Oletteko imarreltuja, jos tietäisitte, että työpaikan miehet ajattelevat teistä tuhmia päivittäin
Juttelin yhden miespuolisen frendin kanssa ja hän paljasti ajattelevansa päivittäin kaikkien hyvännäköisten työkavereidensa naimista. Kuulemma yhtä arkista kuin leivänsyöminen. Totesi myös ajattelevan niin mm. kaupankassoista ja parhaista kavereista, jotka ovat naisia.
Mitä mieltä olette? Ihanaa vai ällöä? Tekeeköhän kaikki miehet tuota.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö KAIKKI miehet??
Nyt ei kunnon miehillä ole helppoa.
Syytöksiä heitetään ihan lonkalta.
"Kunnon mies" = aseksuaali?
Apua, olen työpaikkani ainut nainen. Mitähän ne miehet minusta ajattelee. Kaikki ollaan perheellisiä. Kyllä minäkin olen yhdestä työkaverista fantasioinut. On hieman kiusallista tehdä sitten hänen kanssaan yhteistyötä, vaikka ei hän ajatuksiani tiedä, mutta itse olen herkkä punastelemaan.
Mitä pahaa on ajatuksissa? Olen nainen ja ajatellut ties mitä törkyä työkavereista vuosien varrella. Kuten mitä tekisin heille ja missä asennossa jne. Silloin tällöin joku epäviehättävä työkaverikin on herättänyt hetkellisiä haluja ja olen käyttänyt työkavereita fantasioissani kun pidän hauskaa käteni kanssa. Tätä myös tapahtuu joskus kun olen varattu. Mitä väliä, kohtelen kaikkia kunnioittavasti aina ja ajatukset piristää pitkiä työpäiviä. Olen vain imarreltu, jos pääsen jonkun salaisten päiväunien kohteeksi.
Varmaan voitte sitten miettiä, miksi #metoo sai niin paljon huomiota. Osa vain päätti toteuttaa sen, mitä päässä liikkuu. Osa ei.
Olishan se mielenkiintoista saada lista, ketkä kaikki työkaverit (aiemmatkin) ovat tuollaisia ajatelleet. Kuka voi puhtaalla omallatunnolla sanoa ettei harmittaisi jos ei yksikään?
Okei, aika hassu ajatus, mutta kyllä kävisi mielessä että onko minussa joku vikana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisistakin ajattelee, jos töissä sattuu olemaan hyvää matskua.
Niinpä. Valitettavasti meidän työpaikan miehet ovat epäkiinnostavia vellimunia. Yhdestä toimistolla pyörineestä raksamiehestä sain kyllä iloa pitkäksi aikaa, kun katselin hänen työskentelyään ja kehittelin kaikenlaisia skenaarioita.
Joo meidän työpaikan naiset on myös niin epäkiinnostavia riipputissejä ettei niitä voi ajatella.
Noin. Täysin samanlainen kommentti, sukupuoli vain vaihdettu. Antakaa alanuolien ropista.
Olen teknisellä alalla työskentelevä DI ja alan naiset ovat lähes poikkeuksetta varsin epäviehättäviä, joten en työkavereista kummin fantasioi... M23
Kiva ajatella tällaista, kun mies on ainut mies työpaikallaan. Varmaan kuumottavaa myös niille naisille ajatella, että tuolta se taas tulee ja miettii työpöydän kestävyyden testaamista kanssani. Miettikööhän se joskus, millaista olisi olla kaikkien kanssa yhtäaikaa? Saisi olla aika kestävä pöytä.
Minä käyn työpaikan naisten kanssa myös yksillä, leffassa ja ravintoloissa. Ihanaa nähdä välillä niitä naisia myös täydessä tällingissä. Saa lisämaustetta fantasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö KAIKKI miehet??
Nyt ei kunnon miehillä ole helppoa.
Syytöksiä heitetään ihan lonkalta."Kunnon mies" = aseksuaali?
Itse uskon näin. Tai no kyllä aseksuaalikin saattaa olla paha, mutta heteromies on sitä varmasti ainakin vähän.
Työpakoilla taas käy ajatukset kiimaisina. Hauskaa maanantaita seksiobjekteille!
Olen aina olettanut, että miehet ajattelevat niin naisista. Se on ok, kunhan pitävät ajatuksensa omana tietonaan eikä ala kertoa minulle niistä. Kertominen ajatusten kohteelle olisi oksettavaa.
Minä ajattelen samoin joistain miehistä. Tulin maininneeksi tämän miehelleni ja hän veti ihan pultit. Ei kai ollut tajunnut, että naisetkin tekevät sellaista. On nyt kuulustellut jo kuukauden ajan joka päivä mustasukkaisena, että ajattelinko niin taas. olen kertonut rehellisesti joo ja jopa senkin, että kenestä. Avoimuus vaan pahentaa tilannetta.
Mieheni yrittää tällä hetkellä vakuuttaa minua siitä, että miehet kuulemma todellakaan eivät katsele vieraita naisia sillä silmällä ikinä. Eli kiitos aloituksesta! 😀 Hän on siis vain kaksinaismoralistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Valitettavasti meidän työpaikan miehet ovat epäkiinnostavia vellimunia. Yhdestä toimistolla pyörineestä raksamiehestä sain kyllä iloa pitkäksi aikaa, kun katselin hänen työskentelyään ja kehittelin kaikenlaisia skenaarioita.
Ootko näitä epäkiinnostavia sitten nainut kun tiedät heidän olevan vellimunia? horooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo meidän työpaikan naiset on myös niin epäkiinnostavia riipputissejä ettei niitä voi ajatella.
Noin. Täysin samanlainen kommentti, sukupuoli vain vaihdettu. Antakaa alanuolien ropista.
Pitäisikö tästä nyt loukkaantua? Miehethän sitä paitsi täällä mainostaa miten jokaista akkaa voisi ainakin kerran panna, eli heille tuntuu olevan se ja sama minkälainen riipputissi nainen on. Itse nyt en valitettavasti mistään kuvatuksista pysty kiinnostumaan.
Ps. En ole riipputissi
Mutta tämähän on ihanaa! Tietää, että naisena kelpais kelle vaan! Otanpa ohjat käsiini pikkujouluissa. Meillä onkin yksi aika ihana di töissä. Reenattu ja söpökasvoinen. Hän lie vehdannut kanssani lakanat märiksi monen monta kertaa! Nam!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko näitä epäkiinnostavia sitten nainut kun tiedät heidän olevan vellimunia? horooo
En ole nainut yhtään niistä, enkä tule naimaankaan, älykääpiö. Onneksi on varaa valita ne oikesti kiinnostavat miehet.
Kysyin tätä eilen mieheltäni tämän keskustelun inspiroimana ja sanoi, että kyllähän sitä tulee ajateltua melkein jokaisesta Ok-näköisestä työkaverista ja monista muistakin naisista, joita sattumalta näkee kadulla tms.
Sen jälkeen totesin, että katselen itsekin erästä naapurinmiestä mielelläni, kun tämä sporttisena ja ruskettuneena pelaa jalkapalloa poikiensa kanssa meidän pihalla ja kuvittelen ties mitä päässäni. Tähän mieheni totesi loukkaantuneena ”eli väität, että olen ruma vai?”. Sitten vielä kehdataan sanoa, että naisilla on huono itsetunto, eikä vieraiden naisten kyttäämisessä pitäisi olla mitään pahaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen aina olettanut, että miehet ajattelevat niin naisista. Se on ok, kunhan pitävät ajatuksensa omana tietonaan eikä ala kertoa minulle niistä. Kertominen ajatusten kohteelle olisi oksettavaa.
Minä ajattelen samoin joistain miehistä. Tulin maininneeksi tämän miehelleni ja hän veti ihan pultit. Ei kai ollut tajunnut, että naisetkin tekevät sellaista. On nyt kuulustellut jo kuukauden ajan joka päivä mustasukkaisena, että ajattelinko niin taas. olen kertonut rehellisesti joo ja jopa senkin, että kenestä. Avoimuus vaan pahentaa tilannetta.
Mieheni yrittää tällä hetkellä vakuuttaa minua siitä, että miehet kuulemma todellakaan eivät katsele vieraita naisia sillä silmällä ikinä. Eli kiitos aloituksesta! 😀 Hän on siis vain kaksinaismoralistinen.
No onhan toi nyt ikävää sille puolisolle. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa, vaikka kuinka totta olisi.
Ei mutta nyt vasta tajusin. Myös siis ne epähygieeniset ja ällöt miehet ovat riisuneet minut mielessään. Hyii!! Pitääpä alkaa heidän seurassaaan käyttäytyä jotenkin epäviehättävästi. Pierrä yms.
En olisi. Tietäisin että se mies ei tule koskaan ajattelemaan minua tasa-arvoisena kollegana vaan pantavana naisena. Varmasti joku nainen olisi imarreltu, sellainen jonka omanarvontunto on kiinni siitä pitävätkö miehet häntä hyvännäköisenä vai ei. Sellaista ei sitten varmaan paljoa kiinnosta mitä hänestä töissä ajatellaan.