Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ihmisestä joka ei ikinä osallistu firman pikkujouluihin?

Vierailija
20.10.2017 |

Taas lähestyy pikkujouluaika ja muut alkaa olla innoissaan ja sitten on tämä yksi joka ei taaskaan aio tulla paikalle.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta? En oikein tiedä syytä että miksi ei tule.. Alkoholia ei käytä mutta voisi kai sitä syömään tulla ym. Ja poistua sen jälkeen. Miksi pitää jättää kokonaan väliin?

Kommentit (767)

Vierailija
1/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans yritän aina väistää nämä työpaikan järjestämät kissanristiäiset. Ihan vain siksi, että on mulla ihan elämäkin. Töissä mä olen töissä ja se siitä. Jos nyt joku työkaveri tulee mulle läheisemmäksi, niin häntä saatan tavata jopa vapaa-ajallani, mutta muutoin en sotke työtä ja vapaa-aikaani keskenään. Ei kiinnosta, vaikka tuo olisi jollekulle ongelma.

Vierailija
2/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää maksalaatikosta. Ihmettelisitkö, jos työkaverisi ei söisi maksalaatikkoa?

Mä en käynyt pikkujouluissa edellisellä työpaikallani (kuin kerran) ihan sen vuoksi, että ei tehnyt mieli. Työkaverit olivat aivan erihenkisiä kuin minä, ja työyhteisössä oli sairas työpaikkakiusaamisen henki. Tämä ilmapiiri ainoastaan paheni kun alkoholia otettiin.

Nykyisessä työyhteisössä on hyvä henki ja hyvät työkaverit, joten käyn pikkujouluissa. En tosin täälläkään joka kerta, koska aina ei vain ole maksalaatikko- tai pikkujoulufiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkujouluihin pakko osallistua?

Vierailija
4/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idoli. Kehtaisinpa itsekin jättää työpaikan kissanristiäisiä väliin. Ei niissä ikinä ole hauskaa, keski-ikäiset vaan leikkii teiniä kun saavat "olla vapaalla" yhden illan.

Vierailija
5/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firman piikujoulut on aina liian "fiinit" ja eri paikkakunnalla kuin missä sivukonttorimme. Tykkään enemmän rennommista kemuista.

Vierailija
6/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osallistu edes jouluruokailuun. Ennen se oli ilmaista, ainoa bonus tästä työstä. Nyt maksaa kympin, joten vetäisen euron pinaattikeiton sen sijaan ja syön kotona kunnon jouluruuat kun aika on.

Vierailija
7/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ihminen, jolla on mahdollisesti kukoistava parisuhde! Nämä pikkujouluissa rymyävät eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, ja sen kyllä meiningistä huomaa sokea erkkikin.

Vierailija
8/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ikinä osallistua pikkujouluihin joissa on pukukoodi.

Vierailija
9/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lähestyy pikkujouluaika ja muut alkaa olla innoissaan ja sitten on tämä yksi joka ei taaskaan aio tulla paikalle.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta? En oikein tiedä syytä että miksi ei tule.. Alkoholia ei käytä mutta voisi kai sitä syömään tulla ym. Ja poistua sen jälkeen. Miksi pitää jättää kokonaan väliin?

Kerrotko minkä hvetin takia pitäis vielä  vapaa-aikanakin olla työkavereiden kanssa? Eiks se 38 tuntia viikossa muka riitä? Voisitteko te pikkujouluintoilijat tajuta ettei kaikkia vaan kiinnosta?

Vierailija
10/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pikkujouluihin pakko osallistua?

Ei ole.

Vierailija
11/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parinkymmenen äijän miesporukassa ainut nainen työpaikallani. En jaksaisi näiden perheellisten ukkojen juttuja edes töissä, puhumattakaan kännissä pikkujouluissa. Ällöttävää.

Vierailija
12/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska tuohon voi olla niin monia syitä. Mä olen niitä jotka työpaikas, -porukasta ja tilanteesta riippuen on hipannut aamutunneille saakka tai vaan käynyt näyttäytymästä alkuillasta - ja joskus myös jättänyt väliin koko kekkerit.

Vierailija
13/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas. 

Vierailija
14/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se, että joudun kuulemaan juttuja siitä, mitä kukakin firman pikkujouluissa teki ja toilasi. En halua todistaa omin silmin. On sitten helpompi tehdä töitä näiden ihmisten kanssa.

Joillain aiemmilla työpaikoilla olen osallistunut ja on ollut hauskaa. Tällä nykyisellä työpaikalla vedetään liikaa alkoholia ja sen kanssa kaikki ihan överiksi. Lisäksi pirskeisiin tuntuu kuuluvan hillitön "kilpavarustelu" naisten kesken - ihan tavallinen juhla työkavereitten kesken, mutta viikkoja etukäteen puhutaan jo siitä, mitä kukin laittaa päälleen, millaiset meikit ja kampaukset... Kävin yksissä pikkujouluissa ja totesin, että ei ole mun juttu.

Vierailija
15/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin ulkomailla, kun ne järjestettiin ja tänä vuonna sattuu teatteri olemaan samaan aikaan.

Vierailija
16/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka vuosi pikkujouluissa syömässä herkkuruuat ja katsomassa showt (meillä näihin panostetaan). Ja klo 23 lähden kotiin. Olen ollut mukana, mutta skippaan juopuneitten paras kaveri -vaiheen.

Vierailija
17/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön miten haluaa. Meillä ehkä kolmannes osallistuu pikkujouluihin, joten osallistumiseen ei painetta. Jos on pitempi matka, niin ihmettelen, miten jaksaa osallistua. Osallistomuutta en ihmettele lainkaan, vaikka asuisi juhlapaikan vieressä.

Vierailija
18/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti ihan hyvä syy tähän. Ei hän varmaankaan mitään olennaista menetä. Harvoin nuo firman pikkujoulut mitään elämää suurempaa ovat. Itse käyn pikkujouluissa joskus, joskus on ollut muuta tai ei ole vaan huvittanut lähteä.

Varsinkin sellaiset ihmiset, jotka eivät käytä alkoholia saattaavat pelätä sitä, että muut alkavat udella siitä tai haukkuvat heidän valintaansa. Muutan kerran ollut tilanteissa, joissa ovat olleet vaivaantuneita, kun asiaan on kiinnitetty huomiota. Minusta tämä on epäasiallista, mutta näköjään vieläkin jotkut yrittävät tehdä aiheesta numeron, jos huomaavat, että joku ei juo alkoholia.

Vierailija
19/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ruoan takia ja seuraamaan ohjelmaa. En oikein viihdy tuollaisissa pirskeissä, mutta uusi työpaikka niin en kehtaa oikein olla menemättäkään. Virallisen osuuden jälkeen lähden kotiin, en halua todellakaan ottaa kuppia duunikavereiden kanssa ja selvinpäin taas ei jaksa humalaista seuraa.

Vierailija
20/767 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta känniläiset. En halua uhrata vapaita siihen että seuraan kännäävien työkavereiden tyhjänpäiväistä meuhkaamista ja teennäistä ilonpitoa. Vapailla elän omaa elämää ysävien kanssa ja en kaipaa mitään työstä muistuttavaa, töissä näkee työnaamoja ihan riittävästi.