Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
1281/2693 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli nähtyä ihan mega julki-imettäjä! Veti Rossossa tissit tiskiin vaikka vauvasta ei lähtenyt ääntäkään, nukkui rauhassa, mutta mamma päätti, että nyt haluaa vilauttaa ja tunki tissinsä väkisin vauvalle. Ainoa ääni mikä vauvasta lähti oli se, kun ei olisi halunnut mamman utaretta!

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos :D

Vierailija
1282/2693 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli nähtyä ihan mega julki-imettäjä! Veti Rossossa tissit tiskiin vaikka vauvasta ei lähtenyt ääntäkään, nukkui rauhassa, mutta mamma päätti, että nyt haluaa vilauttaa ja tunki tissinsä väkisin vauvalle. Ainoa ääni mikä vauvasta lähti oli se, kun ei olisi halunnut mamman utaretta!

Joku siis provosoitui ja järkytti kansaa tisseillä. Jäit kumminkin henkiin ja varasit ajan terapeutille koska sait trauman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on lapsellista porukkaa:

"Minun pitää saada vaihtaa menkkasiteeni pöydässä"

"Minun pitää saada pierrä"

"Minäkin voin kusta tähän"

Jne.

Eivät täällä kaikki kommentoijat aikuisia ole. Ei voi olla. Ei mitenkään voi olla.

Tai sitten ovat jääneet teinien tasolle tai muuten kehityksessä jäljessä.

Vierailija
1284/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ennen somea ja nettiä ole huomanneet julki-imetystä. Nyt kun siitä on tehty numero netissä ja somessa, ovat näemmä moni alkanut oikein urakalla vaanimaan äitejä julkisilla paikoilla. On sitä ennenkin osattu julkisesti imettää, siihen ei vain ennen ole kiinnitetty samalla tavalla huomiota kuten nykyään. Kiitos netti ja some.

Jos joku väittää että ei ole, niin ei ole elännyt aikaa ennen somea ja nettiä sekä kaiken maailman mielensäpahoittajien järjestämiä kohuja netissä ja muualla.

Vierailija
1285/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat äänet, hajut jne. tulevat myös pullosta. Ja sama kakkamäärä.

Miten muka eroaisi rintaruokinnasta muulla kun siitä pelottavasta tissistä ei näy vilaustakaan?

Veikkaanpa että ne vauvat teitä häiritsee enemmän kun vauvan ruokinta.

Vierailija
1286/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit eivät siis syö itse koskaan ravintolassa, imettävät ainoastaan ravintolapöydässä ja lähtevät pois kun on valmista, niinkö?

No onpa erikoista jossakin jos näin on.

Meilläpäin äidit syövät itse ravintolassa vauvat mukanaan. Joku saattaa imettää imeysliinojen suojista kaikessa hiljaisuudessaan, ilman showmeininkiä, ilman tissien vilautuksia jne. Ja jotkut syöttävät pullosta, kaikessa rauhassa.

Vierailija
1287/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin myöskin siihen tulokseen ettei vauvan ruokinta itsessään ärsytä niin paljon kuin se vauvan mukana olo. Ja lapset ylipäätänsä.

Koska häiritsevät naakkaparvien omaa metelöintiä ja rääkymistä kun parin viinilasin jälkeen unohtuu käytöstavat, muiden huomioon ottaminen, muista välittäminen ja muiden hyvinvointi ;)

Vierailija
1288/2693 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin minäkin vaihtaa menkkasiteeni pöydässä. Se on luonnollista eikä miehillä ole tuota vaivaa, niin mun täytyy saada tehdä se tasa-arvon takia.

Kai sä sitten syötkin sen menkkarättisi?

Vierailija
1289/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekäs monelta kommentoijalta itseltään ovat unohtuneet hyvät tavat, muiden huomioonotto, välittäminen ja hyvinvointi kommentoidessanne ikävin sanoin äitejä joilla on vauvoja ja pieniä lapsia ylipäätänsä?

Puhutteko myös omista äideistänne samalla tavalla ja lähipiirissänne mahdollisesti olevista äideistä?

Veikkaanpa että moni äiti käyttäytyy teitä paremmin ja ympäristönsä enemmän huomioiden kuin te itse.

(Naisella on rinnat, oli äiti tai ei.

Lehmillä on utareet.)

Ja en ole julki-imettäjä mutta lopen kyllästynyt näihin samoihin jankutuksiin.

Moni vertaa (vauvan) ruokailua muuhun sikailuun ja sikamaiseen käyttäytymiseen.

Tervettä puhetta itseään normaaleina pitäviltä ihmisiltä ;)

Vierailija
1290/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mammat ladata tissit valmiiksi ja lähdetä suihkimaan maitoeritettä kanssaihmisten päälle kun niinhän me kuulemma tehdään? XD

Vierailija
1291/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen suhtautuu imettämiseen normaalin neutraalisti.

Paitsi nykyään on trendikästä pahoittaa mielensä kaikesta.....

Vierailija
1292/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku siis provosoitui ja järkytti kansaa tisseillä. Jäit kumminkin henkiin ja varasit ajan terapeutille koska sait trauman?

En todellakaan järkyttynyt, olin pöyristynyt siitä, että tällä mammalla ei ollut alkeellisimpiakaan käytöstapoja, saati lastenhoitotaitoja!

Vilauttaa piti ja ihan vauvaa häiritsevällä tavalla, olisi antanut nukkua!

Vierailija
1293/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin minäkin vaihtaa menkkasiteeni pöydässä. Se on luonnollista eikä miehillä ole tuota vaivaa, niin mun täytyy saada tehdä se tasa-arvon takia.

Kai ne mammat syö utareensa?

Vierailija
1294/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne mammat syö utareensa?

ja juovat tissimaitonsa enste.

Vierailija
1295/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmillä on utareet. Ei mammoilla, he eivät ole lehmiä.

Käytöstavat?

Vierailija
1296/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat?

Joku julki-imettäjä mamma itse kehui lyövänsä UTAREENSA pöydälle jatkossakin!

Vierailija
1297/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan järkyttynyt, olin pöyristynyt siitä, että tällä mammalla ei ollut alkeellisimpiakaan käytöstapoja, saati lastenhoitotaitoja!

Entäs sinun käytöstavat?

Eikö äitisi ole opettanut että ihmisten tuijottaminen on ruma tapa?

Vahikovilautus ja ei osata käytöstapoja, niinpä niin.....

Vierailija
1298/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat?

Joku julki-imettäjä mamma itse kehui lyövänsä UTAREENSA pöydälle jatkossakin!

No se on varmaan hänen asiansa. Ei sinun tai minun?

Vierailija
1299/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kansakunta jotenkin vaarassa julkisen imettämisen vuoksi?

Aivan on maailmanlopun meininkiä 😂

Vierailija
1300/2693 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinun käytöstavat?

Eikö äitisi ole opettanut että ihmisten tuijottaminen on ruma tapa?

Vahikovilautus ja ei osata käytöstapoja, niinpä niin.....

Mikä ihmeen VAHINKOVILAUTUS?

Sinäkö se olitkin kun tunnut tietävän muita paremmin. Ei ollut todellakaan vahinkovilautus ja ei, en jäänyt todellakaan tuijottamaan, mutta kun mamma iskee utareensa pöytään niin ihan vahingossa näkivät kaikki jotka olivat lähettyvillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi