Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää tapailla monia samaan aikaan!?

Vierailija
23.10.2017 |

Mulla ainakin laskee mielenkiinto heti miestä kohtaan, jos tiedän hänen tapailevan ja paneskelevan muitakin minun aikana. Minä haluan olla se numero 1 ja miehen mielenkiinnon kohde, en mikään varasijalla oleva.

Sitten äijien on turha ihmetellä miksen halua enää nähdä ja pitää yhteyttä.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä on Ok harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty puhumaan siitä, seurustellaanko nyt tosissaan. Jos itse menee sänkyyn jonkun satunnaisen treffikumppanin kanssa, on minusta itselläkin silloin joku vastuu siitä, että ottaa riskin, että toisen arvot ovat erilaiset kuin omat. Housut voi myös pitää jalassa siihen asti, että oikeasti tuntee toisen.

Vierailija
62/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin laskee mielenkiinto heti miestä kohtaan, jos tiedän hänen tapailevan ja paneskelevan muitakin minun aikana. Minä haluan olla se numero 1 ja miehen mielenkiinnon kohde, en mikään varasijalla oleva.

Minulla miehenä aivan samat aivoitukset. Kun nainen sivulauseessa sanoo taikasanan "tinder" niin se oli sitten siinä. En siis ole missään tinderissä enkä pikadeittaile,netissä tai baareissa. Yksi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole minulle vielä seurustelua, joten mä saan mielestäni tavata just niin montaa eri ihmistä kuin haluan. Ja juuri sinunkaltaisesi ripustautuja jäisi minulta kyllä nopsasti listoilta pois. 

Seurustelu on eri asia, mutta kun vasta tapaillaan, niin sun kaltaisesi onneksi seuloutuu nopeasti pois.

Ripustautuja? Jos etsin vakavaa parisuhdetta enkä halua mitään sarjadeittailijaa?

Jos sarjadeittailija on sinulle sitä, että päätös sitoutumisesta pitää tehdä jo ensitreffeillä, kyllä minä sanoisin sinua ripustautujaksi. 

En tarkoittanut mitään ensitreffejä vaan sitä, että jos tiiviisti ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja näyttää siltä, että kiinnostusta on puolin ja toisin ja sitten käykin ilmi, että toinen tapailee muitakin siinä ohessa.

Eli sinunkin mielestäsi on ihan ok tutustumisen alkuvaiheessa käydä treffeillä useamman ihmisen kanssa? 

Niin, kyllä alkuvaiheessa, mutta jos tapailu on sellaista, että nähdään monta kertaa viikossa ja tehdään yhdessä juttuja ja keskustellaan syvällisiäkin asioita, niin onko tässä vaiheessa ok tapailla myös muitakin?

Riippuu täysin siitä, mitä asiasta on puhuttu. Minusta edelleenkin kuulostaa kummalliselta, että nähdään monta kertaa viikossa ja keskustellaan syvällisiä, mutta missään vaiheessa ei kehdata ottaa puheeksi, tapaileeko toinen mahdollisesti muitakin. 

No, ehkä tuollaisessa tilanteessa on jo miltei itsestään selvää, ettei tapailla muita. Tai no, jotkut näköjään ovat niin tunneköyhiä ihmisiä.

No eipä tuo näytä olevan itsestäänselvää. Eikö se nyt tämän ketjun olemassaolokin todista. Minusta taas on enemmän itsestäänselvää se, että hyvässä parisuhteessa puhutaan. 

Juu ei se ole itsestään selvää ja se tässä nykyisessä deittikulttuurissa onkin ihmeellistä. Yksi ei riitä ja jotkut ovat vaan keksineet helpon tavan saada vakiseksiä.

Eipä se kai kenellekään ole enää vaiva eikä mikään viedä toista syömään, leffaan, tapaamaan perhettä ja ystäviä, puhumaan tulevaisuudesta ja kaiken maailman asiat, joista ilmeisesti sinisilmäisempi henkilö olettaa, että hänestä ollaan kiinnostuneita. Sitten joko kysymällä tai jollain muulla tavalla käy ilmi, että toinen tapailee monia muitakin ja tekee heidänkin kanssa samoja juttuja.

Niin. Eihän ennen kukaan teeskennellyt kiinnostunutta, vaikka halusi vain seksiä. Ihan viime vuosina vasta keksitty tämä juttu :D 

On sitä ennenkin ollut, en nyt väittänyt, että on mikään uusi ilmiö. Ennemmin ymmärrän sen, että nähdään pari kertaa ja kun seksiä on saanut, niin sitten uuden kimppuun, mutta tämä, että jäädään roikkumaan moneksi kuukaudeksi ja annetaan ymmärtää ties mitä yhteistä tulevaisuutta, mutta toinen halusikin vaan seksiä...

No tuohon en edelleenkään osaa vastata. Minä tulin tähän ketjuun juttelemaan usean ihmisen päällekkäisestä deittailusta, mutta kaikki muut puhuvatkin näistä, jotka roikkuvat kuukausitolkulla. Ehtiikö tuossa edes tapailemaan muita, jos sitä yhtä tapaillaan niin tiiviisti kuin tässä nyt kerrotaan? Miten ihmeessä tämä liittyi ketjun aiheeseen? 

En tiedä, mutta täällä nyt keskustellaan monesta eri aiheesta. Mutta tuskin alkuperäinenkään idea oli siinä, että puhutaan mistään ensitreffeistä. Tuskin kukaan nyt ajattelee, että ensitreffeillä pitäisi sitoutua tuntemattomaan ihmiseen.

Vierailija
64/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä on Ok harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty puhumaan siitä, seurustellaanko nyt tosissaan. Jos itse menee sänkyyn jonkun satunnaisen treffikumppanin kanssa, on minusta itselläkin silloin joku vastuu siitä, että ottaa riskin, että toisen arvot ovat erilaiset kuin omat. Housut voi myös pitää jalassa siihen asti, että oikeasti tuntee toisen.

Muuten samaa mieltä, mutta en puhuisi sänkyyn menosta, vaan parisuhdekäsityksestä. Itse pystyn ihan helposti menemään sänkyyn, vaikkei parisuhdeasioista olekaan puhuttu, mutta minä en oletakaan, että seksi tarkoittaisi parisuhdetta. 

Eli sanoisin tuon saman kuin sinä, mutta näin: "en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä voidaan ryhtyä parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty puhumaan siitä, seurustellaanko nyt tosissaan. Jos oletat olevasi parisuhteessa, on minusta itselläkin silloin joku vastuu siitä, että ottaa riskin, että toisen arvot ovat erilaiset kuin omat. Tapailua vai jatkaa ennen seurustelupäätöstä siihen asti, että oikeasti tuntee toisen." 

Vierailija
65/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla miehenä aivan samat aivoitukset. Kun nainen sivulauseessa sanoo taikasanan "tinder" niin se oli sitten siinä. En siis ole missään tinderissä enkä pikadeittaile,netissä tai baareissa. Yksi kerrallaan.

Missä sinä sitten tapaat naisia, jos et ole tinderissä tai nettideiteissä? Tiesitkö, että meille joillekin tinder ja nettideitit ovat ainoa tapa löytää edes se yksi kerrallaan? 

Vierailija
66/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole minulle vielä seurustelua, joten mä saan mielestäni tavata just niin montaa eri ihmistä kuin haluan. Ja juuri sinunkaltaisesi ripustautuja jäisi minulta kyllä nopsasti listoilta pois. 

Seurustelu on eri asia, mutta kun vasta tapaillaan, niin sun kaltaisesi onneksi seuloutuu nopeasti pois.

Ripustautuja? Jos etsin vakavaa parisuhdetta enkä halua mitään sarjadeittailijaa?

Jos sarjadeittailija on sinulle sitä, että päätös sitoutumisesta pitää tehdä jo ensitreffeillä, kyllä minä sanoisin sinua ripustautujaksi. 

En tarkoittanut mitään ensitreffejä vaan sitä, että jos tiiviisti ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja näyttää siltä, että kiinnostusta on puolin ja toisin ja sitten käykin ilmi, että toinen tapailee muitakin siinä ohessa.

Eli sinunkin mielestäsi on ihan ok tutustumisen alkuvaiheessa käydä treffeillä useamman ihmisen kanssa? 

Niin, kyllä alkuvaiheessa, mutta jos tapailu on sellaista, että nähdään monta kertaa viikossa ja tehdään yhdessä juttuja ja keskustellaan syvällisiäkin asioita, niin onko tässä vaiheessa ok tapailla myös muitakin?

Riippuu täysin siitä, mitä asiasta on puhuttu. Minusta edelleenkin kuulostaa kummalliselta, että nähdään monta kertaa viikossa ja keskustellaan syvällisiä, mutta missään vaiheessa ei kehdata ottaa puheeksi, tapaileeko toinen mahdollisesti muitakin. 

No, ehkä tuollaisessa tilanteessa on jo miltei itsestään selvää, ettei tapailla muita. Tai no, jotkut näköjään ovat niin tunneköyhiä ihmisiä.

No eipä tuo näytä olevan itsestäänselvää. Eikö se nyt tämän ketjun olemassaolokin todista. Minusta taas on enemmän itsestäänselvää se, että hyvässä parisuhteessa puhutaan. 

Juu ei se ole itsestään selvää ja se tässä nykyisessä deittikulttuurissa onkin ihmeellistä. Yksi ei riitä ja jotkut ovat vaan keksineet helpon tavan saada vakiseksiä.

Eipä se kai kenellekään ole enää vaiva eikä mikään viedä toista syömään, leffaan, tapaamaan perhettä ja ystäviä, puhumaan tulevaisuudesta ja kaiken maailman asiat, joista ilmeisesti sinisilmäisempi henkilö olettaa, että hänestä ollaan kiinnostuneita. Sitten joko kysymällä tai jollain muulla tavalla käy ilmi, että toinen tapailee monia muitakin ja tekee heidänkin kanssa samoja juttuja.

Niin. Eihän ennen kukaan teeskennellyt kiinnostunutta, vaikka halusi vain seksiä. Ihan viime vuosina vasta keksitty tämä juttu :D 

On sitä ennenkin ollut, en nyt väittänyt, että on mikään uusi ilmiö. Ennemmin ymmärrän sen, että nähdään pari kertaa ja kun seksiä on saanut, niin sitten uuden kimppuun, mutta tämä, että jäädään roikkumaan moneksi kuukaudeksi ja annetaan ymmärtää ties mitä yhteistä tulevaisuutta, mutta toinen halusikin vaan seksiä...

No tuohon en edelleenkään osaa vastata. Minä tulin tähän ketjuun juttelemaan usean ihmisen päällekkäisestä deittailusta, mutta kaikki muut puhuvatkin näistä, jotka roikkuvat kuukausitolkulla. Ehtiikö tuossa edes tapailemaan muita, jos sitä yhtä tapaillaan niin tiiviisti kuin tässä nyt kerrotaan? Miten ihmeessä tämä liittyi ketjun aiheeseen? 

En tiedä, mutta täällä nyt keskustellaan monesta eri aiheesta. Mutta tuskin alkuperäinenkään idea oli siinä, että puhutaan mistään ensitreffeistä. Tuskin kukaan nyt ajattelee, että ensitreffeillä pitäisi sitoutua tuntemattomaan ihmiseen.

Kyllä täällä aika moni puhuu nimenomaan ensitreffeistä. Tässä on aika monta viestiä, joissa sanotaan "yksi kerrallaan" ja monien mielestä esim tinder on täysin s**tanasta, kun siellä voi jutella monen kanssa yhtä aikaa ja jopa sopia treffejä. 

Vierailija
67/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin puoli on hyvä tarkistaa ennen, kuin menee liian vakavaksi. Kamalaa se olisi pistää poikki muuten hyvin alkanut juttu esimerkiksi sen takia, että miehellä on todella pieni elin tai muuten on ihan erilaiset seksimieltymykset. Se kun on aika iso osa suhdetta.

Vierailija
68/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitä itsesi vuoteen 2017 sieltä kansakouluajoilta. Enää ei ole ihanne ja normi päätyä avioliittoon tai kahden väliseen suljettuun parisuhteeseen vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa ja suurinta osaa ihmiskunnasta ei luotu näihin kahden välisiin suhteisiin.

Ei ole ehkä normi, mutta mä taas väitän, että näin (että yksi ihminen ei riitä) ajattelevat ovat edelleen vähemmistö. Monisuhteet on jänniä nuorena, mutta pidemmän päälle kuluttavia; pettymyksiä ja mustasukkaisuutta tulee helposti ja mistään ei oikein tahdo syntyä mitään kestävää ja itseä suurempaa sidosta. Ihmisellä on kumminkin usein perustavanlaatuinen tarve luoda luottamuksellinen ja turvallinen, syvällinen suhde toiseen ihmiseen. Sitä ei pääse kunnolla syntymään, jos tilanteessa häslää moni ja ihastuksia on useita ristiinrastiin. Kumpikaan tapa ei ole toista oikeampi, kunhan osapuolet ovat samalla sivulla. Pääasia on se, että jokainen tunnistaa omat tarpeensa  ja ennen kaikkea on avoin niistä, eikä roikota  vapaissa suhteissaan mukana ihmistä joka toivoisi jotain enemmän. Jokainen monisuhdehaastattelu, joka on osunut silmiin, on vaikuttanut vahvasti yhden voimakasluonteisen ihmisen toiveelta, joka on jyrännyt häneen ihastuneiden osapuolten toiveet alleen. Sitä on tuntunut pahalta katsoa.

Vierailija
69/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen toiminut näin, että jos joku oikeasti iskee ihan kertalaakista ja haluan tutustua juuri häneen, niin pistän kyllä muut deittiehdokkaat pois. Katsotaan rauhassa mitä siitä tulee ja haluan nimenomaa keskittyä vain häneen. Jos on oikeasti kiinnostava kohde kiikarissa, niin ei ole tarvetta pyöritellä muitakin.

Vierailija
70/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen toiminut näin, että jos joku oikeasti iskee ihan kertalaakista ja haluan tutustua juuri häneen, niin pistän kyllä muut deittiehdokkaat pois. Katsotaan rauhassa mitä siitä tulee ja haluan nimenomaa keskittyä vain häneen. Jos on oikeasti kiinnostava kohde kiikarissa, niin ei ole tarvetta pyöritellä muitakin.

Missä kohtaa sinuun sitten nämä jotkut iskevät kertalaakista? Mikä on se hetki kun tiedät, ettet halua ketään muuta kuin tämän yhden? Minulla se vie kyllä useamman tapaamisen verran. Ennen tapaamista kukaan ei kyllä niin kovasti kolahda, että voisin päättää keskittyväni vain häneen. Luulisi, että putoaa aika korkealta, jos on jo korviaan myöten ihastunut ennen tapaamista ja sitten mies onkin livenä ihan pettymys. 

Vierailija
71/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä sitten tapaat naisia, jos et ole tinderissä tai nettideiteissä? Tiesitkö, että meille joillekin tinder ja nettideitit ovat ainoa tapa löytää edes se yksi kerrallaan? 

Töissä,kylillä ja tuttujen kautta. Entisiä opiskelukavereita yliopistolta. En ole jännä, enkä missään tapauksessa ruikuttava kilttimies.

Vierailija
73/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa yleensä valita kymmenistä/sadoista miehistä jotka tekee aloitteen.

Moni mies joutuu valitsemaan niistä muutomasta naisesta, jotka sattuu saamaan järkevään keskusteluyhteyteen.

Eli naisilla lienee runsaudenpula ja miehillä taas useammin pyrkimys valita vähiten huono sellaisista jotka nyt sattuu löytämään.

Jos tilanne olisi 50/50, eli naiset&miehet ottaisi saman määrän aloitteita, ja yhtä kohden olisi esim 5 ehdokasta = homma olisi selvempää.

Omat kokemukset on sitä, että samaa naista heruttaa kymmeniä miehiä, niin eipä sitä sitten kiinnosta sellaisen huomiosta kilpailla

"että samaa naista heruttaa kymmeniä miehiä" Epäkieliopillinen lauseke. Kertoo sekavasta mielestä ja selittää naisettomuutesi. Oletko svensktalande? Rahalla ehkä voisit paikata puutteesi.

Siis tuon tekstin pitäisi mennä: "samaa naista heruttavat kymmenet miehet" tai "sama nainen herutti kymmeniä miehiä". Tai "samat naiset heruttivat kymmeniä miehiä". Mitä yritit sanoa? Kuka ja ketä?

"epäkieliopillinen" "lauseke" :DDDD

Vierailija
74/77 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin treffailua, jos molempia kiinnostaa, niin jossain vaiheessa se "the keskustelu", että missä mennään ja siitä sitten seurustelusuhteeseen, jos molempia edelleen kiinnostaa ja se on mitä molemmat hakevat. Lopulta aika yksinkertainen juttu. 

Vierailija
75/77 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Oma itsetuntoni myös pysyy kasassa ilman jatkuvaa miehistä huomiota, en siis tarvitse useita, vaihtuvia treffikumppaneita todistellakseni itselleni tai kenellekään, että olen kiinnostava. Ne potentiaaliset parisuhdekumppanit tulevat vastaan aivan muualla kuin "taas yksillä treffeillä". Jos jostakusta kiinnostun arjessa tai juhlassa enemmän, niin sitten mennään toki treffeille ja treffailen sitä yhtä, kunnes siitä joko syntyy syvempi suhde tai ei, mutta ei mulla ole mitään tarvetta tai kiinnostusta pyörittää mitään sulhasehdokasvalikoimaa koko ajan. Mulla on elämässäni muutakin tekemistä.

Vierailija
76/77 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallahan on oma termikin: Takuupillu. Ihan sama ku takuueläkekin.

Jos ei seurustele, niin seksinsaanti takuutahan ei ole. Siksi tommonen 3-4 minkin talli on hyvä olla. Ryhmätekstaria kehiin su ja ma, jos ei pe/la ole irtoa (lue potentiaalista seurustelukumppania) tarjolla.

Tästä minkkitallista on jo käyny selväksi ettei ole seukkapotentiaalia, mutta hyvää kroppaa on.

Vierailija
77/77 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin kiire löytää se oikea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan