin silloin urheilujoukkueen valmentaja myös..enkä silloin edes tiennyt sen olevan oikea rikos.
Miksei muiden kimpussa olla tuolleen "koko ajan"?
Vai ollaanko?
Miten 10-vuotias voi "houkutella" poikia tuollaiseen tekoon, joka ei ole vain puhetta, vaan tekoa, iholle on menty ja rumasti?
nykyään kauniiksi kehuminenkin on ahdistelua, ajattelen tuollaisesta henkilöstä että osaa ottaa huumorilla asiat.
Vierailija kirjoitti:
nykyään kauniiksi kehuminenkin on ahdistelua, ajattelen tuollaisesta henkilöstä että osaa ottaa huumorilla asiat.
Olet tyhmä.
Itse en koe että minua olisi juurikaan ahdisteltu. Olen miesvaltaisella alalla jne mutta ehkä se huumorin taso on eri?
Baarissa jne tosin uskon kun olen pitkä (180) ja 10cm korko ja ei ehkä sosiaalinen ilme niin ehkä ne mieluummin ahdistelee ”pieniä ja heikkoja”
Ihmettelen, miksi kirjoittaja ei käytä pilkkuja.
On pakko olla vetäytyvä ja kotona viihtyvä tyyppi. Ulkonäöltään huomaamaton, pienirintainen. Työskentelee alalla, jolla häirintää ei suvaita. Ei sillä että nämä olisivat varma vakuutus. Tuli nuo rinnat mieleen, koska omalla kohdallani ne ovat sitä huutelua ja kommenttia eniten kirvoittaneet. En sitten tiedä, olisiko ilman isoja rintoja sitten huudeltu jostain muusta. En usko että ahdistelulta voi oikeasti suojautua, ellei sitten tosiaan jää kotiin.
Minua ei ole koskaan ahdisteltu. En edes nuorena ollut erityisen ruma, joskaan en mikään tosi kauniskaan. En ainakaan seksikkäällä tavalla vaan enemmänkin sellaisella "viileällä" ja etäisellä tavalla. Ei edes baareissa juostessa opiskeluaikana ahdisteltu. Harva uskaltautui edes flirttaamaan muuten.
Olen ajatellut että tämä johtuu siitä että olen haudanvakava tosikko ja myös näytän siltä. Olen tumma, pitkä ja tiukkiksen näköinen ja oloinen. Olen erittäin introvertti ja eleiltäni torjuva. Ei siinä näytä auttavan F-kupin tissitkään että ahdisteltaisiin kun näyttää tarpeeksi tiukalta tätiltä :D
Että tuuria on ollut? Itse oikeastaan koen tulleeni ahdistelluksi vain alaikäisenä, jos aikuisena joku on suutaan soittanut törkeästi niin en oikeastaan osaa ahdistua siitä niin että nimittäisin ahdisteluksi. Harvoin kyllä kukaan on sitä tehnyt, kun en ole mikään kedon kaunein kukkanen.
Opiskeluaikoina notkuttiin paljonkin baareissa niin viikolla kuin viikonloppuina. Muistan kyllä humalaiset "vanhat ukot", jotka tulivat sönköttämään naamaan kiinni ja ällötti ja nolotti olla aina se porukan pappamagneetti (nämä miehet oli varmaan 50+, mutta parikymppisen näkökulmasta vanhoja ukkoja), varsinkin kun oman ikäiset pojat eivät olleet kiinnostuneita. En kuitenkaan muista, että kukaan koskaan olisi koskenut, jutella ne vaan halusi.
Olin pieni, kiltti ja tyttömäinen. Nätti, mutta en sellainen joka olisi huomattu. Oman ikäisille varmaan aika mitäänsanomaton ja vanhemmille miehille liian lapsen näköinen.
Vieras mies (asiakas töissä) on koskenut minuun vain kerran ja silloinkin raskausmahaani. Jo se tuntui inhottavalta saati sitten että joku koskisi seksuaalisesti. Onneksi olen välttynyt siltä!
Että on hyvin onnekas!
Ahdistelussa ei ole kyse ollenkaan ulkonäöstä, epäviehättäviä ahdistellaan myös.