Minä en ole koskaan varsinaisesti astunut suomen rajojen ulkopuolelle.
Kerran kävin Ahvenanmaalla, mutta sitä ei kai lasketa, vai lasketaanko? Turku-Tukholma risteilyillä olen käynyt, mutta silloinkaan en ole poistunut laivasta, katsoin vain laivasta Tukholman satamaa. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (7)
Ei oikeastaan kysyttävää. Itsekin olen käynyt vain Ruotsissa, ja muutamia reissuja niin etten edes ole astunut maan kamaralle, ja joku pidempikin niin että astuin maahan vain kerran keskellä jotain metsätaipaletta käydäkseni pissalla.
Kehoittiko opettaja jo koulussa värittämään vain rajojen sisäpuolelta ettei sakura viipa nut rajan yli?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan kysyttävää. Itsekin olen käynyt vain Ruotsissa, ja muutamia reissuja niin etten edes ole astunut maan kamaralle, ja joku pidempikin niin että astuin maahan vain kerran keskellä jotain metsätaipaletta käydäkseni pissalla.
Etkö huomannut, että olisit voinut pissata auton ikkunasta, niin ei olisi tullut tuota vieraan maankamaran kosketusta jaloille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomannut, että olisit voinut pissata auton ikkunasta, niin ei olisi tullut tuota vieraan maankamaran kosketusta jaloille?
Öh no oishan siinä roiskunut kuitenkin, kun ei ollut tota pissausjatketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh no oishan siinä roiskunut kuitenkin, kun ei ollut tota pissausjatketta.
Se on just se, että mitä kukin pitää tärkeänä.
Syötkö omenoita?