Minulta lähti hiukset syöpä hoitojen takia ja ystävä osti minulle paidan missä lukee "Bad hair Day"
Muutenkin helvetilliset kivut päällä ja en nyt osaa ottaa tätä "läppänä"
Kommentit (65)
Sanoisin, että mitäs mä tuolla teen. Sullahan ne hiukset on. Ihan oikeasti.
Arvostaisin vaikka kyrsisi ja lujaa.
Niin, se paita kuuluu sille ystävälle. Ystävä sitä tarvitsee enemmän. Katso miten ystävän suu vääntyy vinoon.
No joo.. olevinaan "hyvä läppä" mutta tosiaan aika lailla mauton.
Osta vastalahjaksi "i'm a fucking idiot" paita.
Ehkä tuo pahastuminen ja kiukuttelu sopii enemmän naisille. Mitä itse olen lasaretissa maannut ja muutamat kaverit samalla mitalla monen sadan tulehdusarvoilla, niin aina on jaksettu hurtilla huumorilla eteenpäin. Pientä kettuilua, niin johan alkaa hymy tulla kaverin naamalle.
Ei ollut millään lailla hyvä läppä, sopisi perusterveelle, mutta ei syöpähoitojen kanssa kipuilevalle. Olisipa tuollainen ystävä, saisi mennä matkoihinsa mokomakin teeskentelijä.
Olen huomannut, että PARAS VERTAISTUKI on muissa samaa tautia sairastavissa. Tuollaiset teennäiset paskiaiset saavat maistaa omaa lääkettään. Palauta tuo kettuilulahja. Sano, että sinulla on aina hiukset huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut millään lailla hyvä läppä, sopisi perusterveelle, mutta ei syöpähoitojen kanssa kipuilevalle. Olisipa tuollainen ystävä, saisi mennä matkoihinsa mokomakin teeskentelijä.
Olen huomannut, että PARAS VERTAISTUKI on muissa samaa tautia sairastavissa. Tuollaiset teennäiset paskiaiset saavat maistaa omaa lääkettään. Palauta tuo kettuilulahja. Sano, että sinulla on aina hiukset huonosti.
Mustaa huumoria. Läheiseltäni vietiin jalka. Nainen vetää niin tiukkaa settiä puuttuvasta jalastaan, että tervettä hirvittää. Arvostan asennetta. Ja sitä asennetta arvostaa moni muukin.
Hienoa, jos ystäväsi on päässyt itsensä kanssa sopuun. Pitäisi tajuta, että olemme kaikki erilaisia.
En ottaisi tuota lahjaa, vaan palauttaisin.
Mä ymmärrän ton niin, että kaverisi haluaa sinun ajattelevan syöpää huonon hiuspäivän tapaan huonona jaksona, jonka jälkeen asiat ovat paremmin ja se tukkakin hyvin.
Pipo olisi ollut ehkä käytännöllisempi.
Mutta jos musta huumori ei kuulu suosikkeihin niin ymmärrän jos ei kolahtanut. Huumori samoin kun netissä sarkasmi on välillä vaikea laji, jos ei tiedä 100% miten vastapuoli kokee sen.
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaa huumoria. Läheiseltäni vietiin jalka. Nainen vetää niin tiukkaa settiä puuttuvasta jalastaan, että tervettä hirvittää. Arvostan asennetta. Ja sitä asennetta arvostaa moni muukin.
Joo, mutta se lähtee hänestä itsestään. Jos hän olisi shokissa tilanteensa kanssa niin laukoisitteko hänelle puujalkavitsejä?
Ihana lahja ystävältä. Olisin varmaan itkenyt ja nauranut samaan aikaan jos olisin saanut jotain tollasta silloin kun kävin itse syöpähoitoja läpi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kysynyt, onko siellä samassa kaupassa hänelle senkka nenästä -paitaa.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Kai nyt huumoria pitää ymmärtää muidenkin kuin apn.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ystävä yritti piristää ja tsempata sua, mutta nyt ilmeisesti väärällä tavalla. Sun sairastuminen voi olla ystävällekin rankka paikka, eli älä ole hälle vihainen. Tsemppiä sulle toivotan.
Joo ilman muuta apn pitää nyt ymmärtää ystäväänsä kun tällä on niin rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollaiseen viestiin paidassa sisältyy ajatus, että tämä tila ei ole pysyvä, vaan ajatelee ystävänsä toipuvan.
Ei ihme, että on aika vaikea mennä käymään sairastuneen tai surevan ihmisen luona, kun oikeasti ei voi tietää mitä uskaltaa sanoa. Monesti lohduttaja (en tarkoita tätä tapausta) tarkoittaa hyvää, mutta toinen jotenkin siitä onnistuu loukkauksen etsimään. Sitten kuitenkin on monesti valitus, kun ei kukaan käy. Itse kävin äskettäin ilmaisemassa osanottoni ja hän alkoi heti valittaa, miten joku oli iljennyt sanoa, että hän tietää, miltä se menetys tuntuu, ei kuulemma voi tietää, kun hänen omaisensa ei ollut niin läheinen kuin juuri tämän surijan.
Olen sairastanut kaksi syöpää ja ihan parasta suhtautumista on sellainen neutraali ja tavallinen käytös. Voi kysyä että miten nyt voit ja antaa sairastuneen kertoa. Ei tarvi yrittää mitään ihmeellistä, ei ratkaisuja tai ylipositiivisia kommentteja.
Eikä tarvi pelätä omien asioiden tai ongelmien kertomista riippuen tietenkin miten sairastunut jaksaa kuunnella ja olla mukana.
En ehkä olisi tuosta paidasta tykännyt enkä ainakaan laittanut päälleni.
Tuskin olisin siitä myöskään hernettä nenääni vetänyt.
Miksi ne hiukset ja niiden lähtö on aina niin suuressa roolissa?
No jaa. En tiedä miten itse olisin tuohon suhtautunut. Minun ystäväni sanoi että minun tilanteessa hän kyllä tappaisi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne hiukset ja niiden lähtö on aina niin suuressa roolissa?
Ai, miksikö. Onhan hiukset tärkeät useammille naisille. Moni ei halua näyttää ulospäin syöpäpotilaalta, on helpompaa niin. Kyllä moni syöpäpotilas on kokenut hiusten tippumisen rankkana, kovempana mitä syöpädiagnoosi. Hei,olemme kaikki erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se lähtee hänestä itsestään. Jos hän olisi shokissa tilanteensa kanssa niin laukoisitteko hänelle puujalkavitsejä?
Ihmisen tuntien kyllä. En kenelle tahansa laukoisi. Hyvät ystävät on sitä varten, että sieltä tulee tiukkaa juttua. Olen itse saanut tiukkaa huumoria hyviltä ystäviltä ja arvostan sitä yli kaiken, vaikka olenkin joskus joutunut olemaan puoli kroppaa halvaantuneena sairaalassa. Ystävältä vietiin suolet mahasta ja silti jaksettiin naureskella paskapussille. Sillä mennään eteenpäin.
Miksi minulle tämä paita, sinullahan ne hiukset sojottaa miten sattuu?