Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ole koskaan varsinaisesti astunut suomen rajojen ulkopuolelle.

Mies 36v
23.10.2017 |

Kerran kävin Ahvenanmaalla, mutta sitä ei kai lasketa, vai lasketaanko? Turku-Tukholma risteilyillä olen käynyt, mutta silloinkaan en ole poistunut laivasta, katsoin vain laivasta Tukholman satamaa. Haluatko kysyä minulta jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö omenoita?

Vierailija
2/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä kokoinen jalka sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kysyttävää. Itsekin olen käynyt vain Ruotsissa, ja muutamia reissuja niin etten edes ole astunut maan kamaralle, ja joku pidempikin niin että astuin maahan vain kerran keskellä jotain metsätaipaletta käydäkseni pissalla.

Vierailija
4/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoittiko opettaja jo koulussa värittämään vain rajojen sisäpuolelta ettei sakura viipa nut rajan yli?

Vierailija
5/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan kysyttävää. Itsekin olen käynyt vain Ruotsissa, ja muutamia reissuja niin etten edes ole astunut maan kamaralle, ja joku pidempikin niin että astuin maahan vain kerran keskellä jotain metsätaipaletta käydäkseni pissalla.

Etkö huomannut, että olisit voinut pissata auton ikkunasta, niin ei olisi tullut tuota vieraan maankamaran kosketusta jaloille?

Vierailija
6/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomannut, että olisit voinut pissata auton ikkunasta, niin ei olisi tullut tuota vieraan maankamaran kosketusta jaloille?

Öh no oishan siinä roiskunut kuitenkin, kun ei ollut tota pissausjatketta.

Vierailija
7/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh no oishan siinä roiskunut kuitenkin, kun ei ollut tota pissausjatketta.

Se on just se, että mitä kukin pitää tärkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi