Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi minua ei käpälöidä?
20.10.2017 |
Me too -kampanjan myötä olen miettinyt omaa ahdisteluhistoriaani. Olen kohdannut stalkkereita ja itsensäpaljastajia, mutta en muista, että minua olisi KOSKAAN koskettu vasten tahtoani. Baarissa tullaan kyllä juttelemaan, mutta kukaan ei ole ikinä lääppinyt tai tarrannut kiinni. Mistä tämä voi johtua?
En ole mitenkään normaalia epäviehättävämpi. Tissit on pienet, mikä ehkä selittää sen, ettei niitä ole tultu puristelemaan. Takamukseni on kuitenkin iso ja pyöreä, ja vyöräröni kapea. Olen tietenkin tyytyväinen, ettei kukaan ole puristellut pyllyäni, mutta silti ihan vilpittömästi ihmettelen, miten tämä on mahdollista.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on tällainen kunnioitusteoria.
Itselläni on isot rinnat ja media, elokuvat jne. on syöttänyt vuosikymmeniä ajatusta että suuririntainen nainen on tyhmä, halpa ja helposti antava. Siksi miehet kuvittelevat, että rintani ovat vapaassa käytössä ja siksi minua on kourittu. Olisi hienoa jos isorintaiset voisivat nostaa joukkokanteen mediaa vastaan maineensa tuhrimisesta.
Miehet eivät kouri sellaisia naisia joita kunnioittavat, joten ole onnellinen :)