Mikä on halpa kasvovoide joka taatusti EI tuki huokosia ja aiheuta mustapäitä?
Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.
Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies haluaa kaikille tytöille ja naisille ruman ihon, niin sitten häntä ei enää harmita niin paljon olla sinkku, koska "kaikki suominaiset ovat niin rumia, eivät ne mulle kelpaa" tms.
(Tai sitten hänellä itsellään on tai on ollut paha akne, josta on tullut arpia, ja haluaa laittaa vahingon kiertämään.)
AP:lle taas huomauttaisin, että näin netin äärellä on todella vaikea sanoa, mikä juuri SINUN ihollesi kävisi. Onko se pintakuiva? Täysin rasvainen? Oletko allerginen hajusteille? Onko sinulla akne? Turha raivota kuin pahin teini-ikäinen - itse pyysit ehdotuksia täällä.
Sinkkumiehen vinkit kuulostaa entisen aknepotilaan vinkeiltä, nuo on sellaisia ohjeita joita kuulee usein ihonhoitoon mutta jos aiheeseen tutustuu ollenkaan tarkemmin niin tietää että noita ei pidä missään tapauksessa tehdä. Jos nainen on susi naiselle, niin miehet on susia lampaan vaatteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies haluaa kaikille tytöille ja naisille ruman ihon, niin sitten häntä ei enää harmita niin paljon olla sinkku, koska "kaikki suominaiset ovat niin rumia, eivät ne mulle kelpaa" tms.
(Tai sitten hänellä itsellään on tai on ollut paha akne, josta on tullut arpia, ja haluaa laittaa vahingon kiertämään.)
AP:lle taas huomauttaisin, että näin netin äärellä on todella vaikea sanoa, mikä juuri SINUN ihollesi kävisi. Onko se pintakuiva? Täysin rasvainen? Oletko allerginen hajusteille? Onko sinulla akne? Turha raivota kuin pahin teini-ikäinen - itse pyysit ehdotuksia täällä.
Ikävä asenne sinulla, sekä vittuilet vielä ap:lle. Joten haista vittu.
Sinkkumies
Osuiko? :D
Vierailija kirjoitti:
Puhdas Loodus kurkkuvoide normaalille iholle. Osta kun käyt Tallinnassa. Edullinen ja hyvä.
No höh, meinasin just sanoa tuon ;-) Natura Sibericalla on myös hyviä ja edullisia kosteusvoiteita. Saa nykyisin Suomestakin Stockmannilta, mutta Tallinnasta vielä vähän halvemmalla.
Tavallinen nivea, mitä myydään sinisessä purkissa. Joskus oli tutkimus jossa todettiin että se voittaa monet kalliitkin merkit mennen tullen.
Ap:n raivostumisen uhallakin kerron nyt tämän asian :). Decubal basic face cream. Saa apteekista:). Luultavasti en vaihda tätä tuotetta omalla kohdallani koskaan.
Nivea n. 10 € purkki on nuorelle iholle ja ikääntyväälle iholle erikseen. Useita vaihtoehtoja ei ihotyypeille. Esim. nuorelle sekaiholle ja normaalille oholle. Lisäksi on silmäympärysvoiteet sekä nuorelle että ikääntyvääle erikseen. Ovat hyviä ja kohtuuhintaisia eikä minulla ainakaan ole aiheuttaneet mitään mustapäitä tms. On myös kevyitä vaihtoehtoja; geelimäisiä. Olen käyttänyt myös yöllä päivävoidetta koskaminulle yövoiteet ovat liian rasvaisia, hoitavia ( käytän siis jo ns. ryppyvoiteita). Suosittelen.
Sinkkumies ja ap olisivat räväkkä pari yhdessä. Molemmilla yhtä törkeä kielenkäyttö. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
*nuuh*
Hyvälle haisee. Mistäs sulle saatais? :D
Neutrogenan greipin tuoksuinen voide. Minulla on todella rasvainen iho, mutta tuolla voiteella iho pysyy finnittömänä.
Korres almond blossom voide. Kevyt ja raikas, tosin ei ole tarkoitettu kuivaihoisille. Ostan aina lomamatkalta Kreikasta, kun Suomessa Korresin tuotteet liian kalliita.
Apobase hydrogel. Voin vannoa että ei tuki kenenkään ihoa,toisin kuin täällä ehdotetut Bepanthenit ym.
Olen myös varma että et ole kokeillut sitä ap,vaikka leimaat kaikki apteekin tuotteet tukkiviksi. Apteekissa ja marketeissa on ihan yhtä paljon ihoa tukkivia voiteita.
Olen laittanut Laveran Appelsiini & Tyrni -vartalovoidetta myös kasvoille. Kevyt koostumus ja kaikki näppylät sekä ihon kuivuus häviävät! Johtuu luultavasti sen sisältämästä C-vitamiinista ja on muutenkin 100% luonnontuote.
Toinen hyvä on ollut Body Shopin Vitamin C-voide, jota kokeilin kun sain näytteen. Ei sitä raski ostaa kun pikkupurkki maksaa 25 €...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekin perusvoiteet
NO TÄMÄ NYT OLI JO KAIKEN HUIPPU! yritit saada mut pahentamaan ongelmaani. Nuo tuotteet on pahinmpia. Kai minä olen käynyt läpi 25 vuodessa koko voide arsenaalin mitä on missään mukaan lukien apteekit.
Oma luottovoiteeni on iät ja ajat ollut Abodase, sinisessä tuubissa. Koko perhe käyttää sitä. Aivan erinomainen hinta-laatu suhde.
Vierailija kirjoitti:
Meine base emäksisellä suolalla pesen kasvot päivittäin. Iho jää ihanan pehmeäksi.
Emäksisellä?? Iho on hapan, emäksisyys pesee siitä suojaavan kerroksen pois. Eli pitäisi käyttää happamia pesuaineita, ei emäksisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljy pullosta. Ei todellakaan tuki eikä aiheuta allergioita.
Oliiviöljy on hyvä, vaihteluksi manteliöljyä. Lisäaineettomia - ja syötäväksi kelpaavia eli nämä edelliset ihonhoitoaineet löytyvät keittiöstä, eivätkä maksa paljon. - Aivan silmien lähelle ei pidä laittaa kuin tosi tosi varovasti.
Kun ensimmäiset vauvani olivat pieniä, heidät sairaalan ohjeen mukaan "pestiin" manteliöljyllä, kun olivat kuivaihoisia.
Apteekista esim. jo täällä ehdotettu Xyliderm tai sitten Aqualan Gel (joka on ainoa noista perusvoiteista, joka ei sisällä tukkivia ainesosia). Toisin kuin täällä suositellaan, niin Humektania en todellakaan suosittele, sisältää esim decyl oleatea, joka tukkii ihohuokoset eli ei ihme, jos oli täälläkin jollekin aiheuttanut kystisen aknen. En ymmärrä miksi tuota aina suositellaan aknesta kärsivälle..
Sinkkumies