Englannin kielen taitoiset, miten perustelen ulkomaalaiselle työkaverille miksi käyn kirkossa?
Eli uusi työkaveri ihmettelee ja on kysellyt monta kertaa miksi käyn kirkossa. Asumme molemmat kirkon lähellä ja on siksi nähnyt minut useasti kirkolla. Perustelu menisi jotenkin
"Koska uskon Jumalaan ja se on sekä minulle että perheelleni paikka rauhoittua"
Mihinkään googlekääntäjiin en luota. Miten sanon tuon?
Kommentit (14)
Siis oikeesti. Miksi sun pitää perustella? Mistä maasta on ihminen, joka ei tiedä miksi kirkossa käydään??
Esim. "Because I belive in God and church is a sanctuary for me and my family"
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti. Miksi sun pitää perustella? Mistä maasta on ihminen, joka ei tiedä miksi kirkossa käydään??
No kun ärsyttää se jatkuva jankkaaminen. Iranista kotoisin nelikymppinen mies, että ihmetyttää kyllä itseänikin.
ap
Porvoon kirkossa?
Mistä sä tiedät että ihmettelee jos et osaa englantia?
"I äm relitsös and foos mai kids ty folou mai liid"
Vierailija kirjoitti:
Porvoon kirkossa?
Mistä sä tiedät että ihmettelee jos et osaa englantia?
Osaan nyt sentään muutaman sanan, mutta haluan muotoilla tuon lauseen oikein että hän ymmärtää.
ap
Todennäköisesti viesti ei mene perille vaikka muotoilisit miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ärsyttää se jatkuva jankkaaminen. Iranista kotoisin nelikymppinen mies, että ihmetyttää kyllä itseänikin.
ap
Sano että samasta syystä kuin se itse käy moskeijassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sano että samasta syystä kuin se itse käy moskeijassa!
olin just sanomassa samaa. Kysy siltä, miksi hän käy moskeijassa.
"I'm an idiot who believes in fairytales"
http://m8.i.pbase.com/o6/63/722263/1/115839298.8APoBX0c.jesusfuckingchr…
.