Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin miestyyppi on ”luontoharrastaja”

Vierailija
21.10.2017 |

Näitä saaaatanan erakkoja, joille joku witun pöllö on tärkeämpi kuin ihminen ja kaikki lomat pitäisi viettää jossain järjettömässä korvessa sivistyksen ulottumattomissa.

Miksi nämä ylipäänsä haluavat asua kaupungeissa? Kalastelemalla Lapissa voi käsittääkseni elää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvausta harrastavat tai työkseen tekevät miehet (mukaan lukien luontokuvaajat) ovat olleet täysin ankeita tosikkoja kaikki. Loukkaantuneet ja käsittäneet kaiken huumorini ihan väärin.

...ehkä vika onkin siinä ns. huumorissasi.....

Vierailija
22/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana tuollainen mies. Mielummin keskellä korpea jossain lintujen tähystyspöntössä sormet kohmeessa aamuyöllä, kuin jossain baarissa keikistelemässä ihmismeressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ihmisvihaajien ja erakkojen kultamaa. Halatkoot puita nämä pellet.

Vierailija
24/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontomieheen ei voi koskaan luottaa. Sellainen vaikka jättää vauvan yksin kotiin, jos kännynpiippaa että harvinainen haukka nähty kaakossa. Hulluja. Ja ne haisee.

Vierailija
25/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamies mulle sellainen :) Tykkään itsekkin liikkua luonnossa ja arvostan myös omaa aikaani, ainakin noilta osin kuulostais hyvältä.

Vierailija
26/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saisi ainakin olla joskus rauhassa, kun mies lähtisi niemennokkaan ja itse saisin koko sohvan itselleni. 

Vierailija
27/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hoitanut asian niin, että ihan vaihdoin miestä. Todella rasitti, kun esim. lomat piti keskittää metsästysaikojen mukaan ja muut ajat oltiin kalassa tai pilkillä. Itse tykkään matkustella lomilla, ei siitä yhteiselämästä oikein mitään tullut.

Mulle kaltaiseni metsäläiserakko on paras ja ainoa mahdollinen mies. (Sai muuten etsiä Tampereelta.) Mikään ei ole parempaa kuin eräily Jäämerellä, siinä yhdistyy kätevästi matkailu ja kalastus. Kesällä 2 viikkoa ja 5000 km. :) - Juuri tultiin suppismetsästä, tylsää sielläkin olisi ilman kaveria.

Vierailija
28/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkäisin sellaisesta luontomiehestä :) Mäkin tykkään valokuvata lintuja ja kiikaroida niitä ja muitakin metsän eläimiä. Mielelläni kumppanin kanssa harrastaisin pilkkimistä, kalastelua (mutta en metsästystä, en halua tappaa eläimiä).

Ois ihanaa lomailla jossain erämökeissä luonnon keskellä ja ihannoida ja havannoida luontoa ympärillä. Keräillä mustikoita, sieniä. Samoilla metsissä. Vaeltaa. 

Tuntuu että monia miehiä kiinnostaa vaan baarit, sohvaperunointi, tupakka, liikkumattomuus ja laiskuus.

Vierailija
29/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontomieheen ei voi koskaan luottaa. Sellainen vaikka jättää vauvan yksin kotiin, jos kännynpiippaa että harvinainen haukka nähty kaakossa. Hulluja. Ja ne haisee.

Vauva otetaan tietysti rintarepussa mukaan, muuten siltä jää hyvä elis saamatta! Hajua en kommentoi.

Vierailija
30/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on paras miestyyppi! Vaan mistä löytäisin oman, metsässä en ole ainakaan törmännyt vaikka itsekin kaiken vapaa-ajan kuljeskelen eri metsissä...

Käypäs paikallisen lintuyhdistyksen retkillä. Siellä on miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia. Muistathan kuitenkin olla menemättä miehen ja lintujen väliin. :)

Vierailija
31/31 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa kaikella, eli pidän luonnosta ja asunkin paikassa, missä metsä alkaa heti pihapiiristä, mutta en jaksa innostua joka ikisestä tirpasta tai metsän elikosta. Kerran pari viikossa metsässä riittää hyvin. Mies voi minun puolestani viihtyä enemmänkin metsässä, mutta ihan keskenään saa sitten mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi