Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka eijuo kaatokänniä viikonloppuisin?

Vierailija
20.10.2017 |

Yksinäinen? Masentunut? Minun naapurini ei useinkaan juo päätä täyteen viikonloppuisin.
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei ryyppää viikonloppuisin? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei ryyppää viikonloppuisin?
??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalainen. Toinen vaihtoehto, että on fiksu.

Vierailija
2/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ap  elämä, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali (Suomessa harvinainen)

Vierailija
4/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
5/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläinen?

Vierailija
6/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka pystyy nauttimaan vapaa-ajastaan ilman viinaa/keksii muutakin tekemistä, toisin kuin itse, koska joka viikonloppu sitä tulee vedettyä perseet vaikkei varsinaisesti edes tekis mieli. Valitettavasti vaan kavereita ei hirveästi ole jotka ei alkoholiin koske, joten ei nappaa hirveästi niitä katella selvinpäin. Joten en ainakaan itse näe mitään pahaa, ei minua kyllä jaksa kiinnostaa, vaikka joku päänsä täyteen vapaallaan vetäisikin :D

Vierailija
7/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hieman säälittävänä ja lapsellisena. Varmaan muutenkin kokematon.

Vierailija
8/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ilmeisesti minusta :) Aiemmin tuota kännäämistä tuli joka viikonloppu harrastettua, mutta onneksi tulin järkiini. Miksi tuhlaisin rahani siihen, että seuraavana päivänä on huono olo ja morkkis? Säästän mielummin rahani esim. matkusteluun. Siitä saan enemmän mielihyvää.

Vierailija
9/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmaankin jotain tähdellistä toimintaa suunnitteilla.

Vierailija
10/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla jos on huono kunto ja tulisi kova krapula.

Vierailija
11/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en arvostele ihmisiä päihteiden käytön tai käyttämöttömyyden mukaan. Oikeastaan ainoa minkä mukaan ajattelen kenestäkään on käytös. Huonoa en hyväksy keneltäkään. Yleensä sanon jos tai kun joku menee ns. huonon puolelle. Toinen on että poistun tilanteesta ettei tule sitä kolmatta jos joku ei osaa käyttäytyä.

Se on kallista vastata rosiksessa teoistaan. Siinä on pahimmassa tapauksessa itse lirissä kun ojentaa ettei naisia vedellä turpaan.

Vierailija
12/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla absolutisti.

Vierailija
13/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele siitä mitään. Minulle on yhdentekevää kuka juo ja kuka ei ja miten paljon tai miten usein. Kunhan pystyy olemaan joskus juomatta eikä asiassa ole ongelmaa kuten liiallinen juominen ja lapset paikalla ei ole hyvä, muuten ihan sama juoko. 

Jos viikonloput menee aina nollaamisessa niin kuulostaa siltä ettei alkoholin käyttö ole hallinnassa ja voisi olla hyvä joskus tehdä jotain selvinpäin. 

Tämän aloituksen tekijä tosin saattaa olla kiinnostuneempi muiden juomisesta kuin muut siitä ettei tämä juo. 

Vierailija
14/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään kuka jois kännit viikoittain?? Humallutaan ehkä 1-2x vuodessa.

Vierailija
15/15 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisia harrastuksia joissa ei voi olla humalassa joten yleensä viikonloput tulee oltua selvinpäin vaikka mikään absolutisti en ole. Jonkun toisen harrastus sitten on se ryyppääminen, kumpikohan meistä sitten "parempaa" elämää viettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi