Voiko yli nelikymppinen käyttää ylipolven saapikkaita?
Tai siis tietenkin voi kun käyttää vaan, mut onko se mauttoman näköistä? Onko se vaan ns nuorten juttu? Tykkäisin sellaisista kovasti, mut en haluaisi näyttää miltään wannabe teiniltä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tai siis tietenkin voi kun käyttää vaan, mut onko se mauttoman näköistä? Onko se vaan ns nuorten juttu? Tykkäisin sellaisista kovasti, mut en haluaisi näyttää miltään wannabe teiniltä.
Jos pidät niistä, miksipä ei. Lämpimät tähän vuodenaikaan.
En ole huomannut ikärajakieltokylttejä kenkäkaupassa[kaan].
Voi. Sopivat ehkä parhaiten juurikin tiukkojen farkkujen tai tummien legginsien kanssa. Jos pitää hameen kanssa, niin tummat sukkahousut. Paljaiden säärien tai ohuiden sukkahousujen kanssa saattavat näyttää mauttomilta. Mutta pitkät ja hoikat sääret ne kyllä vaativat, eli kannattaa olla rehellinen oman kropan suhteen.
Mulla on korolliset, mustat, nahkaiset ylipolvensaappaat. Kyllä niitä joskus tuijotetaan (naiset eritoten), mutta eipä kiinnosta kun itse pidän kengistäni :) Olen 38-vuotias nainen.
Mä oon 43 ja käytän matalakantaisia ylipolven saappaita tiukkojen farkkujen kanssa.
Mulle on aivan herttasen yhdentekevää, mitä joku tuntematon ajattelee mun pukeutumisesta. Tai mun ulkonäöstä muutenkaan.
Olen sinut itseni kanssa ja pukeudun juuri kuten haluan.