Pahin miestyyppi on ”luontoharrastaja”
Näitä saaaatanan erakkoja, joille joku witun pöllö on tärkeämpi kuin ihminen ja kaikki lomat pitäisi viettää jossain järjettömässä korvessa sivistyksen ulottumattomissa.
Miksi nämä ylipäänsä haluavat asua kaupungeissa? Kalastelemalla Lapissa voi käsittääkseni elää.
Kommentit (31)
Miksi nää on aina insinöörejä?
En kestä enää yhtään insinööriä jonka harrastuksiin kuuluvat luontokuvaus ja hiihto.
Miksi hakeudut luontoharrastaja-miesten seuraan, jos ärsyttää? Etsi lukutoukka tai "käyn mä lenkillä"-ukko ni ei tartte kitistä.
-luontoharrastaja-erakon vaimo
Kaksi pahinta naistyyppiä on viskisieppo ja munahaukka.
Jokin aika sitten kaikkein pahin oli yksinkertainen juntti, jonka facebookissa lukee koulutuksen kohdalla "elämän kova koulu". Milloin tämä kenties väkivaltainenkin elämäntapajuntti on muuttunut luontoihmistä siedettävämmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pahinta naistyyppiä on viskisieppo ja munahaukka.
Nuo ovat kuitenkin asutuskeskusten haahkoja. Eivät löydy luonnosta.
Valokuvausta harrastavat tai työkseen tekevät miehet (mukaan lukien luontokuvaajat) ovat olleet täysin ankeita tosikkoja kaikki. Loukkaantuneet ja käsittäneet kaiken huumorini ihan väärin.
Tuohan on paras miestyyppi! Vaan mistä löytäisin oman, metsässä en ole ainakaan törmännyt vaikka itsekin kaiken vapaa-ajan kuljeskelen eri metsissä...
Oikea luontoharrastaja onkin top10. Mutta oikeita on harvassa.
Mä oon hoitanut asian niin, että ihan vaihdoin miestä. Todella rasitti, kun esim. lomat piti keskittää metsästysaikojen mukaan ja muut ajat oltiin kalassa tai pilkillä. Itse tykkään matkustella lomilla, ei siitä yhteiselämästä oikein mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Valokuvausta harrastavat tai työkseen tekevät miehet (mukaan lukien luontokuvaajat) ovat olleet täysin ankeita tosikkoja kaikki. Loukkaantuneet ja käsittäneet kaiken huumorini ihan väärin.
Minun kokemusteni perusteella ne on juuri niitä huumorintajuisimpia, mutta eivät pidä lapsellisesta amishuumorista.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on paras miestyyppi! Vaan mistä löytäisin oman, metsässä en ole ainakaan törmännyt vaikka itsekin kaiken vapaa-ajan kuljeskelen eri metsissä...
Käy Lapista hakemassa, ei siellä muita olekaan.
Osaan vaan kuvitella Ap:n istuvan skumppalasi tekokyntisessä kädessään, tekeksitekoripset takussa, värjätty tumma tukka kiiltäväksi suoristettuna naama nutturalla omaa unalmamiestään odottamassa kunnon cotourit naamalla säihkyen... yöks
Luontoharrastajamies olisi ihana, meillä olisi silloin yhteinen lempiharrastus!
Kuvailit juuri minut ja mieheni. Pidämme kyllä ihmisistäkin, mutta pöllöt taitavat olla vielä mieluisempia. :) Kaupungissa asumme toistaiseksi miehen työn (tutkija-biologi) ja minun täydennysopintojeni vuoksi. Suunnitelmissa on muuttaa myöhemmin lähemmäksi luontoa.
Vinkkini ap:lle ja muillekin on etsiä kumppani, jolla on samantyyppisiä kiinnostuksen kohteita. Itse ihmettelin sinkkuaikoinani, miksi kaikki sinkkumiehet tuntuivat harrastavan sählyä. Ihan ok harrastus, mutta en tiennyt sen olevan niin yleistä.
Luontoharrastaja, joka tiirailee myös tähtiä= minun ihannemies
No mitäs muuta Mammat siellä Iisalamessa voi harrastaa...
Tässä nähdään taas miten vähän naiset vielä tälläkään vuosituhannella antavat miehille liikkumatilaa.
Naisia ahdistaa ja ärsyttää aivan suunnattomasti klassisesta jääkiekkoöyhöttäjästä poikkeavat miehet.