The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Mutta miksi kukaan haluaisi peittää identiteettinsä noina aikoina, kun kukaan ei tunne ketään yhteisönsä ulkopuolella. Vai onko tuo jälleen porukka, jossa vallitsee sellainen "minä olen Negan" -massa. Eli on vain johtaja ja muut ovat ideteetitöntä massaa.
Joku syy sille on kuitenkin oltava, että ne niitä laseja käyttivät.
Jos he ryhtyivät kaupantekoon siksi, että ruoka alkaa olla vähissä, niin miksiköhän he eivät edes yritä saada proteiinia kalastamalla. Kalastusvehkeitä löytyisi kyllä taloista ja veneitä rannoilta. Merelle ei ole kovin pitkä matka, kun käyvät muutenkin siellä Oceansiden mailla.
Niillä on innovaatiot kummallisen vähissä. Kyllähän noin isosta joukosta olisi löytynyt monen kanssa ammattilaista väsäämään ties mitä.
Yhteydenpitoa ulkomaailmaan nyt pitäsi ensimmäiseksi kehittää. Varmaan joku osaa lentää. Menisivät lentoasemalle ja lähtisivät kartoittamaan ympäristöä.
Löytyneillä radioamatöörivehkeillä yhteysyrityksiä, veneillä kalastamaan. Miksei eri alojen ammattilaisia hyödynnetä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on innovaatiot kummallisen vähissä. Kyllähän noin isosta joukosta olisi löytynyt monen kanssa ammattilaista väsäämään ties mitä.
Yhteydenpitoa ulkomaailmaan nyt pitäsi ensimmäiseksi kehittää. Varmaan joku osaa lentää. Menisivät lentoasemalle ja lähtisivät kartoittamaan ympäristöä.
Löytyneillä radioamatöörivehkeillä yhteysyrityksiä, veneillä kalastamaan. Miksei eri alojen ammattilaisia hyödynnetä enemmän.
No minusta tuntuu että kaikki terveet aikuiset ovat "sotilaita". Noh, ehkä poislukien joku lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta tuntuu että kaikki terveet aikuiset ovat "sotilaita". Noh, ehkä poislukien joku lääkäri.
Siltä se tosiaan vaikuttaisi. Sellaiselta sarja saa ne näyttämään. Mutta vaikka niissä taistelijoissa ei olisi kuin sotilaita, niin onhan siellä ne taustajoukot. Ne, jotka eivät taistele. Niissä luulisi olevan eri alojen asiantuntijoita.
Miettikää omia taloyhtiötänne tai ok-alueenne naapurustoa. Olisiko satunnaisesta porukastanne hyötyä. Tässä yhtiössä olisi ollut aurinkoenergiaan perehtynyt fyysikko ja silmälääkäri.
Noissa olosuhteissa selviäisi älykkäimmät ja parhaat taistelijat.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää omia taloyhtiötänne tai ok-alueenne naapurustoa. Olisiko satunnaisesta porukastanne hyötyä. Tässä yhtiössä olisi ollut aurinkoenergiaan perehtynyt fyysikko ja silmälääkäri.
Noissa olosuhteissa selviäisi älykkäimmät ja parhaat taistelijat.
Perun puheitani. Olisihan melkein kaikista lukeneistosta sentään jotain hyötyä. Opettajat osaisi opettaa tulevaa sukupolvea ja lakimiehet voisivat saada jonkun rehellisen tuomioistuimen pystyyn (lakikirjoja löytyisi) ja kauppatieteiden maisterit ehkä osaisivat tehdä taloudellisia laskelmia, kun yhteiskunta alkaa vihdoin kehittyä.
Erityisesti eri alojen lukeneisto osaisi opettaa ammattinsa saloja tuleville sukupolville.
Amiksen käyneistä olisi autonkorjaajille hommaa, jos autoinsinöörejä ei olisi riittävästi.
On siis Tässä tarkoitus osoittaa, että kummallista porukkaa tuossa sarjassa, kun ne eivät jakaudu omien alojensa osaajiksi (paitsi lääkärit)
Tää on ohis, anteeksi, jatkakaa
Olihan Rick poliisi ja mitä se tekee, räyhää ja tappelee ja uhoaa. Jos näillä uusilla tyypeillä on armeija niin varmasti niillä on myös lentokalustoa. Eli oisko niin että helikopterit etsii selviytyjiä ja antaa koordinaatit tälle naiselle joka menee tekemän tarjouksen? Kas kun ei ole Neganin joukkoa vielä muka löytänyt tai jos on niitä tarkkaillut ja huomannut että turpiin tulee. Negan ottaa tarvikkeet ja vaatii vielä lisääkin jos haluaa pysyä hengissä. Entä jos Negan puhkoi näiden miesten silmät xD
Muuten kyllä voisi olla niin, että helikopteri etsii kohteet ja nainen sitten menee tekemään tarjouksia, mutta miksei nuo helikopterit ole suuri puheenaihe Rickin porukassa, jos ne ovat oikeita? Olisihan niiden olemassaolo mullistavaa.
Kääntyisikö vielä niin, että tietonaisen joukko on niin vahva pahisjoukko, että kesytetty Negan vedetään mukaan auttamaan Rickiä, kun Rickin porukka joutuu taistelemaan sitä tietoporukkaa vastaan. Johan sitä Negania on yritetty vähän inhimillistää.
Mahtaisiko tietonainen ottaa mukaansa kahta sokeaa, joiden turvallisuudesta on huolehdittava. Jos taas Negan teki niille jotain samalla matkalla ennen Maggien luo tulemista, ei tietonaisen porukalla olisi ollut ruokaa mukanaan, kun ne olisi viety.
Ehkä se nainen on itse puhkonut silmät tottelemattomuudesta? Sarjassa ei kai muut kuin Rick nähnyt helikopteria, saattoi siis nähdä harhoja.
Tai ehkä ne kaksi naista nyt vain halusivat pitää aurinkolaseja. Ei siihen kummallisempaa syytä tarvitse olla.
Kukaan muu ei koko sarjassa ole käyttänyt aurinkolaseja, joten outoa, että nyt olisi kahdella. Tosin tietonaisellakin oli lasit, tosin tavalliset.
Tietonaisen ryhmä asuu kaukana. Miten heidän kannattaisi orjuuttaa kaukaisia heimoja. Hyökköisivätkö helikoptereiden avulla. Mitä he Rickin ryhmältä haluaisivat.
Opettavatko Rickin ryhmän hyödyntämään alkeellisia viljely menetelmiä ja sitten käyvät korjaamassa tuotteet itselleen, vai viljelevätkö he vauvoja kaukaisten paikkojen naisissa vai mitä kummaa.
Mutta miten on selvinnyt noin siistikuntoisena pitkästä automatkasta ja vain kahden apurin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli jakso, jonka alussa kerrottiin, että ryhmän talvi oli mennyt jotenkuten ja sitten jatkettiin. Eli talvea ei kuvattu lainkaan. Sanottiin sen vaan menneen.
Zombithan varmaan jäätyy talvella eivätkä pysty liikkumaan. Silloin olisi hyvä mahdollisuus liikkua rauhassa ja tutkia paikkoja.
Zombit eivät varmaankaan jäädy. Ja nykyään vaikuttaisi siltä, että niistä zombeista ei enää ole juuri mitään haittaa vaan toisista ihmisistä.
Lähinnä luulisi zombien jo kuluvan loppuun. Eihän niiden elimistö uusiudu. Eikö niiltä jo energiakin lopu. Niin älytön ajatuskin, että joku tauti voisi liikuttaa ihmisruumista kuoleman jälkeen ilman, että on energian saantia ja ilman, että lihassolut ja nivelet uusiutuvat. Maapallolla on kuitenkin tietyt rajat fysiikassa. Korkeintaan 2 kuukautta pystyn kuvittelemaan tuollaisen zombin liikkuvan, vaikka ajattelenkin kummallisten asioiden olevan mahdollisia satumaailmassa.
Ylipäänsä se että kuolleet ihmiset voisivat ikäänkuin herätä eloon ja alkaa kävellä on täydellinen mahdottomuus. Miksi sellaisten olentojen joiden olemassaolo on jo lähtökohtaisesti mahdotonta, pitäisi noudattaa jotain luonnonlakeja? Minun puolestani nuo zombit saavat selvitä ilman ruokaa vaikka 1000 vuotta.
Maapallolla on pakko noudattaa energialakia.
Energiaa on pakko saada, jotta jokin voi liikkua.
Pakko kai ajatella, että zombit ovat muuttaessaan muuttuneet sellaisiksi, että saavat energiaa vaikka ilma lämpöpumpun tavoin lämpimästä ilmasta tai auringonvalosta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä se että kuolleet ihmiset voisivat ikäänkuin herätä eloon ja alkaa kävellä on täydellinen mahdottomuus. Miksi sellaisten olentojen joiden olemassaolo on jo lähtökohtaisesti mahdotonta, pitäisi noudattaa jotain luonnonlakeja? Minun puolestani nuo zombit saavat selvitä ilman ruokaa vaikka 1000 vuotta.
Mä olen käsittänyt että zombit tosiaan voisivat pärjätä vaikka sen tuhat vuotta ilman ruokaa mutta käytännössähän ne mätänevät koko ajan. Pienestäkin vetäisystä saattaa irrota käsi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käsittänyt että zombit tosiaan voisivat pärjätä vaikka sen tuhat vuotta ilman ruokaa mutta käytännössähän ne mätänevät koko ajan. Pienestäkin vetäisystä saattaa irrota käsi jne.
Ehkä se energia tuleekin sitten siitä mätänemisprosessista. Sitä ruumista käytetään energian tuotantoon.
Mutta jos noin on, kykenee zombi kulkemaan vain tietyn ajan ja sitten sen on niin laho, ettei pysy koossa enää. Eli zombit loppuvat maapallolta lähes kokonaan ajan mittaan itsestään. Ihmiset toimillaan myös tuhoavat toki niitä.
Mikä obsessio täällä on tehdä niistä kahdesta sokeita tai zombeja ::D itse tulkitsin sen niin että peittävät hyvin identiteettinsä ja ehkä sen että ovat naisia = näyttävät miehiltä lasit päässä, joten ehkä myös uhkaavimmilta.