mitä teette kun teinit ei suostu lähtemään minnekään?
pitäisi leffaan mennä ja toinen teini ei halua ja toinen ei halua ilman toista lähteä.
Kommentit (21)
Ei leffaan meno ole pakollista. Kai sä kysyit kummaltakin ennenkuin ostit liput?
lippuja ei ole ostettu.... ja tämä toinenkin lupautui eilen lähtemään mutta nyt ei halua. Toinen lapsi taas haluaisi kovasti lähteä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vitun lehmä, kukaan ei halua viettää aikaa kanssasi 😝
arvaa kävikö sydämeen sun sanomana.....
ap
Kännykän saa takavarikoida. Perheellä pitää olla yhteistä aikaa!
Mitäs jos ottaisit sen kännykän pois?
Vierailija kirjoitti:
kerrotko miten se tehdään 14v pojalta, oon yrittänyt ottaa, tietty nukkuessa voi ottaa mutta leffan kannalta myöhäistä.
ap
Siis teini A haluaa leffaan, mutta ei halua, jos teini B ei tule mukaan? Sano A:lle, että ei siellä B:tä kaivata, mennään yhdessä ja sen jälkeen syömään sushia tms.
Ei kännykkää pois! Älä pakota heitä lähtemään, vaan luo leffassa käynnistä mukava yhteinen hetki, jonne mielellään lähtevät mukaan.
Sanot et nettiliittymä poikkee jos ei lähe.
Eikö se joka haluaa mennä voi mennä sinne kaverinsa kanssa ja toinen jää kotiin?
Itse varmaan tuossa tilanteessa lähtisin yksin sinne elokuviin. Sanoisin, että minä menen sinne nyt koska haluan nähdä sen elokuvan ja olen todella iloinen jos muutkin lähtevät mukaan kuten aiemmin on sovittu. Ei siinä sen kummempaa. Jos eivät lähde mukaan niin eihän niitä pakottaakkaan voi. Moni ehdotti kännykän pois ottamista. Tosi "kiva" yhteinen elokuvareissu on tiedossa jos sinne rangaistuksen uhalla mennään : /
Toinen vaihtoehto olisi etten itsekään lähtisi elokuviin, vaan toteaisin että tarkoitus oli mennä yhdessä, jos se ei enää kiinnosta niin ei sinne väkisin tarvitse mennä.
Teinien kanssa on hyvä viettää aikaa perheenä, mutta aina on se mahdollisuus olemassa että he eivät halua olla vanhempien kanssa. Sitä iloisempi olen silloin, kun yhteinen ajanvietto onnistuu. T. kolmen teinin äiti
...edellinen jatkaa sen verran, että noin toimisin vain siinä tapauksessa ettei lippuja olisi vielä ostettu. Jos olisin jo ostanut, toimisin muuten samoin mutta pidättäisin käyttämättä jääneen lipun verran rahaa seuraavasta viikkorahasta, tämän toki sanoisin myös teinille, joka on muuttanut mielensä eikä halua lähteä sopimuksesta huolimatta.
Minä sanoisin että minä lähden nyt ja tulee mukaan ketä tulee, ja sitten menisin.
Soita klassista musiikkia, niin kaikki teinit lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerrotko miten se tehdään 14v pojalta, oon yrittänyt ottaa, tietty nukkuessa voi ottaa mutta leffan kannalta myöhäistä.
ap
Eikö talossa ole miestä?
Klassinen musiikki, erityisesti ooppera ja kuoroteokset tehoaa teineihin.
Pitäisi tehdä selväksi kasvatuksessa että sovitusta asioista pidetään kiinni. Tosin myöhäistä ehkä jo...Ei taida olla vippaskonsteja jotka toimii heti.
No sitten ei teinit lähde, äiti/isä voivat mennä.