Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei ikinä osallistu firman pikkujouluihin?

Vierailija
20.10.2017 |

Taas lähestyy pikkujouluaika ja muut alkaa olla innoissaan ja sitten on tämä yksi joka ei taaskaan aio tulla paikalle.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta? En oikein tiedä syytä että miksi ei tule.. Alkoholia ei käytä mutta voisi kai sitä syömään tulla ym. Ja poistua sen jälkeen. Miksi pitää jättää kokonaan väliin?

Kommentit (767)

Vierailija
381/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkevä. Itsenäisesti ajatteleva eikä mene massan mukana 👍 Itsekin jätin työelämässä vielä ollessani kaikki firman pippalot väliin.

Vierailija
382/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua ihmetyttää ne jotka niihin osallistuu! Vuodesta toiseen. Yrittävätkö todistella jotain, eikö saa tarpeekseen työkavereista viikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on työn lisäksi niin paljon omaa elämää, että en todellakaan halua käyttää vapaa-aikaani työpaikan juttuihin. Se on rasittavaa nähdä työkavereita humalassa muka hauskoina töpeksimässä kaikenlaista. En halua nähdä sitä puolta heistä. Vapaa-ajalla tapaan niitä työkavereita, joista on tullut enemmän kuin työkavereita, jolloin heillä on pääsy vapaa-ajalleni. Muut työtoverit pysykööt heille varatulla ajalla eli työajalla. 

Vierailija
384/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu introvertti joka oppinu omat rajansa

Vierailija
385/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pikkujouluihin pakko osallistua?

Jos siitä palkka maksetaan niin yleensä on. 

Mielestäni ilmaista alkoholia ei voi verrata palkkaan.

Vierailija
386/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en päässyt pikkujouluihin, kun ei ollut ROKOTEPASSIA! 🐑

Vierailija
387/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään heistä, jotka eivät osallistu pikkujouluihin. Ei kuulu millään tavalla minulle, en todellakaan käytä aikaani tällaisen miettimiseen. Itse aion tänä vuonna mennä.

Vierailija
388/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyppi

Vierailija
389/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä on järjestää pikkujoulut ja vielä hölmömpää on mennä niihin

Vierailija
390/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hyvä tyyppi

Vierailija
391/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vapaaehtoiset. En ole kovin kiinnostunut.

Eikä minua kiinnosta, jos joku ei niissä käy.

Sitä kyylääjää kyllä ihmettelen. Miten joku viitsii kyylätä käykö joku tai eikö käy.

Voi olla muuta kiinnostavampaa.

Voi ahdistaa se pikkujouluilu siinä seurassa.

Ei halua.

Mit siitä nyt sitten ajattelisi. Ei käy, niin ei käy.

Jos sielä työpaikalla on tuommosia kyyliä kuin aapee, niin en minä menisi. En tykkää juoruajista enkä kyylääjistä.

Vierailija
392/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän kaikki nussii kaikkien kanssa. Jopa kunnialliset perheenäidit ja isät sortuvat aviorikokseen ja synnin tekemiseen. Ei, se ei kertakaikkiaan käy!

Vierailija
393/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen osallistuin aina kaikkiin firman juhliin kun oli hyvä työporukka. Hauskaa oli. Pikkuhiljaa työporukka on vaihtunut suurimmaksi osaksi muiden tekemisiä kyttääväksi ja valittavaksi kateellisten paskasakiksi. En mene enää yksiinkään juhliin eivätkä mene ne muutamat muutkaan alusta asti mukana olleet

Vierailija
394/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että sellaisella ihmisellä ei ole kotona luottamus kunnossa.

Tai sitten sillä ihmisellä on kotona parempaa seuraa.

Vierailija
395/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sen uskonto ei salli joulunviettoa, esim. Jehovan todistajat eivät vietä joulua eivätkä käy pikkujouluissa.

Vierailija
396/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan halua käyttää vähiä rahojani pikkujouluihin. Kun rahaa on vähän, käytän sen mieluummin johonkin muuhun kuin työkavereiden kanssa vapaa-aikana hengailuun.

Vierailija
397/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistävä kysymys. Monia syitä.  Nuorena sitä huvittaa mennä, mutta kun työuraa on jo 30 v takana, ei huvita. Humalaisten ihmisten kanssa on tylsää, kun niitä ei voi ottaa vakavasti.

Vierailija
398/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuinen ihminen osaa jo itse valita menonsa. Minä en mene mihinkään, missä tulee paha mieli ja ehkä pois pikkujouluista jäävällä on aiempi ikävä kokemus? Tehköön kaikki oman päänsä mukaan ja me muut kunnioitetaan sitä, eikö? Ja poisjäämisen/paikallemenon syy ei kuulu kenellekään..

Vierailija
399/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos työporukassa on joku joka mainitsee sanalla ilmaisen viinan bileet juoksen nopeasti karkuun. Ei kiinnosta hengata tuollaisten teinien kanssa.

Vierailija
400/767 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne kuuluvansa joukkoon. Vaikka työkaverit voivat olla kivoja ja töissä on hyvä henki, voi olla, että sitten tämmöisellä vapaa-ajalla ei oikein keksi mitään juteltavaa kenenkään kanssa. On nihkeää istuskella juhlassa, kun kaikki muut rupattelevat keskenään ties mistä, yhteisen historian aikana tutuksi tulleista keskinäisistä aiheista. Tai sitten porukassa saattaa olla joku superinhokki, jota jaksaa kyllä töissä tarvittavan ajan mutta ei tod halua viettää vapaa-aikaa hänen kanssaan samassa porukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä