Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko imarreltuja, jos tietäisitte, että työpaikan miehet ajattelevat teistä tuhmia päivittäin

Vierailija
22.10.2017 |

Juttelin yhden miespuolisen frendin kanssa ja hän paljasti ajattelevansa päivittäin kaikkien hyvännäköisten työkavereidensa naimista. Kuulemma yhtä arkista kuin leivänsyöminen. Totesi myös ajattelevan niin mm. kaupankassoista ja parhaista kavereista, jotka ovat naisia.

Mitä mieltä olette? Ihanaa vai ällöä? Tekeeköhän kaikki miehet tuota.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin yhden miespuolisen frendin kanssa ja hän paljasti ajattelevansa päivittäin kaikkien hyvännäköisten työkavereidensa naimista. Kuulemma yhtä arkista kuin leivänsyöminen. Totesi myös ajattelevan niin mm. kaupankassoista ja parhaista kavereista, jotka ovat naisia.

Mitä mieltä olette? Ihanaa vai ällöä? Tekeeköhän kaikki miehet tuota.

Minä ainakin ja haluaisin nähdä kaikki vähänkin kiinnostavat naiset alasti.

Vierailija
82/85 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ole mitään automaattista blokkausta päässä, ettei ajattelisi ns. sopimattomista henkilöistä kuten esim. ystävistä ja työkavereista irstaita? Naisena en pysty näkemään ajatuksissani edes vahingossa ystävieni miehiä tai työkaverimiehiä seksimielessä alasti saati tekemään jotain seksuaalista heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ei pitäisi lukea tätä. Tosi vaikeaa olla luonnollisesti yhtään miellyttävien miesten kanssa. Heti tulee mieleen että ajatteleeko se mua nakuna ja alkaa itse ajattelemaan toisesta niin. Kieroa.

Luultavasti ajattelee,seuraapa välillä sen silmiä :)

Vierailija
84/85 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisistakin ajattelee, jos töissä sattuu olemaan hyvää matskua.

Niinpä. Valitettavasti meidän työpaikan miehet ovat epäkiinnostavia vellimunia. Yhdestä toimistolla pyörineestä raksamiehestä sain kyllä iloa pitkäksi aikaa, kun katselin hänen työskentelyään ja kehittelin kaikenlaisia skenaarioita.

Joo meidän työpaikan naiset on myös niin epäkiinnostavia riipputissejä ettei niitä voi ajatella.

Noin. Täysin samanlainen kommentti, sukupuoli vain vaihdettu. Antakaa alanuolien ropista.

Pitäisikö minun naisena loukkaantua siitä, että koet työpaikallasi olevat naiset epäviehättävinä? Ilmeisesti itse loukkaannuit noiden lainaamasi viestin kirjoittajan työpaikalla olevien epäviehättävien miesten puolesta. Ehkä kalikka kalahtaa?

Vierailija
85/85 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehillä ole mitään automaattista blokkausta päässä, ettei ajattelisi ns. sopimattomista henkilöistä kuten esim. ystävistä ja työkavereista irstaita? Naisena en pysty näkemään ajatuksissani edes vahingossa ystävieni miehiä tai työkaverimiehiä seksimielessä alasti saati tekemään jotain seksuaalista heidän kanssaan.

Ei ole. Mies tekee aina analyysin naisen tavatessaan siitä onko tämä kiinnostava seksikumppanina ja mahdollisena jälkeläisten äitinä. Se on tiedostamaton reaktio.

Tietoisesti pystyy jonkin verran blokkaamaan, mutta jos keskittyminen herpaantuu niin ajatukset saattaa karata...