Oletteko imarreltuja, jos tietäisitte, että työpaikan miehet ajattelevat teistä tuhmia päivittäin
Juttelin yhden miespuolisen frendin kanssa ja hän paljasti ajattelevansa päivittäin kaikkien hyvännäköisten työkavereidensa naimista. Kuulemma yhtä arkista kuin leivänsyöminen. Totesi myös ajattelevan niin mm. kaupankassoista ja parhaista kavereista, jotka ovat naisia.
Mitä mieltä olette? Ihanaa vai ällöä? Tekeeköhän kaikki miehet tuota.
Kommentit (85)
Olisin lähinnä kiusaantunut. Enkä usko että kaikki miehet tekevät tuota. Miehiä kommentoimaan?
Ettäkö KAIKKI miehet??
Nyt ei kunnon miehillä ole helppoa.
Syytöksiä heitetään ihan lonkalta.
Minä teen tuota ja olen perheellinen mies 29-vee. Jos näen töissä hyvännäköisen työkaverin riisun hänet usein välittömästi mielessäni ja teen sellaista, mitä en tähän viitsi kirjoittaa. Ihan normaalia, jos nainen on yhtään kuuma. Olen vielä sairaanhoitoalalla, niin naisia riittää. Ihan kivaa piristystä päivään.
Toki jokainen varmasti ajattelee joskus jostain, että onpa tuossa pantava tyyppi. Tuollainen päivittäinen ajattelu on vaan lähinnä helvetin ahdistavaa esineellistämistä.
Kyllä ajattelen kun näen hyvännäköisen. Hyvännäköisiä ei vaan kauheasti ole. Korkeintaan yksi viidestäsadasta.
Olisin tietenkin imarreltu. Olisin imarreltu, jos joku hullu tulisi kaupungilla kimppuuni ja kertoisi haluavansa syödä minut, koska olen niin kaunis (joo, varmaan tapahtuu, eheh), mutta ei se tarkoita että olisin tilanteesta iloinen tai että ajattelisin mitenkään positiivisesti ihmisistä, joiden aiheuttamaa imarrelluksi itseni tunteminen on.
Itsenituntoni kohenisi, mutta muuta hyvää siinä ei olisikaan.
Olen myös mies-sh ja ajattelen paljonkin työkavereiden bylsimistä. Pakkohan se on jos tiukat pakarat kirmaavat kiireisinä ohitse vähän väliä. Jossain raksalla voisi olla helpompi keskittyä töihinsä.
Yhyy, ei pitäisi lukea tätä. Tosi vaikeaa olla luonnollisesti yhtään miellyttävien miesten kanssa. Heti tulee mieleen että ajatteleeko se mua nakuna ja alkaa itse ajattelemaan toisesta niin. Kieroa.
Oma mieheni kertoi, että on mielessään nainut kaikki työpaikan naiset läpi ja kuulemma se on ihan normaalia käytöstä, jos on mies, eikä minun tule siitä loukkaantua. Loukkaannuin silti vähän, koska alkoi hieman ällöttää se, mitä mieheni miettii päivittäin töissä ja satun vielä tuntemaan osan niistä naisista.
Olen aivan varma, ettei yksikään työpaikan mies ole ajatellut minusta "tuhmia", koska en ole mikään kaunotar. Itselläni on ollut fantasioita yhdestä työkaverista, ja olen jopa kirjoittanut niitä muistiin romaanin verran, mutta tämä mies ei koskaan saa tietää fantasioistani.
Tämän luettua on kiva toivottaa miehelle hauskoja pikkujouluja (oho, kirjoitin melkein pil*ujouluja).
Minusta olisi ihan kiva kuulla sellaista.
Noooh... Kyllähän sitä tulee ajateltua vaikka mitä. Periaatteessa jokaisesta vastaantulevasta naisesta tulee tehtyä vaistonvarainen "panisin/ en panisi" -arvio. Ja aika monia sitä periaatteessa panisi ainakin edes kerran. Uskon tämän pätevän aika moneen mieheen, tai ainakin jos on yhtään normaali tai vilkas libido. Mutta ei se silti välttämättä käytöksestä mitenkään näy. Itsekin olen tavallinen kiltti, kunnollinen ja omalle vaimolle uskollinen perheenisä, ja käytökseltäni viimeiseen asti asiallinen ja korrekti. Pään sisällä sitten välillä on aika villiä menoa. ;)
-M42
Oon itse miesvaltaisessa työpaikassa (yleensä meitä on vaan pari naista äijälauman seassa). Löysin sieltä kumppanin ja pari hyvää miespuolista kaveria jotka on kertonut aika suoraan kuinka ukot siellä keskenään kahvitunnilla puhuu kun naisia ei ole paikalla, ja hyi hitto se on aika etovaa. Mä en ois halunnu tietää että 30-40 vuotta vanhemmat äijät kuolaa perseen perään, puhuu kehon muodoista ja ottaa vielä salaa kuvia ahterista. Ennen tota musta oli kiva työskennellä ja tunsin kuuluvani porukkaan, tuon jälkeen on ollut tosi epämukavaa ja yritän jatkuvasti olla ns. provosoimatta esim pukeutumisella tai puheilla.
Kyllä mä olen imarreltu jos joku hakeutuu mun seuraan sen takia että oisin hyvää seuraa ja kiva tyyppi mutta kaikki muu saa vaan olon vaikeeks. Vaikka itse olisin ihastunut johonkin tyyppiin niin työpaikalla pitäisin suuni kiinni.
Oma mies koskee muhun kerran kuussa, mutta nai työpaikan naiset läpi päivittäin mielessään. Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Osa naisistakin ajattelee, jos töissä sattuu olemaan hyvää matskua.
Niinpä. Valitettavasti meidän työpaikan miehet ovat epäkiinnostavia vellimunia. Yhdestä toimistolla pyörineestä raksamiehestä sain kyllä iloa pitkäksi aikaa, kun katselin hänen työskentelyään ja kehittelin kaikenlaisia skenaarioita.
Itsekin teen tuota ja odotan oikein innolla, että pääsen vielä iltaa viettämään työkavereiden kanssa, niin näkee vähän paremmin naisten ’muodot’, kun töissä pitää tyytyä haaveilemaan sairaalakolttujen läpi. Terveisin M30 (perheellinen)
Niin kauan kun eivät puhu ajatuksiaan ääneen ihan sama. Mutta pidän lähinnä ällöttävää ihmistä jolla on tarve kertoa kaikki omat ajatuksensa.
Enpä ole jaksanut ajatella moista paskaa vuosiin enää.
Ahdistuu vain moisista ajatuksista kun sukupuolielämää ei muutenkaan kerta edes ole.
Osa naisistakin ajattelee, jos töissä sattuu olemaan hyvää matskua.