Oletteko imarreltuja, jos tietäisitte, että työpaikan miehet ajattelevat teistä tuhmia päivittäin
Juttelin yhden miespuolisen frendin kanssa ja hän paljasti ajattelevansa päivittäin kaikkien hyvännäköisten työkavereidensa naimista. Kuulemma yhtä arkista kuin leivänsyöminen. Totesi myös ajattelevan niin mm. kaupankassoista ja parhaista kavereista, jotka ovat naisia.
Mitä mieltä olette? Ihanaa vai ällöä? Tekeeköhän kaikki miehet tuota.
Kommentit (85)
Täytyy sanoa että naisena teen tuota samaa viehättävistä miehistä, mutta niitä miehiä on todella, todella vähän.
Ja toisaalta olen vuosien aikana tajunnut, että useat miehet tekevät tuota, onneksi iän ja läskien myötä olen päässyt tuosta ja muuttunut näkymättömäksi, mikä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisistakin ajattelee, jos töissä sattuu olemaan hyvää matskua.
Niinpä. Valitettavasti meidän työpaikan miehet ovat epäkiinnostavia vellimunia. Yhdestä toimistolla pyörineestä raksamiehestä sain kyllä iloa pitkäksi aikaa, kun katselin hänen työskentelyään ja kehittelin kaikenlaisia skenaarioita.
Joo meidän työpaikan naiset on myös niin epäkiinnostavia riipputissejä ettei niitä voi ajatella.
Noin. Täysin samanlainen kommentti, sukupuoli vain vaihdettu. Antakaa alanuolien ropista.
Pitäisikö tästä nyt loukkaantua? Miehethän sitä paitsi täällä mainostaa miten jokaista akkaa voisi ainakin kerran panna, eli heille tuntuu olevan se ja sama minkälainen riipputissi nainen on. Itse nyt en valitettavasti mistään kuvatuksista pysty kiinnostumaan.
Ps. En ole riipputissi
Missasit pointtini. Jokaisen miehen kommenttiin, jossa mies kertoo, kuinka haluaisi panna jotain työpaikkansa naista, on tullut valtavasti alanuolia. Mutta odotapas kun nainen sanoo samaa JA vielä samassa viestissä haukkuu työpaikkansa miehet vellimuniksi: ylänuolitulva.
Osaston ainoa nainen kirjoitti:
Ei mutta nyt vasta tajusin. Myös siis ne epähygieeniset ja ällöt miehet ovat riisuneet minut mielessään. Hyii!! Pitääpä alkaa heidän seurassaaan käyttäytyä jotenkin epäviehättävästi. Pierrä yms.
Tuleepa mieleeni yksi naispuolinen työkaverini, jolla oli inhottava tapa käyttää nuuskaa. Nähdessäni hänen käyttävän nuuskaa ensimmäisen kerran mielessäni tuo jumalaisen kaunis nainen aleni tavalliseksi virheitä tekeväksi naiseksi, josta tuli vain entistä vetävämpi ja kiihottavampi, johon jopa minulla olisi saumaa. Joten tuo epäviehättävän käyttäytymisen strategia saattaa toimia jopa päinvastoin kuin em. kommentoija ajatteli sen toimivan.
Olen mies ja myönnän, että olen käynyt mielessäni läpi miltä suunnilleen saman ikäiset työkaverinaiset näyttäisivät alasti tai millaista olisi "olla" heidän kanssaan. Mutta osaan myös pitää ajatukseni visusti ominani ja käyttäytyä siten, ettei tule jälkipuheita tai tarvitse kotona selitellä. Olen itse naimisissa ja tällä hetkellä kaikki työkaverit ovat myös varattuja (sekä miehet että naiset). En yhtään epäile, etteikö ainakin osa naisista olisi ajatellut jotain vastaavaa - tämä perustuu siihen millaisia juttuja meidän työpaikan naiset heittävät pikkujouluissa yms. tilaisuuksissa, joissa ollaan hieman vapautuneita.
Mä olen tehnyt Sen jo kolmessa eri paikassa harrastuksessani yhden komean miehen kanssa. Pitäisikö kertoa sille miehelle? Hän on pikkasen nuorempi kuin minä. Käyn aika aktiivisesti kuntoilemassa, osin koska on ihanaa katsella sitä miestä ja osin koska laihdutan. Mikä on todennäköisyys, että se timmi komistus katselisi minua samalla lailla fantasioiden?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voitte sitten miettiä, miksi #metoo sai niin paljon huomiota. Osa vain päätti toteuttaa sen, mitä päässä liikkuu. Osa ei.
Juuri se erottaa ihmisen elukasta. Elukka toteuttaa.
Tuntuu todella oudolta että "kaikki" miehet miettii päivät pitkät vaan vieraiden (tai tuttujen) naisten panemista ja miltä ne näyttää alasti... eikö niillä edes töissä ole mitään muuta ajateltavaa?
Minä en ymmärrä yleensäkään sitä että ihmiset haluaa seksiä sellaisten kanssa joita ei rakasta. Meillä töissä ei ole juuri ketään jonka haluaisin nähdä alasti, ei miehiä eikä naisia, en ole missään mallitoimistossa töissä. Ja jos olisin mallitoimistossa töissä niin ihailisin kyllä niitä kroppia, mutta en kuvittelisi harrastavani seksiä, en voisi itse olla alasti jonkun timmin ihmisen kanssa ja olettaa että hän koskisi minuun.
Ja mulle sentään seksi (parisuhteessa) on äärimmäisen tärkeää, enkä voisi olla ilman.
N43
Oma vaimo on ruma, niin tietenkin katselen mielelläni niitä kauniita työkavereita. Miehille ulkonäkö ja seksi on tosi tärkeää kuten myös rakastava ja hoivaava vaimo. Kaikki vain eivät saa kaikkea samassa paketissa, niin pitää keksiä kompromisseja. M31
Eikö koulussa enää opeteta konditionaalin käyttöä?
En. Vaihtaisin tpdennäköiseesti työpaikkaa, jos saisin tietää, että olen tuollaisten tyyppien kanssa samassa paikassa päivittäin töissä. Vastenmielistä, keskenkasvuista ja sivistymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
En. Vaihtaisin tpdennäköiseesti työpaikkaa, jos saisin tietää, että olen tuollaisten tyyppien kanssa samassa paikassa päivittäin töissä. Vastenmielistä, keskenkasvuista ja sivistymätöntä.
Ei sun valitettavasti tarvitse edes kysyä, kun sen voi melkein arvata. Täälläkin ihan tavalliset perheenisät ovat tunnustaneet tekevänsä tuota, joten olen 99,9 % varma, että myös sinun työpaikkasi miehet tekevät sitä. Jotkut saattavat jopa vetää käteen työpaikan vessassa ajatellen teitä naikkosia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koulussa enää opeteta konditionaalin käyttöä?
Automaattinen syöttö ja nopeasti kirjoittaminen ovat huono yhtälö. Pahoittelen. Korjaisin, jos voisin, koska minuakin häiritsee tuo kirjoitusvirhe otsikossa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt Sen jo kolmessa eri paikassa harrastuksessani yhden komean miehen kanssa. Pitäisikö kertoa sille miehelle? Hän on pikkasen nuorempi kuin minä. Käyn aika aktiivisesti kuntoilemassa, osin koska on ihanaa katsella sitä miestä ja osin koska laihdutan. Mikä on todennäköisyys, että se timmi komistus katselisi minua samalla lailla fantasioiden?
Tottakai se nuorempi timmi mies olisi imarreltu, jos saisi tietää, että sinä vanhempana ja tukevampana naisena kuolaat häntä ajatuksissasi. Niinhän se menee miesten mielestä toisinpäinkin.
Onko tuo joillekin naisille yllätys? Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Kasikymppiset papparaisetkin funtsii että jos vielä seisois niin tuota olis hyvä panna.
:)
Hyi, onpa oksettava keskustelu. Oman tavallisen perheenisämiehen työpaikallakaan ei ole juuri kuin naisia. Kiva tietää, mitä sekin töissä miettii ja varmasti pohtii niitä samoja vielä kotonakin, koska kuka nyt samaa pyllyä jaksaa edes katsoa ja varsinkaan sellaista pyllyä, jota on jo saanut koskeakin. Toivoo varmaan salaa, että pääsisi kokeilemaan kaikkia vieraita naisia, jotka ovat alle 50-vuotiaita ja hyväkroppaisia.
Tästäpä tuli taas kamala alemmuuskompleksi ja tekee mieli nähdä nälkää ja käydä ostamassa rintaimplantit. Tosi kivaa esineellistämistä. Eniten kyllä häiritsee TUTTUJEN ja jopa YSTÄVIEN nussimisen ajatteleminen, siis anteeksi kuinka? Miksei voi haaveilla tuntemattomista, miksi pitää kaikki kaveritkin nusutella lävitse mielessään? Itselle ei tulisi mieleenkään.
Työpaikan Mirkku saapuu töihin ja työpaikan Petteri näkee hänet jo kaukaa keimailevan häntä kohti kahvikuppi kourassa. ”Kiitos, kun toit kahvia, oliko sinulla mukavaa viikonloppuna perheesi kanssa siellä HopLopissa?”, toteaa Petteri ja samalla miettii, mahtaako Mirkkuli sheivata alapäänsä ja tykkäisiköhän se kakkosesta, kunnes katse osuu Mirkkulin tisseihin, joita Petteri jo nuolee antaumuksella mielessään samalla penetroituen häneen työpöydän ääressä. Mirkkuli lopettaa selostuksen viikonlopun tapahtumista ja menee työpöytänsä ääreen aloittamaan päivän työt. Petteri ei malta odottaa, että pääsee kotiin vaimonsa luokse jatkamaan haavekuvitelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, onpa oksettava keskustelu. Oman tavallisen perheenisämiehen työpaikallakaan ei ole juuri kuin naisia. Kiva tietää, mitä sekin töissä miettii ja varmasti pohtii niitä samoja vielä kotonakin, koska kuka nyt samaa pyllyä jaksaa edes katsoa ja varsinkaan sellaista pyllyä, jota on jo saanut koskeakin. Toivoo varmaan salaa, että pääsisi kokeilemaan kaikkia vieraita naisia, jotka ovat alle 50-vuotiaita ja hyväkroppaisia.
Tästäpä tuli taas kamala alemmuuskompleksi ja tekee mieli nähdä nälkää ja käydä ostamassa rintaimplantit. Tosi kivaa esineellistämistä. Eniten kyllä häiritsee TUTTUJEN ja jopa YSTÄVIEN nussimisen ajatteleminen, siis anteeksi kuinka? Miksei voi haaveilla tuntemattomista, miksi pitää kaikki kaveritkin nusutella lävitse mielessään? Itselle ei tulisi mieleenkään.
Tässä on hyvä esimerkki tällaisten keskusteluiden vaikeudesta. Minä en tunnusta kuuluvani #metoo-tägin aiheuttaneisiin miehiin, mutta myönnän miettineeni/miettiväni tämän ketjun mukaisia ajatuksia. Ero on siinä, että vaikka kuvittelen, että miltä tuo naapurihuoneen Mirkku näyttää saunassa, niin en tee mitään saadakseni totuutta tietooni. Klassinen vertaus on auto. Katson ja mietin, että millaista olisi ajaa Ferrarilla, mutta en tee mitään saadakseni sellaisen itselleni. Voin jopa haaveilla, että olisi hienoa hypätä uudenkarhean avoauton rattiin ja karauttaa auringon laskuun, mutta en silti edes jätä lottolappua. Olen tyytyväinen nykyiseen Toyotaan. Sama koskee omaa vaimoa. Voin miettiä millainen joku toinen olisi, mutta en tee elettäkään kokeillakseni. Ja tätä kutsutaan mielestäni normaaliksi hyväksi käytökseksi. Huonoa käytöstä on sitten huudella kovaan ääneen omassa päässä juoksevista ajatuksista, käpälöidä toisen Ferraria ilman lupaa ja yrittää vaihtokauppoja, joissa oma Skoda vaihtuu päikseen uuteen urheiluautoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki tällaisten keskusteluiden vaikeudesta. Minä en tunnusta kuuluvani #metoo-tägin aiheuttaneisiin miehiin, mutta myönnän miettineeni/miettiväni tämän ketjun mukaisia ajatuksia. Ero on siinä, että vaikka kuvittelen, että miltä tuo naapurihuoneen Mirkku näyttää saunassa, niin en tee mitään saadakseni totuutta tietooni. Klassinen vertaus on auto. Katson ja mietin, että millaista olisi ajaa Ferrarilla, mutta en tee mitään saadakseni sellaisen itselleni. Voin jopa haaveilla, että olisi hienoa hypätä uudenkarhean avoauton rattiin ja karauttaa auringon laskuun, mutta en silti edes jätä lottolappua. Olen tyytyväinen nykyiseen Toyotaan. Sama koskee omaa vaimoa. Voin miettiä millainen joku toinen olisi, mutta en tee elettäkään kokeillakseni. Ja tätä kutsutaan mielestäni normaaliksi hyväksi käytökseksi. Huonoa käytöstä on sitten huudella kovaan ääneen omassa päässä juoksevista ajatuksista, käpälöidä toisen Ferraria ilman lupaa ja yrittää vaihtokauppoja, joissa oma Skoda vaihtuu päikseen uuteen urheiluautoon.
Kertoo sinusta aika paljon kun vertaat naista autoon ja täten myös OMAISUUTEEN. Ei se vaimo sinun omaisuuttasi ole kuten ei myöskään kaverisi vaimo ole kaverisi omaisuutta. Autot kyllä ovat omaisuutta ja niitä en menisikään varastamaan.
Joskus en haluaisi edes tietää, mitä mielipiteitä miesten päässä liikkuu, jos ne ovat tätä tasoa.
Kaikkia ajatuksiaan ei voi edes ohjailla, joten en ihmettele että monilla näitä ajatuksia on ja osa varmastikin vie niitä ihan tarkoituksella jo ihan mittaviin fantasioihin saakka. Eikä siinä sinänsä ole mitään väärää, kunhan pitää ne omana tietonaan. Ei pidä sekoittaa kuvitelmiaan todellisuuteen.
Omalla kohdallani jostain syystä kaikki työkaverit tuntuvat ikäänkuin sukulaisilta. Saattaa olla ajatuksia että "kylläpä X näyttää hyvältä tänään", mutta siihen ne sitten jäävätkin. Eikä tämä todellakaan johdu siitä etteikö työpaikallani olisi kauniita naisia. Esim. eräs kanssani samassa tilassa työskentelevä nainen on rehellisesti sanottuna yksi kauneimmista näkemistäni naisista. Hän vain tuntuu ennemminkin siskolta tai vähintäänkin serkulta kuin mahdolliselta seksikumppanilta. Ja ei, en ole myöskään aseksuaali tms., seksi kiinnostaa minua erittäin paljon ja ajattelen sitä hyvin usein.
En olisi koska tyyppi oli sanonut jollekin naiselle eihän sulla muuta ole kuin hyvä ulkonäkö, ahdistavaa lähinnä. Totta kai puhutaan....naisetkin niin.