Vuoden 2017 "luonnollinen" Fitnessmalli Meri Turunen ja pakaraimplantit!
Voi että mua ärsyttää tämä vuoden 2017 fitnessmallivoittaja. Tuomaristo kertoo, että "tänä vuonna painotettiin luonnollisuutta", ja voittaja on ITSE kirjoittanut blogissaan hankkineensa pakaraimplantit (löytyy edelleen googlaamalla). Tässä pyllistelijässäpä "loistava" esikuva nuorille tytöille...tai sitten ei.
Kommentit (31)
Wtf? Tulee taas vähän huijattu olo. Ostoperse.
Menee muuten fitnessiltäkin maine lajina, jos joka paikkaa täytyy täyttää.
Sanoppa se. Ehdin jo innostua, että kauneusihanteet ovat menneet vähän terveempään suuntaan, mutta ei. Olisko kuitenkin ollut järkevämpää kyykätä se tarakka kuntoon, varsinkin tällaisessa kisassa :I
Siis sillä on täytetty perse ja nyt myös täytetyt tissit. Mahtavaa...
Vierailija kirjoitti:
Ai onko fitnessillä ollut joskus sellainen maine, että se olisi muutakin kuin kauneusleikkausten esittelyä? Musta ei ole. Ei fitnessillä ole mitään tekemistä oikean urheilun kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko fitnessillä ollut joskus sellainen maine, että se olisi muutakin kuin kauneusleikkausten esittelyä? Musta ei ole. Ei fitnessillä ole mitään tekemistä oikean urheilun kanssa.
Ai sen oikean urheilun jossa käytetään puolestaan steroideja että saadaan tuloksia vai minkä? Itsensä treenaaminen huippukuntoon fitneksessa ei mielestäni ole sen vähempää urheilua kuin mikään muukaan, metsään mennään siinä vaiheessa kun aletaan tunkea hormoneita kroppaan.
Järkytyin. En tiennyt. Meni maku.
Olkoot kuinka reipas ja iloinen Lapin tyttö.
1. Leikelty feikki ja 3. on suorastaan lihava. Hyvät fitnessmallit
Iltasanomat 12.7.17 uutisoi "täysin uudenlaisista fitnessmalleista" kehopositiivisuusteemalla, josta alla Turusen osiosta.
Mistä olet ollut vartalossasi epävarma? Turunen vastaa: "En ole koskaan vihannut itsessäni mitään tiettyä kohtaa. Olen aina pyrkinyt hyväksymään itseni tällaisena kuin olen."
Mottoni itseluottamuksen parantamiseen: "Kukaan muu tässä maailmassa ei ole kuin sinä. Ja juuri se tekee sinusta kauniin", Turunen vastaa.
Tämä on suoranaista ku*etusta!!!
Vierailija kirjoitti:
1. Leikelty feikki ja 3. on suorastaan lihava. Hyvät fitnessmallit
Jeps. En tiennytkään tosta 1:en leikkelystä ja implanteista mutta nyt kun tiedän, niin erittäin huono esikuva.
Ja samaa katsoin että se 3 on kyllä fitnessmalliksi ihan turhan tukeva. Kannatan sitä ettei tarvi olla ihan äärimmäisen kuiva, hormonaalisesti epäterveellisen alhaisella rasvaprosentilla, mutta joku raja siinäkin missä enää voi mitenkään fitiltä näyttää.
Suurin osa teistä ei varmasti ole tullut googlanneeksi, miltä näyttää implanttipakarat... Merillä ei ole sellaista takakonttia, että näin. Ei hänellä ei edes ole sen ihmeellisempi perä, on vain hyvin opetellut poseeraamaan kuvissa että näyttää mahdollisimman muhkean pyöreältä. Kuka tahansa voi sen opetella, jos ei ole ihan lauta.
Ai jaa, taidat Meri kirjoitella itse? Miksi sitten olet blogissasi kirjoittanut näin:https://blogbook.fi/mertsi/luetuimmat/Meri Turunen ... Tällä hetkellä paljon on mediassa liikkunut tietoa että mulle olisi laitettu pakara implantit ja se tieto pitää ihan paikkansa, mut leikattiin n ...
..ja sitten poistanut kirjoituksen?
On ihan Maisa Torpan näköinen? Ihanan luonnollinen tosiaan, ja erinomainen esikuva nuorille naisille! :) :)
toi blogbookin lainaus johtaa jostain syystä Merin blogiin, mutta se teksti implanteista on kyllä ton jonkun Cristan blogista. Sillä on kuvien kanssa perseimplantit siellä.
Merin kannattaisi haastaa tämän ketjun aloittaja kunnianloukkauksesta ja perättömien väitteiden esittämisestä oikeuteen.
Implantteja tai ei, niin tuo voittaja on todella ärsyttävä perseposeineen. Toivottavasti havahtuu jossain vaiheessa elämäänsä siihen, kuinka noloa tuollainen on. Hänellä on blogissa oikein kirjoitus siitä, miksi hän poseeraa aina perse pitkällä. On kuulemma niin ylpeä takalistostaan, että haluaa esitellä sitä. Onneksi suurimmalla osalla ihmisistä on vähän toisenlaiset ylpeydenaiheet. Kaunis tyttö muuten, mutta tuo perseen tyrkyttäminen pilaa hänestä somen perusteella saatavan kuvan.
Onkohan siis implantit pakaroissa? Kellään linkata jotain vahempaa kuvaa niin näkisi eron...
En tiedä tapausta, mutta... Ymmärrän tekorinnat tuolla alalla, koska rintoihin ei voi vaikuttaa treenillä positiivisesti, mutta peppu, eikös se ole yksi tärkeistä arviointikriteereistä ja "kovan työn tuloksista" fitnessissä? Jos peppu ei ole aito työnäyte, niin miten voi kisata tuolla?
Luonnonlakien sisällä pysytään tässäkin tapauksessa.