Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista miten Aitolehti-tupsupipo-arvot siirtyvät teidän lapsille

Vierailija
21.10.2017 |

Kun lapsi oppii äidin elämän onttouden. Että Martina on idoli ja tänä talvena KAIKKI pitää tupsupipoa ja trikoot on hyvä asu missä vaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Nämä naamablogeista elämänarvot ammentavat mammat ja heidän viattomat lapsensa.

Vierailija
2/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa viattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät äitien ja isien arvot siirry automaattisesti lapsille. Lapset eivät suinkaan ole mikään äidin ja isän kokoama palapeli, johon onnistuu keräämään kaiken kivan, johon itse uskoo.

Vierailija
4/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin Ap. Kyllä ne vaan siirtyy.

Vierailija
5/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Kun äideillä ei ole some-lammastelua suurempia moraalisia arvoja, miten niitä voisi olla lapsilla?

Vierailija
6/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa, lapset eivät voi enää kauheammin pukeutua, sillä tämä trikoovillitys on kaikkien aikojen pohjat!

Vierailija
7/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät äitien ja isien arvot siirry automaattisesti lapsille. Lapset eivät suinkaan ole mikään äidin ja isän kokoama palapeli, johon onnistuu keräämään kaiken kivan, johon itse uskoo.

Totta, mutta siellä koulussakin on helpompaa mennä muiden mukana, jos suurin osa uskoo kumminkin hömppään. Poikkeukset ovat sitten poikkeuksia, ja uskon, että ne poikkeustyypit näkevät asiat syntymästään asti eri tavalla kuin se suurin osa.

Vierailija
8/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalla ollaan, se ainakin on selvä.

Vierailija
9/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään keski-iässä huomaa miten paljon omien vanhempiensa arvoja kantaa ja kannattaa. Tämä teille parikymppisille mammoille tiedoksi.

Vierailija
10/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Kun äideillä ei ole some-lammastelua suurempia moraalisia arvoja, miten niitä voisi olla lapsilla?

On viime aikoina mietityttänyt uskonnottomuuden jättämä tyhjiö. En sitä halua uskonnolla tietenkään kasvatuksessa paikata, mutta milläs sitten? Jos jonkinlaista lopullista oikeutta ei ole, niin milläs selität, että paha saa palkkansa, kun se ei aina näytä kuitenkaan kaikkien kohdalla toimivan. En varsinaisesti itse kasvanut uskonnollisessa perheessä, mutta kyllä sillä vahva kulttuurillinen vaikutus vielä 70-luvulla oli ja iltarukouksia luettiin sekä koulussa virsiä veisattiin. Uskonto antoi ikään kuin elämää suurempaa turvaa, jota ei sitten omilla lapsilla ole.

Vierailija
11/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On viime aikoina mietityttänyt uskonnottomuuden jättämä tyhjiö. En sitä halua uskonnolla tietenkään kasvatuksessa paikata, mutta milläs sitten? Jos jonkinlaista lopullista oikeutta ei ole, niin milläs selität, että paha saa palkkansa, kun se ei aina näytä kuitenkaan kaikkien kohdalla toimivan. En varsinaisesti itse kasvanut uskonnollisessa perheessä, mutta kyllä sillä vahva kulttuurillinen vaikutus vielä 70-luvulla oli ja iltarukouksia luettiin sekä koulussa virsiä veisattiin. Uskonto antoi ikään kuin elämää suurempaa turvaa, jota ei sitten omilla lapsilla ole.

Jatkan juttua itse havaittuani metsäpeto-ketjun: siis olisiko nyt syytä kertoa lapsille, että some rankaisee jos ette ole kiltisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi