Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulta lähti hiukset syöpä hoitojen takia ja ystävä osti minulle paidan missä lukee "Bad hair Day"

Vierailija
20.10.2017 |

Muutenkin helvetilliset kivut päällä ja en nyt osaa ottaa tätä "läppänä"

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tykännyt. Itse aina vitsailin että vihdoinkin löytyi hoito mun aina valittamaan ohueen tukkaan.

Vierailija
2/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuohan on vaan pelkkä hassu (tai vaihtoehtoisesti ilmeisesti huono) vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska, mutta ystäväsi ei varmaan ole kauhean läheinen koska muuten olisi tiennyt huumorintajusi.

Vierailija
4/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska, mutta ystäväsi ei varmaan ole kauhean läheinen koska muuten olisi tiennyt huumorintajusi.

Tai sitten ap:ta ei just nyt jaksa naurattaa. Harva jaksaa leikitellä syövällä. 

Vierailija
5/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sitä varmaan oikeasti pahalla tarkoittanut. Ei vaan osannut arvata, että sun huumorintaju ei siihen juttuun riitä. Jotkut haluaa haistattaa taudilleen pitkät p--kat ja siksi jutut menee mustan huumorin puolelle. Kaikki ei toki samalla tavalla ajattele eikä ole pakkokaan. Jätä paita kaappiin, jos et sitä halua käyttää. On kuitenkin kiva, että sulla on ystävä, joka sua yrittää ajatella, vaikka nyt menikin vähän huti. Monilla lakkaa ystävät käymästä ja viestittelemättä kokonaan, kun eivät osaa puhua eivätkä "halua häiritä".

Vierailija
6/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta.

Vierailija
7/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ap:ta ei just nyt jaksa naurattaa. Harva jaksaa leikitellä syövällä. 

Joskus täytyy nauraa, ettei itkisi koko ajan.

Vierailija
8/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla virhearviointi kaverilta. ehkä ap:n huumorintaju oli tällainen mutta nyt syöpähoitojeb aikana ei paljon jaksa nauraa ja ystävä ei ajatellut asiaa.

Vierailija
9/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaattihoidot veivät itseltänikin hiukset päästä. Olisin varmaan nauranut katketakseni, jos joku olisi keksinyt lahjoittaa mulle tuollaisen t-paidan. Itsekin vitsailin, ettei kampauksen miettiminen ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin kaljuna.

Mutta joo, ymmärrän tietysti, että eri ihmisillä on erilainen huumorintaju. Siltikin ap: ystäväsi tarkoitti eleensä varmasti hyvällä ja halusi piristää sinua.

Vierailija
10/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytostaattihoidot veivät itseltänikin hiukset päästä. Olisin varmaan nauranut katketakseni, jos joku olisi keksinyt lahjoittaa mulle tuollaisen t-paidan. Itsekin vitsailin, ettei kampauksen miettiminen ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin kaljuna.

Mutta joo, ymmärrän tietysti, että eri ihmisillä on erilainen huumorintaju. Siltikin ap: ystäväsi tarkoitti eleensä varmasti hyvällä ja halusi piristää sinua.

Ei se ole huumorintajuisuutta tai -tajuttomuutta, jos ei vaan joskus jaksa jollekin asialle nauraa. Minusta huumorintajuinenkin ihminen saa olla (etenkin tilanteen vakavuuden huomioiden) väsynyt, peloissaan, ahdistunut, vakava jne. 

Vierailija
11/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mulla olisi edes yksi ystävä joka muistaisi! Edes ontuvalla vitsillä. Perhe on muttei yhtään ystävää. Ystävien välittäminen ja tuki on niin tärkeää.

Vierailija
12/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin! Ihan sama kun paidassa lukisi ehkä kuolen ehkä en.

Vierailija
13/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mautonta. Moni syöpäpotilas etenkin nainen on kokenut kamalana hiusten lähdön. Enpä lahjoittaisi. Suoranaista vittuilua.

Vierailija
14/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia muka ystävä. Tuohan on herja ap:lle.

Vierailija
15/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ystävä yritti piristää ja tsempata sua, mutta nyt ilmeisesti väärällä tavalla. Sun sairastuminen voi olla ystävällekin rankka paikka, eli älä ole hälle vihainen. Tsemppiä sulle toivotan.

Vierailija
16/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse raivostunut. Mulle oli todella kova paikka kun paksut lantiolle yltäneet hiukset alkoivat lähteä (ei syöpä vaan toinen sairaus) Jos joku ois tuollaisen paidan tuonut edes vitsillä se ois mun silmissä ollut pahimman laatuista vittuilua.

Vierailija
17/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nauranut (ainakin luulen niin).

Vierailija
18/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäväsi, jos ei tunne huumoriasi. Mulle synkkinä aikoina musta huumori on kierolla tavalla avuksi. Liian vaikeaa ja lässytys ärsyttää.

Vierailija
19/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, olisin antanut lahjan takaisin. Tuossa ei ole mitään hyväntahtoisuutta takana.

Ja hei, on OIKEUS SURRA NIITÄ HIUKSIAAN. On oikeus olla turhamainen vaikka sairaana.

Tuo t-paita suorastaan osoittaa hiuksettomutta.

Vierailija
20/65 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois ollut hitti täälläkään. Mulla oli alusta asti ennuste hyvä, eli kuolemaa en niinkään pelännyt. Mutta hiusten lähtö oli luultua rankempi asia, jota koetin piilotella silloin 19-vuotiaana. Ois kyllä mennyt moisesta läpästä herne nenään.