Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huonohkojen treffien jälkeen enää toivoa?

Vierailija
23.10.2017 |

Sain Tinder-miehestä eka tapaamisella todella hyvän kuvan, kaikki oli ihanaa ja sujuvaa ja olin pää pilvissä. Toka kerta olikin sitten aikamoinen rysähdys, pääosin oli kivaa, mutta tuntui ajoittain että tunnelma oli vaivaantunut ja tuntui tosi vaikealta olla luonteva. Tosin ilta päättyi kainaloikkain kävelyyn ja lämpimään halaukseen, ja uusi tapaaminenkin sovittiin. Kuitenkin jäi kaivelemaan kun mies oli jotenkin niin vakava ja mietteliäs.

Pitäisikö kaiken mennä kuin elokuvissa jos suhteella tulevaisuutta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä olet, jos tuo mielestäsi on dealbreaker. Miestä saattoi jännittää, häntä saattoi mietityttää joku täysin sinuun liittymätön juttu, ehkä hänellä vaan ei ollut kovin sosiaalinen päivä. 

Vierailija
2/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerä olet, jos tuo mielestäsi on dealbreaker. Miestä saattoi jännittää, häntä saattoi mietityttää joku täysin sinuun liittymätön juttu, ehkä hänellä vaan ei ollut kovin sosiaalinen päivä. 

Ei se minulle olekaan, vaan pelkään että mies menetti mielenkiintonsa kun en ollutkaan koko ajan se hauska ja sujuva tyyppi, vaan päädyin välillä änkyttämään ja puhumaan jotenkin ihan hölmöjä. :(

Minua ei haittaisi, mutta mietin että onko se suhteen kannalta huono merkki jos koko tapaamisen ajan ei ole niin älyttömän hyvä fiilis. Olen hyvin kiinnostunut hänestä ja jännitin siksikin kyllä. Ap

Vierailija
4/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulle olekaan, vaan pelkään että mies menetti mielenkiintonsa kun en ollutkaan koko ajan se hauska ja sujuva tyyppi, vaan päädyin välillä änkyttämään ja puhumaan jotenkin ihan hölmöjä. :(

Minua ei haittaisi, mutta mietin että onko se suhteen kannalta huono merkki jos koko tapaamisen ajan ei ole niin älyttömän hyvä fiilis. Olen hyvin kiinnostunut hänestä ja jännitin siksikin kyllä. Ap

Ei miehet mieti tuollaista tai katso pahalla. Ainoastaan ilkeä ja bimbo nainen ajaa hyvän miehen pois.

Luota itseesi.

Vierailija
5/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet mieti tuollaista tai katso pahalla. Ainoastaan ilkeä ja bimbo nainen ajaa hyvän miehen pois.

Luota itseesi.

Tuota bimbo-leimaa juuri pelkään kun tuntui että olin niin jäässä. :( Eikä miehestä ole sen jälkeen kuulunut, vaikka tapaamisesta oli puhetta eikä me nyt muutenkaan ole joka päivä oltu yhteydessä. Ap