Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
641/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penni vetoa että se sairaalloinen pappi on ensimmäinen joka kehittää vastustuskyvyn zombivirukseen. Eristävät sen verestä vasta-aineet, tekevät seeruumit, alkavat rokotella ihmisiä zombiutumista vastaan ja pappi jää historiaan ihmiskunnan pelastajana.

Vierailija
642/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuo Morgan jo häipyä. Ärsyttävä mt potilas ja jalatkin ihmeelliset.

Nauroin tälle.

Viikon päästä alkaa Fear the Walking Dead USA:ssa, Suomessa näytetään ehkä joskus jossain nettipalvelussa?

Se on ollut mielenkiintoisempi kuin WD, vaikka aika junnaamista siinäkin on.

Ja jännä nähdä, miten Morgan päätyy FTWD:hen, kun tuossa spin-offissa on pyöritty lähinnä Kalifornian ja Meksikon rajalla. Atlantan seudulta on aika pitkä matka sinne (noin 3 000 km, googletin).

Näkyy suomessa heti maanantainaamuna hbo nordicissa niin kuin aiemmatkin kaudet :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penni vetoa että se sairaalloinen pappi on ensimmäinen joka kehittää vastustuskyvyn zombivirukseen. Eristävät sen verestä vasta-aineet, tekevät seeruumit, alkavat rokotella ihmisiä zombiutumista vastaan ja pappi jää historiaan ihmiskunnan pelastajana.

Minä taas olen ajatellut, että nuo sarjassa syntyneet eivät ole saaneet tartuntaa. Ja niiden avulla keksittäisiin, mistä on kyse.

Mutta eikös se sarjan keksijä ole sanonut, että sarjassa ei etsitä sitä zombitautia. Eli ei meistä kumpikaan kai ole oikeassa.

Vierailija
644/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi yks mies tuol metikös teki? Mul menny iha ohi.

Vierailija
645/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ajatellut, että nuo sarjassa syntyneet eivät ole saaneet tartuntaa. Ja niiden avulla keksittäisiin, mistä on kyse.

Mutta eikös se sarjan keksijä ole sanonut, että sarjassa ei etsitä sitä zombitautia. Eli ei meistä kumpikaan kai ole oikeassa.

Keksijä sanoo mitä sanoo mutta jonkunlaisen konkluusioon saisivat saada aikaan, ei tämä sarja voi jatkua loputtomiin että tulee aina joku uusi pahis jota vastaan sitten Rick & co taistelevat. Ja jos tapahtumien eteneminen vielä tästä hidastuu niin pari seasonin päästä yksi jakso menee siihen kun Maggie sitoo kengännauhat.

Vierailija
646/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi yks mies tuol metikös teki? Mul menny iha ohi.

Koettaa houkutella sitä piilossa kykkivää naisporukkaa mukaan taisteluun Neegania vastaan.

Vierailija
647/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni Simon. Enpä jää kaipaamaan.

Vierailija
648/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan varma et Negan muussaa Simonin jo siellä kokoushuoneessa. Veikkaan myös että Gregory ei pääse perille asti ja kartta päätyy vääriin käsiin...

Vierailija
649/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viime jaksossa tapahtu

Vierailija
650/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon zombi 😂

Vierailija
651/1255 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooooooriiiiiinggggggg.

Vierailija
652/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä jakso vaikkakin vähän ennalta arvattava.. finalea odotellessa!

Vierailija
653/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Dwight ei kuole. siitä on tullut yksi mun lemppareista tässä sarjassa. Eugenen temppu oli oksettava, kirjaimellisesti.  Oli hyvä jakso, pitkästä aikaa. Ens viikolla sitten jo loppuukin :( 

Vierailija
654/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joltakulta meni ohi Neeganin karttajekku: Neegan esitti suunnitelman, jolla hän tappaa Hilltoppilaiset. Dwight kirjasi suunnitelman ylös karttaan. Pelastajilla oli Simonin tappajaiset menossa, jolloin Dwight päästi Gregoryn vapaaksi sillä ehdolla, että hän kuljettaa kartan Hilltoppiin mukanaan Rickille.

Ja sitten kävi ilmi, että Neegan huijasi, tämä ei ollutkaan hänen suunnitelma, vaan hän syötti Dwightille väärää tietoa, jonka Rick nyt sai, ja Rick huijataan ansaan.

Vierailija
655/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli kyllä paras jakso todella pitkään aikaan. Tuli ihan mieleen ne vanhat hyvät ajat kun The Walking Dead oli parasta mitä telkkarista tulee.

Vierailija
656/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin että varmaan on saanut/saa näkönsä takaisin ja tekee jonkun ratkaisevan liikkeen ensi viikolla kun Neganit luulevat että on edelleen sokea. Kun sitähän ei ole purtu, se on kipeä ja kuollessaan varmaan muuttuisi mutta ei kaikki taudit tuollakaan kuolemaksi ole. Se sai jonkun tartunnan niistä säteilyä saaneista zombeista. 

Vierailija
657/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ihan varma et Negan muussaa Simonin jo siellä kokoushuoneessa. Veikkaan myös että Gregory ei pääse perille asti ja kartta päätyy vääriin käsiin...

Häh? Sehän pääsi jo perille ja antoi kartan Maggielle ja Rickille. Enää on kyse vain siitä menevätkö jekkuun (eivät), menevätkö Neganin tuplasumutukseen vai pääsevätkö jotenkin yllättämään Neganin. 

Vierailija
658/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin että varmaan on saanut/saa näkönsä takaisin ja tekee jonkun ratkaisevan liikkeen ensi viikolla kun Neganit luulevat että on edelleen sokea. Kun sitähän ei ole purtu, se on kipeä ja kuollessaan varmaan muuttuisi mutta ei kaikki taudit tuollakaan kuolemaksi ole. Se sai jonkun tartunnan niistä säteilyä saaneista zombeista. 

Sitä ei purtu mutta sai jostain sen verran heikentyneen zombipöpön että sen vastustuskyky ehtii nujertaa sen ja kehittää vastustuskyvyn. Siitä tulee todellinen saviour.

Tai sitten se vain kokee kohta antikliimaksisen kuoleman.

Mene ja tiedä.

Vierailija
659/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joltakulta meni ohi Neeganin karttajekku: Neegan esitti suunnitelman, jolla hän tappaa Hilltoppilaiset. Dwight kirjasi suunnitelman ylös karttaan. Pelastajilla oli Simonin tappajaiset menossa, jolloin Dwight päästi Gregoryn vapaaksi sillä ehdolla, että hän kuljettaa kartan Hilltoppiin mukanaan Rickille.

Ja sitten kävi ilmi, että Neegan huijasi, tämä ei ollutkaan hänen suunnitelma, vaan hän syötti Dwightille väärää tietoa, jonka Rick nyt sai, ja Rick huijataan ansaan.

Ei Rick siihen karttaan varmastikaan usko, ei luota Gregoryyn tippaakaan eikä usko että Gregory voisi vahingossa karata kartta mukanaan. Ja senhän Negan arvasi myös ettei Rick siihen karttaan usko vaan koittaa yllättää Neganin joukkoineen. Kyseessä on siis ties miten moninkertainen bluffaus. Neganin oikea suunnitelma on yllättää Rick joukkoineen kun nämä ovat matkalla yllättämään Negania joukkoineen. Keksiikö Rick sen? 

Vierailija
660/1255 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Rick siihen karttaan varmastikaan usko, ei luota Gregoryyn tippaakaan eikä usko että Gregory voisi vahingossa karata kartta mukanaan. Ja senhän Negan arvasi myös ettei Rick siihen karttaan usko vaan koittaa yllättää Neganin joukkoineen. Kyseessä on siis ties miten moninkertainen bluffaus. Neganin oikea suunnitelma on yllättää Rick joukkoineen kun nämä ovat matkalla yllättämään Negania joukkoineen. Keksiikö Rick sen? 

Ja sitten Oceanside yllättää kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme