Hankin ensimmäisen valurautaisen paistinpannuni 12 vuotta sitten enkä näe mitään syytä palata teflonpinnoitettuihin
Valurauta vain on niin ylivertainen. Tai no, pitäähän sitä hoitaa mutta se vastaavasti kestää sukupolvia. Valurautaa voi käyttää myös uunissa. Se paistaa tasaisesti koko pannulla eikä niin että reunat on selvästi kylmempiä kun keskipisteen ympäristö. Mitä parasta, ruuan kanssa ei tarvitse nauttia teflonijämiä.
Mikä olikaan sinun tekosyysi käyttää teflonpannua?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän teflon-pannun vaivattomuudesta ja siitä, että sen saa pestyä kunnolla. Ei tarvitse maistaa kalanrasvan jämiä pihveissä. Teflon-pannujakin on monta laatua. Jos ei tyydy niihin huonoimpiin, niin pannu kyllä lämpiää tasaisesti koko alaltaan, kunhan sen laittaaa oikean kokoiselle levylle.
Teflon pannu ei ole paistinpannu, koska sillä ei voi paistaa. Kuumennuspannuja ovat nämä,hyviä kalapuioille ja eineslaatikoiden lämmennykseen. Mikro itse asiassa on parempi lämmityslaite.
Kyllä meidän teflon-pannulla paistuvat pihvit hyvin. Varmaan joissain halvoissa alumiini-teflon-pannuissa on eri juttu. Meillä tehdään ruokaa joka pöivä, enkä ole vielä keksinyt yhtään paistettavaa ruokalajia, jota ei voisi tehdä kunnollisella teflon-pannulla.
Sittenhän ne on ikuisia. Oikein käytettynä teflon pannu ei ikinä hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän teflon-pannun vaivattomuudesta ja siitä, että sen saa pestyä kunnolla. Ei tarvitse maistaa kalanrasvan jämiä pihveissä. Teflon-pannujakin on monta laatua. Jos ei tyydy niihin huonoimpiin, niin pannu kyllä lämpiää tasaisesti koko alaltaan, kunhan sen laittaaa oikean kokoiselle levylle.
Teflon pannu ei ole paistinpannu, koska sillä ei voi paistaa. Kuumennuspannuja ovat nämä,hyviä kalapuioille ja eineslaatikoiden lämmennykseen. Mikro itse asiassa on parempi lämmityslaite.
Kyllä meidän teflon-pannulla paistuvat pihvit hyvin. Varmaan joissain halvoissa alumiini-teflon-pannuissa on eri juttu. Meillä tehdään ruokaa joka pöivä, enkä ole vielä keksinyt yhtään paistettavaa ruokalajia, jota ei voisi tehdä kunnollisella teflon-pannulla.
Teflon pannu oikein käytettynä on täysin ikuinen. Jos pannu menee hajalle 5-10 vuoden kuluessa niin käytät sitä väärin.
Voit hyvin olla oikeassa, mutta meillä pannua käyttävät muutkin kuin minä, eivätkä he aina ole yhtä tarkkoja. En kuitenkaan viitsi nipottaa, kun pannut näinkin kestävät monta vuotta.
Ihan mielettömän kiva ap et sul on niin kiva pannu. Mites noin muuten menee?
Ylikalliita romuja ne on. Ei kestä yhtään sen paremmin kuin halvat pannutkaan.