Nainen kauneimmillaan 40v ->Tutkimuksen tulos
Voi voi yli 40v ja alle vuotiaat naiset. Mitenkäs nyt?
https://www.radionova.fi/uutiset/muoti-ja-kauneus/a-152592
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystähän kaikki missit ja mallit on aina keski-ikäisiä?
Kuinkahan moni 40+ suominainen näyttää Julia Robertsilta?
No ihan jokainen näyttäisi, jos ois samanlainen arsenaali käytössä (hoidot, botoksit, leikkaukset yms Mitä rahalla saa)
Ja huom!Kuvat joita näistä nuorekkaista keski-ikäisistä näemme ovat ammattilaisten ottamia ja rankasti käsiteltyjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan jokainen näyttäisi, jos ois samanlainen arsenaali käytössä (hoidot, botoksit, leikkaukset yms Mitä rahalla saa)
Ja huom!Kuvat joita näistä nuorekkaista keski-ikäisistä näemme ovat ammattilaisten ottamia ja rankasti käsiteltyjä...
Liioittelet hieman. Ei rumiluksesta saa kaunista leikkelemällä, kauniin saa säilymään kauniina leikkelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Mä en ole koskaan ajatellut niin, että koska olen nainen, mun pitäisi erityisesti pyrkiä olemaan kaunis ja tuntea jotain epäonnistumisfiilistä, jos en ole tai joku muu on kauniimpi (sillä ihan varmasti joku aina on). Että sikäli ihan sama, missä iässä sitä on ehkä ollut kauneimmillaan.
Ihme juttu jos et ole sitä tajunnut, että sun markkina-arvosi parisuhde- ja seksimarkkinoilla on ennen kaikkea ulkonäöstä kiinni.
En ole sen paremmin parisuhde- kuin seksiammattilainenkaan, joten olen voinut jättää nämä markkinat niille, joita kiinnostaa.
Huiput on aina huippuja, vaikka vuodet vierivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liioittelet hieman. Ei rumiluksesta saa kaunista leikkelemällä, kauniin saa säilymään kauniina leikkelemällä.
Höpö höpö, ihan tavis pottunokasta saa ammattimeikkaaja, -kuvaaja ja photoshop tyrmäävän kaunottaren.
Ilman kirurgin veistä.
Hyvä luusto ja korkeat poskipäät on vaatimus, että näyttää 40-vuotiaana upealta.
Tuollaisia 40- vuotiaita Beckmannin rouvia näkyy nykyisin yllättävän paljon.
Lähiöräkän Piiat on asia erikseen.
No jotkut harvat on. Itse en todellakaan ole, ja kyllä samaa voin sanoa suurimmasta osasta ikäisiäni työkavereita. Että olivat esim. kolmekymppisenä raikkaamman ja kauniimman näköisiä kuin nelikymppisenä.
Yksi iso osa on että aika monelle, myös itselleni, kertyy lisää painoa iän myötä. Tulee kaksoisleukaa ja roikkuvaa leukaperää. Lisäksi tulee semmoinen yleisväsähtänyt ilme, esim. tummat silmänaluset, turvotuksia tms. Tätä saa vielä nelikymppisenä kunnon meikillä peiteltyä, mutta joskus itsekin pelästyn itseäni kun pesen pakkelit pois, että hyi kamala, nuorena näytin tuolta vain jos heräsin kahden päivän festareilla koomakännäyksen jälkeisessä krapulassa...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luusto ja korkeat poskipäät on vaatimus, että näyttää 40-vuotiaana upealta.
Jep. Itse olen valitettavasti niitä hyvin siroluustoisia tyypillisiä suomalaisia "kuunaamoja". Muistan kun kaksikymppisenä valitin hoikkuudesta huolimatta pyöreästä naamastani, niin kaikki sanoi että älä huoli, nelikymppisenä pyöreänaamaiset on sitten tosi nuoren näköisiä. Ja paskat. Ehkä hetken aikaa jossain 35-37 välillä oli hyvän näköinen, kun pahin vauvanpyöreys alkoi naamasta lähteä. Mutta sen jälkeen jäljelle jäänyt pyöreys alkoikin painovoiman vaikutuksesta roikkua, ja nyt on roikkuposket ja bulldog-leukaperät. Yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ihan tavis pottunokasta saa ammattimeikkaaja, -kuvaaja ja photoshop tyrmäävän kaunottaren.
Ilman kirurgin veistä.
Lähinnä tuo photoshop saa. Sillä kun voi ihan muokata kasvonpiirteitä ja mittasuhteita. Pelkkä taitavakaan meikki itsessään ei riitä jos kasvojen mittasuhteissa on jotain vakavasti pielessä.
Face Yoga. Googlatkaa. Ei roiku naama ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Mä en ole koskaan ajatellut niin, että koska olen nainen, mun pitäisi erityisesti pyrkiä olemaan kaunis ja tuntea jotain epäonnistumisfiilistä, jos en ole tai joku muu on kauniimpi (sillä ihan varmasti joku aina on). Että sikäli ihan sama, missä iässä sitä on ehkä ollut kauneimmillaan.
Ihme juttu jos et ole sitä tajunnut, että sun markkina-arvosi parisuhde- ja seksimarkkinoilla on ennen kaikkea ulkonäöstä kiinni.
En ole sen paremmin parisuhde- kuin seksiammattilainenkaan, joten olen voinut jättää nämä markkinat niille, joita kiinnostaa.
Ai sua ei kiinnosta seksi tai parisuhteet. No, suurinta osaa ihmisistä kiinnosta, mutta onhan teitä syrjäytyneitä aseksuaalejakin tietty olemassa.
Tai ehkä Julia Robertsin ei ole tarvinnut valvoa öitään lapsen takia kun meksikolainen nanny on hoitanut sen puolen? Lisäksi siihen vielä kauneuskirurgiat sun muut, että näyttää vielä keski-ikäisenäkin parikymppiseltä (eli kauniilta).