Antti Holma valehtelee pituutensa?
Antti Holma ilmoittaa pituudekseen nettisivulla 183 cm. Kaveri on nähnyt Antin livenä , ja totesi että tyyppi on pätkä, kaverin mielestä on jotain 175 cm. Onko joku nähnyt livenä, valehteleeko Antti pituudestaan? Tuo nettisivunsa on siis töitä varten, siellä on kuvia ja lista töistä jne.
Kommentit (15)
Holma on just sellainen epävarma henkilö, joka kohottaa itsetuntoaan luokkaantumalla toisten ihmisten puolesta
Holma on todella pieni ilmestys kun hänet livenä näkee.
Sehän on ollut kuvissa Cheekin kanssa nyt kun on ollut se elokuvajuttu, ja näyttivät kuvissa samanpituisia. Ei kai se Cheek oo ku jotain 170?
Antti Holma on kyllä todennäköisesti ihan sen 183 cm miyä väittääkin koska näin juuri veljeni vartija näytöksessä meet&greetissä hänet ja cheekin ja jos cheek on 175cm niin antti oli hänyä sen verran pidempi että voisi olla sen 183 cm:)
Oikeestiko ihmiset vatvovat tällaisia asioita?
Antti on pienempi miltä telkkarissa näyttää sen tiedän. En ollut koskaan noita sen pituuksia kuullutkaan..
Ei, ei Antti oli yli 180 senttiä.
Cheek on varmaan n. 170 cm ja Antti on kyllä ainakin sen 10 cm pidempi. Näkeehän sen, kun katsoo noita kahta vierekkäin.
"Paino 175, pituus 175....." Cheek - Etsintäkuulutettu-biisistä.
Mä oon 175cm ja treenaan samalla salilla kuin Cheek. Ollaan usein oltu vierekkäin ja on suurinpiirtein mun pituinen. Antti Holman olen tavannut livenä kerran ja on mua ainakin 5cm pidempi, joten kyllä se varmaan sen 180cm + on silloin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan valehtelisi ominaisuudesta, jolla ei ole mitään merkitystä ja jonka voi helposti todentaa?
Jöö! Kysytäänpä tätä Arnold Schwarzeneggeriltä, Sylvester Stallonelta ja Tom Cruiselta. Ja parilta sadalta muulta tunnetusti pituutensa valehdelleelta. ;)
Pidin erästä tuttua miestä pitkänä, hän vain jotenkin onnistui antamaan sellaisen vaikutelman. Sitten näin hänet kävelevän erään 175cm pitkän vieressä ja järkytyin, että hehän ovat suunnilleen saman mittaisia, päälaet olivat siis samalla korkeudella. Suurin järkytys tuli tietysti siitä, kuinka pieleen aivoni olivat arvioineet tuon tuttuni pituuden. Hänen ruumiinrakenne jotenkin hämäsi näyttämään pidemmältä kuin mitä olikaan. Kun vaihtoehdot kuitenkin ovat että omat aivot arvioivat väärin tai matrixissa on virheitä eli ihmisten pituus vaihtelee rajusti, niin helpompi on todeta oma vajavaisuus kuin kääriytyä folioon.
Miksi kukaan valehtelisi ominaisuudesta, jolla ei ole mitään merkitystä ja jonka voi helposti todentaa?