Minulta lähti hiukset syöpä hoitojen takia ja ystävä osti minulle paidan missä lukee "Bad hair Day"
Muutenkin helvetilliset kivut päällä ja en nyt osaa ottaa tätä "läppänä"
Kommentit (65)
Höh, tuohan on vaan pelkkä hassu (tai vaihtoehtoisesti ilmeisesti huono) vitsi.
Aika hauska, mutta ystäväsi ei varmaan ole kauhean läheinen koska muuten olisi tiennyt huumorintajusi.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska, mutta ystäväsi ei varmaan ole kauhean läheinen koska muuten olisi tiennyt huumorintajusi.
Tai sitten ap:ta ei just nyt jaksa naurattaa. Harva jaksaa leikitellä syövällä.
No ei se sitä varmaan oikeasti pahalla tarkoittanut. Ei vaan osannut arvata, että sun huumorintaju ei siihen juttuun riitä. Jotkut haluaa haistattaa taudilleen pitkät p--kat ja siksi jutut menee mustan huumorin puolelle. Kaikki ei toki samalla tavalla ajattele eikä ole pakkokaan. Jätä paita kaappiin, jos et sitä halua käyttää. On kuitenkin kiva, että sulla on ystävä, joka sua yrittää ajatella, vaikka nyt menikin vähän huti. Monilla lakkaa ystävät käymästä ja viestittelemättä kokonaan, kun eivät osaa puhua eivätkä "halua häiritä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ap:ta ei just nyt jaksa naurattaa. Harva jaksaa leikitellä syövällä.
Joskus täytyy nauraa, ettei itkisi koko ajan.
taisi olla virhearviointi kaverilta. ehkä ap:n huumorintaju oli tällainen mutta nyt syöpähoitojeb aikana ei paljon jaksa nauraa ja ystävä ei ajatellut asiaa.
Sytostaattihoidot veivät itseltänikin hiukset päästä. Olisin varmaan nauranut katketakseni, jos joku olisi keksinyt lahjoittaa mulle tuollaisen t-paidan. Itsekin vitsailin, ettei kampauksen miettiminen ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin kaljuna.
Mutta joo, ymmärrän tietysti, että eri ihmisillä on erilainen huumorintaju. Siltikin ap: ystäväsi tarkoitti eleensä varmasti hyvällä ja halusi piristää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sytostaattihoidot veivät itseltänikin hiukset päästä. Olisin varmaan nauranut katketakseni, jos joku olisi keksinyt lahjoittaa mulle tuollaisen t-paidan. Itsekin vitsailin, ettei kampauksen miettiminen ole koskaan ollut yhtä helppoa kuin kaljuna.
Mutta joo, ymmärrän tietysti, että eri ihmisillä on erilainen huumorintaju. Siltikin ap: ystäväsi tarkoitti eleensä varmasti hyvällä ja halusi piristää sinua.
Ei se ole huumorintajuisuutta tai -tajuttomuutta, jos ei vaan joskus jaksa jollekin asialle nauraa. Minusta huumorintajuinenkin ihminen saa olla (etenkin tilanteen vakavuuden huomioiden) väsynyt, peloissaan, ahdistunut, vakava jne.
Voi kun mulla olisi edes yksi ystävä joka muistaisi! Edes ontuvalla vitsillä. Perhe on muttei yhtään ystävää. Ystävien välittäminen ja tuki on niin tärkeää.
Suuttuisin! Ihan sama kun paidassa lukisi ehkä kuolen ehkä en.
Jaa, mautonta. Moni syöpäpotilas etenkin nainen on kokenut kamalana hiusten lähdön. Enpä lahjoittaisi. Suoranaista vittuilua.
Kaikenlaisia muka ystävä. Tuohan on herja ap:lle.
Voi ei. Ystävä yritti piristää ja tsempata sua, mutta nyt ilmeisesti väärällä tavalla. Sun sairastuminen voi olla ystävällekin rankka paikka, eli älä ole hälle vihainen. Tsemppiä sulle toivotan.
Olisin itse raivostunut. Mulle oli todella kova paikka kun paksut lantiolle yltäneet hiukset alkoivat lähteä (ei syöpä vaan toinen sairaus) Jos joku ois tuollaisen paidan tuonut edes vitsillä se ois mun silmissä ollut pahimman laatuista vittuilua.
Mä olisin nauranut (ainakin luulen niin).
Ei ole ystäväsi, jos ei tunne huumoriasi. Mulle synkkinä aikoina musta huumori on kierolla tavalla avuksi. Liian vaikeaa ja lässytys ärsyttää.
Samoin, olisin antanut lahjan takaisin. Tuossa ei ole mitään hyväntahtoisuutta takana.
Ja hei, on OIKEUS SURRA NIITÄ HIUKSIAAN. On oikeus olla turhamainen vaikka sairaana.
Tuo t-paita suorastaan osoittaa hiuksettomutta.
Ei ois ollut hitti täälläkään. Mulla oli alusta asti ennuste hyvä, eli kuolemaa en niinkään pelännyt. Mutta hiusten lähtö oli luultua rankempi asia, jota koetin piilotella silloin 19-vuotiaana. Ois kyllä mennyt moisesta läpästä herne nenään.
Mä oisin tykännyt. Itse aina vitsailin että vihdoinkin löytyi hoito mun aina valittamaan ohueen tukkaan.