Nainen, annatko miehellesi "sitä" tänään? Jos et, niin miksi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska terveellä heteromiehellä se on aina mielessä.
m27
Kommentit (31)
Antaisin, mutta mies tuskin haluaa -.-
Antaisin joka päiväkin jos kelpais. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna koska menkat. Aika usein menkkojen aikana otan suihin ja tuntuu tykkäävän. Ekan kerran katsoi silmät pyöreänä että mistä moinen. Mukavahan se on välillä antaa täysi huomio toiselle ilman että vaatii mitään takaisin.
Niin tai sitten voisit antaa ihan sitä pillua. On mullakin menkat ja naitiin aamulla. Mitä ne haittaa?
Joskus harrastetaankin seksiä menkkojen aikana. Aika harvakseltaan kivun takia.
Vierailija kirjoitti:
On epäreilua miehiä kohtaan levittää tuollaista harhakäsitystä, että normaali mies ajattelee koko ajan sitä.
No ei ihan koko ajan kun onhan formulat ja kalja sekä ruoho. Kuitenkin seksi on mielessä suunnilleen aina. Tarvi kuin päivä olla ilman niin seksi on suunnilleen jatkuvasti mielessä. Rento ranne ja rajaton mielikuvitus toimii aina jos ei naiselta saa tarpeeksi. Ja rehellisyyden nimissä vain suhteen alussa saa suunnilleen riittävästi.
Sillä ne naiset hämää luulemaan että jää koukkuun, yhteen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin, mutta ei kelpaa.
Sama, eli ihan itsekseni saan harrastaa.
Pakko laittaa kommentti. Ite saan suurinpiirtein kerran vuoteen. Kyse ei oo siitä, että oisin jotenkin ruma tai inhottava. Oon urheileva ja ihan komea mies. (arvio ei pelkästään äidiltä) Mulla on vain tosi inhottava fetissi, Mä en saa seksistä mitään, jos en saa naista syttymään. Mulle ei semmonen ns tiistai-jyystäminen oo mitään, vaan haluan saada naisen nauttimaan. Rakastan nuolla ja hieroa naista ja pitkät esileikit ovat minusta huippua. Mulle naisen orgasmi on parasta mitä voi olla. Nuormpana sinkkuna tää oli kovakin juttu, mutta nyt on toisin. Eikä kyse oo siitä, että oisin impotentti tai minipippeli. Kumpikaan ei pidä paikkaansa, vaan homma toimii kyllä alusta loppuun.
Meillä vaan rouva ei voi rentoutua kuin korkeintaan sillon kun on ns. sellainen hetki. Eli lomamatka, työt poissa, loman loppu ei liian lähellä jne... Varmaan hän on a-seksuaali, mutta halusin jakaa tällaisen tarinan. Tämönenkin on mahollista. Kun peiliin katon tiedän, että kelpaisin monelle mut oma hoito on nyt ainut mahollinen. Mut tämmöstä tää on. Halusin vaan kertoa, että tällaistakin on. Ja kyllä itepähän oon valinnu...:)
On todella syvältä kun tarpeet ei kohtaa. Minulle olisi paratiisi mies joka antaa vaikka joka päivä ja saisi oraaliakin. Mutta ei. Jos en itse vonkaisi niin luulen etten saisi enää koskaan. Nytkin todella harvoin.
Käyttäjä7847 kirjoitti:
Pakko laittaa kommentti. Ite saan suurinpiirtein kerran vuoteen. Kyse ei oo siitä, että oisin jotenkin ruma tai inhottava. Oon urheileva ja ihan komea mies. (arvio ei pelkästään äidiltä) Mulla on vain tosi inhottava fetissi, Mä en saa seksistä mitään, jos en saa naista syttymään. Mulle ei semmonen ns tiistai-jyystäminen oo mitään, vaan haluan saada naisen nauttimaan. Rakastan nuolla ja hieroa naista ja pitkät esileikit ovat minusta huippua. Mulle naisen orgasmi on parasta mitä voi olla. Nuormpana sinkkuna tää oli kovakin juttu, mutta nyt on toisin. Eikä kyse oo siitä, että oisin impotentti tai minipippeli. Kumpikaan ei pidä paikkaansa, vaan homma toimii kyllä alusta loppuun.
Meillä vaan rouva ei voi rentoutua kuin korkeintaan sillon kun on ns. sellainen hetki. Eli lomamatka, työt poissa, loman loppu ei liian lähellä jne... Varmaan hän on a-seksuaali, mutta halusin jakaa tällaisen tarinan. Tämönenkin on mahollista. Kun peiliin katon tiedän, että kelpaisin monelle mut oma hoito on nyt ainut mahollinen. Mut tämmöstä tää on. Halusin vaan kertoa, että tällaistakin on. Ja kyllä itepähän oon valinnu...:)
Moi. Täällä on toinen samanmoinen mies. Vuosia elin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, kunnes löysin itselleni täydellisen naisen. Elämäni alkoi alusta, hän nauttii minusta ja minä hänestä!!! Elämä on upeaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna koska menkat. Aika usein menkkojen aikana otan suihin ja tuntuu tykkäävän. Ekan kerran katsoi silmät pyöreänä että mistä moinen. Mukavahan se on välillä antaa täysi huomio toiselle ilman että vaatii mitään takaisin.
Niin tai sitten voisit antaa ihan sitä pillua. On mullakin menkat ja naitiin aamulla. Mitä ne haittaa?
Joskus harrastetaankin seksiä menkkojen aikana. Aika harvakseltaan kivun takia.
Seksi auttaa tehokkaasti menkkakipuihin :)
En, mies vielä tänään työmatkalla. Laittoi hetki sitten viestiä, että huomenna olisi sidontasessio tiedossa. Eli huomenna sitten.