Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen suomi24 treffi-profiilissa ruksattiin tulot. Onko vielä? Sehän oli kätevä noille ketkä hakee seuraa tulojen mukaan.

Vierailija
23.10.2017 |

Eri asia oliko ne tulot todellisia.

Monet ihmettelee miksi deitit kysyy asuuko vuokra-asunnossa vai omistusasunnossa. Mielestäni tällä kartoitetaan onko tyyppi turvallisuudenhakuinen, eikä välttämättä varallisuutta. Itse ainakin en uskaltaisi asua vuokra-asunnossa koska pelkäisin että joudun lähtemään. Opiskeluaikana koin todella raskaaksi asunnon vaihdon, kun siihen ei voinut kiintyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotustiedothan on julkisia, eli kyllä niiden perusteella pitäisi pystyä rajaamaan hakua. Itse ainakin tähtään aina mahd. varakkaaseen mieheen, kun niiltä sitten saa parhaat elarit, kun on lapsi ja erottu.

Vierailija
2/4 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotustiedothan on julkisia, eli kyllä niiden perusteella pitäisi pystyä rajaamaan hakua. Itse ainakin tähtään aina mahd. varakkaaseen mieheen, kun niiltä sitten saa parhaat elarit, kun on lapsi ja erottu.

Pystytkö miehenä synnyttämään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä verotustietoja voi nykyään hakea?

Vierailija
4/4 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse pidän vuokra-asuntoa turvallisempana. Menot on samat, ei tule mitään suuria kalliita remppoja tai muita taloudellisia menetyksiä. Nykyisessä vuokra-asunnossa asunut kuitenkin n. 10 vuotta ja viimeisemmästäkin lähdin omasta tahdosta kun muutin paremmalla paikalla olevaan.

Mutta kullakin omat mielipiteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme