Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä voi käyttää miten sen imettämisen hoitaa.
Ei tissejä tiskiin.
Peittäen harsolla tai huivilla hienovaraisesti.
Ilman mitään sirkusnumeroita jne.Ja tosiaan. Antakaa ruokarauha myös pienille.
Imettämistä ei tarvitse jäädä tuijottamaan. Ja miksi sitä pitää ylipäätänsä tuijottaa?
Sitä minä en ymmärrä ollenkaan.
Tuijotella vieraita ihmisiä silmät ammollaan. Mitä järkeä siinä on?Tässä kommentissa tiiviistyy oleellinen asia. Ravintolassa voi aivan hyvin imettää kun tekee sen hienotunteisesti muut huomioiden. Valtaosa imettäjistä toimiikin niin. Tällaiset tissit tiskiin-imettäjät ovat marginaali-ilmiö. En ole näitä tainnut havaita kun yhden eikä mulla toisaalta ole kyllä mitään tarvetta edes kyylätä muita ihmisiä niin tarkkaan. Sitten taas ne muut ravintolan asiakkaat voi keskittyä siihen omaan ruokaansa ja seurueeseensa. Jos ei siihen kykene niin suosittelen syömään kotona. Antakaa sen imettävän äidin olla rauhassa.
Voi vit ääliö, kyllä niitä näkee kun menee HIENOON RUOKAravintolaan ja kyttää jokaisen äidin ja vauvan. Mulla ja mun seuralaisella on kokemusta.
Ravintolakyttääjät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä voi käyttää miten sen imettämisen hoitaa.
Ei tissejä tiskiin.
Peittäen harsolla tai huivilla hienovaraisesti.
Ilman mitään sirkusnumeroita jne.Ja tosiaan. Antakaa ruokarauha myös pienille.
Imettämistä ei tarvitse jäädä tuijottamaan. Ja miksi sitä pitää ylipäätänsä tuijottaa?
Sitä minä en ymmärrä ollenkaan.
Tuijotella vieraita ihmisiä silmät ammollaan. Mitä järkeä siinä on?Tässä kommentissa tiiviistyy oleellinen asia. Ravintolassa voi aivan hyvin imettää kun tekee sen hienotunteisesti muut huomioiden. Valtaosa imettäjistä toimiikin niin. Tällaiset tissit tiskiin-imettäjät ovat marginaali-ilmiö. En ole näitä tainnut havaita kun yhden eikä mulla toisaalta ole kyllä mitään tarvetta edes kyylätä muita ihmisiä niin tarkkaan. Sitten taas ne muut ravintolan asiakkaat voi keskittyä siihen omaan ruokaansa ja seurueeseensa. Jos ei siihen kykene niin suosittelen syömään kotona. Antakaa sen imettävän äidin olla rauhassa.
Voi vit ääliö, kyllä niitä näkee kun menee HIENOON RUOKAravintolaan ja kyttää jokaisen äidin ja vauvan. Mulla ja mun seuralaisella on kokemusta.
Imetysbongareita havaittu.
Eikö teillä muuta tekemistä mukamas ole HIENOSSA RUOKAravintolassa?
Myöskään HIENOISSA JÄÄkiekkopeleissä ei saa imettää.
HIENOISSA maissa ei imetetä ollenkaan koska ollaan HIENOSTUNEENPIA.
Suomessa ollaan niin juntteja suoniruiskutissijen kanssa.
Hienostuneet ihmiset ei ollenkaan imetä hienoissa paikoissa koska toisille maksaville asiakkaille saattaa tulla tarve runkata hienostuneesti.
Täähän lähti HIENOSTUNEESTI lapasesta koko homma!
Vierailija kirjoitti:
Täähän lähti HIENOSTUNEESTI lapasesta koko homma!
Hienot ihmiset kakkaavat ja pissaavat ja ejakuloivat hienoissa ruokaravintoloissa epähienojen imettävien äitien päälle kunhan ovat tuijottaneet intensiivisesti vauvan kanssa hienoon ravintolaan saapunutta naisihmistä jotta selviää josko tämä meinaa imettää.
Onhan se vitun hienoa?
V*ttu eritteitä emakoille ruiskutisseistä.
Eipä tullut mitään lakia joka sallii/suosittaa imettämisen ravintoloissa, kuten joku suihkutissi hehtukki pari kuukautta sitten!
Miksi täytyy raahata piltti ravintolaan? Eikö sitä voi jättä johonkin hoitoon, tai sitten jäädä kotiin syömään. Vauvan imettäminen julkisella paikalla on harvoin mikään välttämättömyys. Ennemminkin se on huomionhaluisten mammojen tapa julistaa: "katsokaa, minä olen äiti (=pyhä), minulla on oikeus"! Jos vahingossa sattuu vilkaisemaan tissejään esittelevää lähiövalasta, niin johan sitä on maailman pahin perverssi ja lastenvihaaja. Ihmiset maksavat ison hinnan syömisestään ja joutuvat sitten katsomaan näitä äitiysperformansseja. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy raahata piltti ravintolaan? Eikö sitä voi jättä johonkin hoitoon, tai sitten jäädä kotiin syömään. Vauvan imettäminen julkisella paikalla on harvoin mikään välttämättömyys. Ennemminkin se on huomionhaluisten mammojen tapa julistaa: "katsokaa, minä olen äiti (=pyhä), minulla on oikeus"! Jos vahingossa sattuu vilkaisemaan tissejään esittelevää lähiövalasta, niin johan sitä on maailman pahin perverssi ja lastenvihaaja. Ihmiset maksavat ison hinnan syömisestään ja joutuvat sitten katsomaan näitä äitiysperformansseja. Hyi saatana.
Ka sinä sitten tiedät paremmin koska vaivalla on nälkä? Ei välttämättömyys? No kyllä nyt vaan on välttämättömyys jos sen lapsen haluaa pitää hiljaisena ja tyytyväisenä sekä hyvinvoivana. Ei jotkut vauvat SUOSTU tai OSAA juoda pullosta joten imetys on AINOA keino ruokkia ja pitää hengissä ensimmäiset 4-6 kk.
Sille äidille on myös hyvä käydä ravintolassa joskus ja syödä muiden aikuisten seurassa, pysyy paremmin järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ka sinä sitten tiedät paremmin koska vaivalla on nälkä? Ei välttämättömyys? No kyllä nyt vaan on välttämättömyys jos sen lapsen haluaa pitää hiljaisena ja tyytyväisenä sekä hyvinvoivana. Ei jotkut vauvat SUOSTU tai OSAA juoda pullosta joten imetys on AINOA keino ruokkia ja pitää hengissä ensimmäiset 4-6 kk.
Sille äidille on myös hyvä käydä ravintolassa joskus ja syödä muiden aikuisten seurassa, pysyy paremmin järjissään.
Piti tekstin alussa sanoa että vauvalla mutta kyllä ne aikamoisia vaivojakin on.
Mitä sen ikänen tekee ravintolassa paitsi paskoo ja huutaa? Onhan niitä tissibaarejakin, niissä saat vilautella ilman vauvaakin.
Koska ravintolaan ei saa mennä syömään omia eväitä.
Olen nähnyt ravintolassa kun kundi imee toista
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta edes nurkkasilmällä nähdä jonkun paisuneita sinisenkirjavana punoittavia raskausarpisia hinkkejä samaan aikaan, kun syön pihviä.
Hyi vittu, ei kyllä edes cremebrulee maistuisi...
Miksi vauvan kanssa pitää mennä ravintolaan. Onhan se nyt äidillekin epämukavaa, kuin toinen huutaa ja huutaa ja huutaa
Vauvat ja pienet lapset ei kuulu ravintolaan ensinkään.
Kävin pari viikkoa sitten Ravintola Pekingissä ja vitttu kahdessa pöydässä oli parkuva vauva, vitutti niin viiitusti yrittää nauttia illasta ja ruuasta. Kusipäisiä vanhempia kun tuovat kakrunsa sinne terrorisoimaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvan kanssa pitää mennä ravintolaan. Onhan se nyt äidillekin epämukavaa, kuin toinen huutaa ja huutaa ja huutaa
Ei se vauva huuda yleensä jos sillä on kuiva vaippa, ei nälkää eli imetetty ja se on sylissä. Hieman saattaa pienemmät huutaa kun ovat väsyneitä, koliikkivauvat on eriksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vauva huuda yleensä jos sillä on kuiva vaippa, ei nälkää eli imetetty ja se on sylissä. Hieman saattaa pienemmät huutaa kun ovat väsyneitä, koliikkivauvat on eriksen.
Eli pitääkö seuraavaksi alkaa sietää vaippojen vaihtoa ravintolassa. Kaikissa ravintoloissa ei ole lastenhoito huonetta, joten missä vaihdatte vaipat? Ruokapöydällä? Onhan vaippojenvaihtokin yhtä normaalia ja luonnollista, kuin imetys ja molemmat ovat myös yhtä oksettavia, sekä epäkunnioittavia tekoja kanssa syöjiä kohtaan.
Miten jotain voi häiritä imetys.
Tai moni asia voi ärsyttää muissa, mutta ei siitä syystä voi vaatia poistumaan.
Esimerkiksi nenän äänekäs niistäminen voi olla vastenmielistä, mutta se oikeus ihmisellä on jos on pakko niistää nenänsä.