Minulta lähti hiukset syöpä hoitojen takia ja ystävä osti minulle paidan missä lukee "Bad hair Day"
Muutenkin helvetilliset kivut päällä ja en nyt osaa ottaa tätä "läppänä"
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla kovin rankkaa näytä olevan, kun on energiaa tuollaisesta asiasta uhriutua ja palstalle tulla huomiota hakemaan.
Huppista. :D
Tsemppiä sulle. Mutta ystävä ihan taatusti yritti sua piristää joten turha suuttua siitä. Osalla frendit kaikkoaa ympäriltä tossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytostaattihoidot veivät itseltänikin hiukset päästä. Olisin varmaan nauranut katketakseni, jos joku olisi keksinyt lahjoittaa mulle tuollaisen t-paidan. Itsekin vitsailin, ettei kampauksen miettiminen ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin kaljuna.
Mutta joo, ymmärrän tietysti, että eri ihmisillä on erilainen huumorintaju. Siltikin ap: ystäväsi tarkoitti eleensä varmasti hyvällä ja halusi piristää sinua.
Ei se ole huumorintajuisuutta tai -tajuttomuutta, jos ei vaan joskus jaksa jollekin asialle nauraa. Minusta huumorintajuinenkin ihminen saa olla (etenkin tilanteen vakavuuden huomioiden) väsynyt, peloissaan, ahdistunut, vakava jne.
Saa. Mut sit pitää vähän kuitenkin yrittää ymmärtää sitä, et toinen ihminen ei voi tuollaista ennakoida ja tietää mistään jos yhtäkkiä tuollainen päivä koittaa.
Esim jos ap on itse vitsaillut vastaavalla tavalla ja yhtäkkiä muuttuu, mistä ystävä voi sitä tietää??
Huumorintajuja on niin monenlaisia, minun nyt jo edesmennyt ystäväni olisi varmaan nauranut. Itse naureskeli viimeisinä aikoinaan miten harmi ettei ehdi markkinoida tätä uutta diettiä jolla hän vihdoin oli päässyt unelmamittoihinsa. (Oli siis hoitojen takia niin huonovointinen ettei syönyt oikeastaan mitään).
No ei sulla kovin rankkaa näytä olevan, kun on energiaa tuollaisesta asiasta uhriutua ja palstalle tulla huomiota hakemaan.