The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
On tuo Negan kyllä harvinaisen vaikeasti tapettava. Kukaan ei ole osunut vaikka on lähietäisyydeltä päästy räiskimään erilaisilla aseilla...
Kerrankin on koko kaveriporukka koolla. Jos ne olisi koko ajan, sarja olisi kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Eugene ja Oceanside!
Sattuivatpa sopivaan aikaan oceansideläiset paikalle. Aika epäuskottavaa, jälleen kerran.
Neganin on nyt pakko kuolla! Ylläri että Rickiltä loppui ammukset 😱
No nyt tapahtuu ja vauhdilla. Niin arvasin mitä Eugene aikoi. Toivottavasti Neganin tappamista/kiinni ottamista ei nyt enempää vitkuteta. Jo riittää!
Miksiköhän ne ei huomannut toisten loukanneen, vaan ampuivat kaikki. Toki Negan laski, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuivatpa sopivaan aikaan oceansideläiset paikalle. Aika epäuskottavaa, jälleen kerran.
Mikä tossa sarjassa ei ole epäuskottavaa :D
Dwight-reppana saa pelätä henkensä edestä molemmissa porukoissa...
Siis miks Jadista pitää kutsua muka Anneksi? Onkohan sillä puhtaat jauhot pussissa. Miten kurkun auki leikkaamisesta voi muka selvitä. Ääääh!
Jumankauta, mä jo pelästyin että Negan kuolee. Mun lempparihahmo.
Nyt on hyvä! Näin on paljon parempi, kuin se, että kaikki pelastajat olisi tapettu. Ja Negankin jätettiin eloon. Tämä luo hyvän pohjan seuraavalle kaudelle, vaikuttaa että show saadaan takaisin raiteilleen. Ja hyvä että Jadisia ei jätetty yksin <3. Loppuun jos tulisi vielä teaseri Kuiskaajista, niin a vot!
Vierailija kirjoitti:
Eiks Dwighty Boy ollu sen exän perään?
Mä käsitin että Daryl tarkoitti sillä "korjaa asiat"-lauseella sitä, että ettii sen vaimon tai minkä lie jonka Dwightin olis pitänyt tappaa Neganin käskystä.
Miksi Daryl kiukkuaa dwightille. Dwight hän on auttanut noita paljon. Miksi juuri se on Darylin inhokki