The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois hienoa jos Fear ja Original yhdistyisivät kun molemmat sarjat loppuvat.
Milloin mahtanevat loppua.
En tiedä, toivottavasti ei pitkään aikaan :)
No juu, saisivat jatkua. Mutta voisi kyllä loppua tuollainen mahdoton hidastelu, että kaksi kautta vastaa kahta kuukautta.
Joku Täällä sanoi lehdissä tapahtuneen parin kolmen vuoden aikahypyn. Miten niin kävisi sarjassa, jos jo näkivät Whispersien valtavan lauman.
Mitä nuo Whispersit heiltä tahtovat. Miksi Rick joutuu kaikkien kanssa sotaan. Haluavatko kaikki rikollisjoukot ryöstää ja alistaa muita ryhmiä? Tuleeko siis ensin Whispersit ja sitten tietonaisen ryhmä.
Miksei Rick muodosta pitkäaikaisimmista hahmoista joukkoa, joka lähtee kiertämään maata etsien elinkelpoisempaa paikkaa, jossa ei Whispersit ja tietonainen mellasta.
Niin sarjakuvissa ainakin on, että ensin Whispersit. Mutta aikovatko nyt elää sovussa Saviorsien kanssa niin, että päästävät ne aseineen Sanctuaryyn? Ei mitään logiikkaa tuossakaan kuviossa.
Minua kiinnostaisi muiden katsojien ikä- ja sukupuolijautuma. Itse tunnen olevani aika outo, tai tunsin vielä kun kävin töissä. Nyt siis jo eläkkeellä, 63 ja N. Työpaikalla kaikki olivat ihan ihmeissään, että miten voin katsella tätä sarjaa - ja toisaalta aika monet menee nukkumaan jo ennen kuin sarja tulee. Uskomatonta. Tosin minulla on tallentava boksi, mutta katson sarjan yleensä heti, vaikkakin tallenteelta. Yksi uusi työkaveri sentään katsoi, hänkin nainen ja minua nuorempi. Poika katsoo, mutta jostain mistälienee, enkä saa hänelle puhua mitään, koska hän on "jäljessä".
Ei tässä enää ole tullut sellaista iskua päin naamaa kuin silloin kun varsinkin Glenn tapettiin. Ihan kuin olisi itse saanut Lucillesta...Ja tunsin sellaista vihaa Negania kohtaan, että mietin kannattaako enää katsoa, kun muutenkin pumppu reistailee. Nyt koko Negan vaikutti jo tylsähköltä :(.
Yksi järkyttävämpiä jaksoja oli se, missä Carol ja ne pikkutytöt olivat siellä mökissä... yritin jollekin selittää sitä, miten Carolin oli pakko, mutta ei ihan tainnut mennä perille."Look at the flowers"...(sori lievä muistihäiriö vaivaa, nimet häviää aina)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois hienoa jos Fear ja Original yhdistyisivät kun molemmat sarjat loppuvat.
Milloin mahtanevat loppua.
En tiedä, toivottavasti ei pitkään aikaan :)
No juu, saisivat jatkua. Mutta voisi kyllä loppua tuollainen mahdoton hidastelu, että kaksi kautta vastaa kahta kuukautta.
Joku Täällä sanoi lehdissä tapahtuneen parin kolmen vuoden aikahypyn. Miten niin kävisi sarjassa, jos jo näkivät Whispersien valtavan lauman.
Mitä nuo Whispersit heiltä tahtovat. Miksi Rick joutuu kaikkien kanssa sotaan. Haluavatko kaikki rikollisjoukot ryöstää ja alistaa muita ryhmiä? Tuleeko siis ensin Whispersit ja sitten tietonaisen ryhmä.
Miksei Rick muodosta pitkäaikaisimmista hahmoista joukkoa, joka lähtee kiertämään maata etsien elinkelpoisempaa paikkaa, jossa ei Whispersit ja tietonainen mellasta.
Niin sarjakuvissa ainakin on, että ensin Whispersit. Mutta aikovatko nyt elää sovussa Saviorsien kanssa niin, että päästävät ne aseineen Sanctuaryyn? Ei mitään logiikkaa tuossakaan kuviossa.
Siltä se vaikutti, kun ei ainakaan näytetty mitään aseiden keräämistä. On tosiaan epäloogista. Oikeasti varmaan kävisi niin, että saviorsit antaisivat Rickin porukan ensin tuottaa ja päästä jaloilleen ja sitten taas tulisivat ryöstämään entiseen malliin. Kun heillähän on kaikki rakennettu ryöstämisen varaan. Vaikea muuttaa tapoja, jos kukaan ei mene sinne johtamaan muutosta (ja kerää aseita pois)
Ja miten ikinä se kaatistyyppi jadis/anne otettaisiin muiden joukkoon. Sehän on vielä Neganiakin julmempi. Sadisti oikein. Laittoi Rickin taistelemaan zombia vastaan. Miksi? Halusi kai vaan huvikseen olla sadistina.
Aika tylsää, kun sarjaa seuraavalle vihjataan ihan selvään, että 2 pahisporukkaa on taas tulossa ja vielä peräjälkeen. Ärsyttävintä on se, että niiden kanssa taistelussa puututaan pieniin yksityiskohtiin ja taistelu kestää monta kautta.
Onko siis niin, että Whispersit 2 kautta ja perään tietonaisen porukka 2 kautta. Hoh.
Lähteekö teiltä viestejä tätä ketjusta hukkaan? Multa lähti jo kolmas viesti tyhjyyteen. Ilmeisesti sana t*ppaa on jossain muodossaan kielletty sana. Ärsyttää.
Uusi yritys.
Carol ta**oi sen pikkutytön kai siksi, kun se lapsi tuli hulluksi ja ta**oi sisarensa . Hän myös leikki zombien kanssa eikä ymmärtänyt vaaraa. Ei siitä olisi mitään tullut, kun oli niin seko.
Oon vähän yli 50. Teinityttäreni on sarjan superfani ja hänen kanssaan seuraan. Mieheni on jo kyllästynyt.
Kiinnitin huomiota kauden finaalissa, että niillä oli munat siististi munakennoissa. Ajatella, että heillä on käteviä munakennojakin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että täytyy olla kolme kylää. Hilltop, Alexandria ja kingdom. Tuo tekee mahdolliseksi hidastella juonen kanssa, kun näytetään yhden kylän tapahtumia kerrallaan. Älyttömän ärsyttävää.
Eikö puolustuksellisestikin oliis paras olla yksi paikka.
Ja tosiaan se Neganin ryhmä. Ei ole uskottavaa, että pahat muuttuivat yhtäkkiä hyviksi noin vaan. Niistä pahimmat olisi pitänyt tuomita ja tappaa. Muut olisi sulautettu Rickin ryhmään. Tuolla omassa tukikohdassa he voivat valita uuden johtajan ja kohta nousta taas pahisryhmänä.
Minustakin noiden eri ryhmien kannattaisi vallata joku riittävän laaja ja helposti puolustettava alue, joka raivattaisiin täysin puhtaaksi zombeista ja jossa olisi sen jälkeen turvallista liikkua. Esimerkiksi saari, jonne vie pari siltaa ja jonka lähellä olisi vaikkapa vesivoimalaitos sähkön tuotantoa varten. Hilltop, Alexandria, Kingdom, Oceanside ja Sanctuary ovat suhteellisen kaukana toisistaan ja erillisiä asuinpaikkoja eikä niiden väliset alueet ole mitenkään erityisen turvallisia.
Vankilahan oli paikkana loistava, kunnes Philip jysäytti pommilla läpi. Sitähän voisi kehittää, rakentaisi esim. vankilan aitojen ympärille kunnon suojamuurit, vähän kuin hämäykseksi jos joku päättää tulla uloimmasta läpi niin tulee yllätyksenä että ei tänne noin vaan kävellä sisään.
Piti munkin goooglettaa toi Whisperers kun en ole sarjakuvia lukenut mutta mun mielestä siitä on ennenkin joku jotain maininnut. Mitenköhän kävi sen Wolves ryhmän, nehän hyökkäsi Alexandriaan ja sai takkiinsa mutta osa pääsi karkuun? Aika mielenkiintoisnen toi Whisperers ryhmä siinä mielessä että ne peittää itsensä zombin suoliin ihan niinkuin se narkkaripoika Fear The Walking Dead sarjassa.
Edellinen jatkaa vielä.. Mä mietinkin miks ne kyltit roikkui siinä puussa jonka luona Rick ja Negan taisteli. Mut nyt sille olis järkeenkäypä selitys. Ne ei vissiin tykkää että niiden reviirille tullaan ilman seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että täytyy olla kolme kylää. Hilltop, Alexandria ja kingdom. Tuo tekee mahdolliseksi hidastella juonen kanssa, kun näytetään yhden kylän tapahtumia kerrallaan. Älyttömän ärsyttävää.
Eikö puolustuksellisestikin oliis paras olla yksi paikka.
Ja tosiaan se Neganin ryhmä. Ei ole uskottavaa, että pahat muuttuivat yhtäkkiä hyviksi noin vaan. Niistä pahimmat olisi pitänyt tuomita ja tappaa. Muut olisi sulautettu Rickin ryhmään. Tuolla omassa tukikohdassa he voivat valita uuden johtajan ja kohta nousta taas pahisryhmänä.
Minustakin noiden eri ryhmien kannattaisi vallata joku riittävän laaja ja helposti puolustettava alue, joka raivattaisiin täysin puhtaaksi zombeista ja jossa olisi sen jälkeen turvallista liikkua. Esimerkiksi saari, jonne vie pari siltaa ja jonka lähellä olisi vaikkapa vesivoimalaitos sähkön tuotantoa varten. Hilltop, Alexandria, Kingdom, Oceanside ja Sanctuary ovat suhteellisen kaukana toisistaan ja erillisiä asuinpaikkoja eikä niiden väliset alueet ole mitenkään erityisen turvallisia.
Mietin tuota saariasiaa, sellaisen itsekin valitsisin jos sattuisin joutumaan keskellä tuollaista tilannetta - mutta sitten tuli mieleen, että olisiko sellainen tavallaan aika vaarallinen? Siellä olisi saarroksissa, jos joku pahisryhmä päättäisi haluta valloittaa sen omakseen. Pitäisi olla todella hyvä aseistus puolustautumista varten. Joku ikivanha armeijan tukikohta voisi olla hyvä, sellainen missä olisi aatamin aikaiset tykit tallella! Ja torni tähystämistä varten. Mutta pienet saaret ovat kallioisia, viljely olisi aika pienimuotoista.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi muiden katsojien ikä- ja sukupuolijautuma.
Moi! Minä olen 35-vuotias nainen. Sarjasta keskusteleminen on osa kokemusta, on kiva vaihdella teorioita ja lueskella muiden ajatuksia tapahtumista. Spoilereista en tykkää enkä lue sarjakuvaa.
Siis eihän siitä "tietonaisesta" edes tiedetä että se olisi pahis tulevaisuudessa :D Itse vaan ootte niin päättäneet. Ei commonwealth sarjakuvissakaan ole mitenkään yksiselitteisen paha.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen jatkaa vielä.. Mä mietinkin miks ne kyltit roikkui siinä puussa jonka luona Rick ja Negan taisteli. Mut nyt sille olis järkeenkäypä selitys. Ne ei vissiin tykkää että niiden reviirille tullaan ilman seuraamuksia.
Ai ne liittyy Whispererseihin? Mitä tyyppejä ne oikein on? Mitä ne haluaa muilta?
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän siitä "tietonaisesta" edes tiedetä että se olisi pahis tulevaisuudessa :D Itse vaan ootte niin päättäneet. Ei commonwealth sarjakuvissakaan ole mitenkään yksiselitteisen paha.
Mä aattelisin että se on varmaan hyvällä asialla omalla tavallaan, mutta todennäköisesti ei anna valinnanvaraa, mitä se sitten ikinä onkaan, mitä tulee joskus vielä hakemaan. Eli potentiaalinen uhka. Ei samalla lailla paha ja tarpeettoman julma kuin Negan tai pormestari, mutta hyvin päättäväinen.
Tuossa aika hyvä video whisperseista, mutta sisältää isoja spoilereita sarjakuvista ja siten mahdollisesti myös tvsarjasta.
^ En uskalla katsoa spoilerien takia, kiitos varoituksesta. Voisiko joku muutamalla sanalla valaista, mistä tuossa ryhmässä on kysymys? Ovatko he zombiekuiskaajia vai mistä nimi? :D
Enhän mä tiedä mitä Whisperers haluaa, veikkaan vaan et tulee ongelmia. Rick alkaa kuiteski taas uhoamaan and here we go again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelisin että se on varmaan hyvällä asialla omalla tavallaan, mutta todennäköisesti ei anna valinnanvaraa, mitä se sitten ikinä onkaan, mitä tulee joskus vielä hakemaan. Eli potentiaalinen uhka. Ei samalla lailla paha ja tarpeettoman julma kuin Negan tai pormestari, mutta hyvin päättäväinen.
Aion nyt puhua spoilereista:
Eikös joku sanonut, että se tietonainen saattaisi olla kuvernöörikin pahempi pahis. Joku jättikaupungin Pamela?
Työn papin roolisuoritus on vallan mainio. Hänen taustakertomuksensa ja roolityönsä on yksi uskottavimmista.
Sarjakuvassahan hän kuoli, mutta ei sarjakuva noudata ollenkaan tarkasti samaa kaavaa kuin tv-sarja.