Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
921/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa ei myöskään syödä samoin kuin kotona. Jos kotona nostat jalat pöydälle kun vedät vasurilla pitsaa ja rapsuttelet oikealla tassulla munia niin ravintolassa se ei käy. en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa OTTAA TOISET HUOMIOON. Mulla ei tee yhtään tiukkaa imettää naistenvessassa tai jossain syrjemmällä, kun just siinä ravintolasalissa. Vaikka kuinka olisin sinut naiseuteni kanssa ja ajattelisin, että tarvii se mun lapsikin sitä ruokaa niin silti menen rauhallisempaan paikkaan. Saa vauvakin ruokarauhan. Ajatteleeko nuo julki-imettäjät mitään muuta kun itseään? Jos se alkaa olla oikeasti ok kaivella rintoja julkisesti niin miksi pitää kesällä naisten ylipätään käyttää mitään yläosaa?

No se on semmoinen juttu että se rinta pitää ottaa esiin että se vauva saa siitä syötyä.

Ikävä kyllä sinä et saa kulkea rinnat paljaana vaikka joku äiti imettääkin ravintolassa. Koita nyt vaan päästä siitä yli.

Ja yleensä sitä rintaa ei kukaan ole edes kaivelemassa esille. En ole nähnyt yhtäkään sellaista spektaakkelia, että imettävä äiti istuisi ravintolassa rinnat täysin esillä paidan ulkopuolella ja maito vain suihkuaisi ympäriinsä. En tiedä, missä pikku pitäjässä nämä "keski-ikäiset" asuvat, jotka tuollaiseen näytökseen törmäävät harva se päivä. Olen nähnyt vain niitä harson tai muun alla huomaamattomasti imettäviä. Myöskään paska, oksennus tai rintamaito ei ole koskaan haissut nenääni, ellen ole istunut aivan imettäjän vieressä. Ja ravintolassa käyn muutenkin niin hyvässä seurassa, ettei ole aikaa eikä kiinnostusta kytätä muihin pöytiin.

Samaa mäkin olen sanonut tässä ketjussa.

Ja tuota erästä joka vaahtoaa koko ajan muiden huomioon ottamisesta että onkohan sillä kaikki hyvin? Saanut tarpeeksi huomiota lapsena ja aikuisena?

Vierailija
922/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta rakas, kun vaihda sinä fiksumpana paikkaa kun joku ikävä vauva ja imettäjä osuu sun viereen. Kun muita ei häiritse niin sinä voit etsiä uuden nurkan itsellesi.

Kun maailma ei pyöri sinun mukaasi. Älä hyvä ihminen mene lainkaan ravintolaan häiriintymään ja oksentamaan.. Se on niin yksinkertaista.

Taas yksi minäminä julki-imettäjä viisastelle, että Kun muita ei häiritse ?

Käytkö sinä kysymässä jokaiselta, että häiritseekö, miten muuten tiedät, että muita ei häiritse. Se on vain sinun olettamuksesi koska et halua ottaa näitä  muita ja heidä mielipiteitään huomioon.

Miksi mää kyselisin keneltäkään mitään?

Jos jotakuta vaivaa, niin voi voi, sitten hän poistuu.

Vastaus olikin siihen, että julki-imettäjä sanoi, että muita ei häiritse!

Eli teitä ei siis kuitenkaan kiinnosta, se, että joitakin häiritsee.  Päättäkää jo, että oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä.

Voin vastata julki-imettäjän puolesta, se on toi jälkimmäinen. Ovat jääneet henkisesti puberteetti-ikään.. kova uho on päällä eikä muita tarvitte huomioida. 

Eiköhän se nyt ole helpointa että sinä itse kysyt kaikilta ravintolaan mennessäsi että meinaako joku imettää, niin tiedät sitten poistua tai mennä mahdollisimman kauaksi imettäjistä.. Eiköhän sulle joku paikka sieltä löydetä mihin ei kukaan pääse lähellekään istumaan..

Mä ainakin lupaan pyhästi poistua ja häipyä jos joku kailottaa jo ravintolan ovelta et hän ei kestä imetystä.

Sen voi kertoa myös jokaiselle joka tulee sun jälkeen. Ei varmasti kukaan halua sua lähellekään. Mä lupaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta hittojakaan mitä muut tekevät tai ovat tekemättä tai mielipahat tai traumat. Enkä välitä muista kuin läheisistäni.

Sitä kutsutaan nimellä OMA ELÄMÄ.

Hoida tämä teiniangstaus  kotona, älä julkisesti ravintolassa, kiitos. t. maksava asiakas.

Vierailija
924/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realistisesti:

Julki-imetystä ei ole kielletty missään. Piste.

Tästä on todella lapsellista väitellä yhtään enempää.

Ravintolat ja muut voivat kyllä laatia omat sääntönsä niin imetyksen kuin muidenkin asioiden suhteen, esimerkiksi kieltämällä. Piste.

Niin voivat. Kieltomerkin kuuluu olla asiallisesti esillä kuten tupakointi kelletty, lemmikit kielletty jne.

Jos kieltomerkkiä ei ole, niin silloin se ei ole kiellettyä.

Ja toivoisin ravintoloiden tekevän imetysnurkkauksen muualle kuin vessaan. Ja siten että äitikin voi sen ravintolaruuan nauttia omassa pöydässään.

Ei varmaan olisi kovin vaikeaa toteuttaa jos halua vaan olisi ravintoloitsijalla.

Helpompaa että imetät ennen ravintolaan menoa tai jätät vauvan jonnekin, ellet osaa pullosta ruokkia.

Ei kai imettäjien vuoksi aleta mitään nurrkkauksia suunnittelemaan kun suuriosa imettävistä ei koskaan edes imettäisi ravintolassa. Imettäjiä on vähän, ja niistä vain murto-osakin tekisi niin.

Et taida koskaan ollut vauvan kanssa tekemisissä. Kaikki vauvat eivät pulloa huoli. Eikä se vaikka kuinka imetät ennen ravintolaan tuloa, saattaa se nälkä silti tulla melko pian uudestaan.

Mielestäsi siis ravintolan ei tulisi kehittyä ja lisätä asiakkaita vaikka järjestämällä jokunen paikka imetykselle muualle kun vessaan, niinkö?

Sitten ei kannata yksinkertaisesti mennä sinne ravintolaan, jos ei osaa pullosta ruokkia tai pitää itseään kurissa. Hyvin helppoa. 

ps. tilaa pizza kotiinkuljetuksella.

Juuri näin. Hyvä että huomasit itse.

Nyt vaan tilaat sitä pizzaa ja olet kotona, kun ei onnistu tuo ihmisten ilmoilla oleminen.

Et kai sää saakelin surkimus oikeasti ajattele, että ihmisten ulkona syöminen ja ravintolassa käyminen on pizzaa??

Onko se sun " hieno ravintola" josta hoet joku fuckin pizzeria??? Hohhhoijaa.

Ei mun tarvitse, toki välillä tilataan kotiinkin.. mutta onneks voin mennä itse ravintolaankin kun ei ole sellasta vauva-ikästä enää kontolla. :) 

Ei vauvat oo mun menemisiä kyllä ikinä estäneet, mukana ovat kulkeneet ja aina lämmin hyvä ruoka tarjolla vauvallekin. Kyllä imettäminen on helppo homma jos se vaan onnistuu.

Vierailija
925/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten joku kaipaa jo huomiota ja välittämistä omalle kohdalle. Ja kiinnostusta mielipahalleen.

Mene äitisi luo vai eikö häntäkään kiinnosta välittää huomioida sinua enää ollenkaan kun olet rasittava kakara?

Vierailija
926/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä jotkut näkevät paljaita tissejä kaikkialla jos joku imettää?

Mä en ole nähnyt kertaakaan. Missään. Enkä kakkavaippojakaan ravintolapöydässä vaihdettavan.

Missä ihmeen ravintoloissa te oikein käytte ja missä maailman kolkassa kun en ainakaan Tampereella ole missään ravintolassa nähnyt tissejä ja kakkavaippojen vaihtoa?

Ja jos näkyy niin voi kamala.

Hämeenkadun kulkee päästä päähän, niin näkee jo niin ihme kulkijaa ja tapahtumaa että siinä yks tissittelevä vauva ja kakkavaippakin on pientä.

Aikuisia kai tässä kaikkien pitäisi olla.

Miten katu ja ravintola on verrannollisia keskenään?

Oletko tietoinen miten paljon hämeenkadulla on ravintoloita, kahviloita ja baareja? Monessa paikassa on monenlaista kansaa liikkeellä että vain hyvin pieni osa siitä on imettäviä äitejä vauvoineen ravintoloissa ja kahviloissa.

Juu ja kun tässä maailmassa on niin paljon ihmeteltävää ja kummasteltavaa ja paljon erilaisia ihmisiä ja tilanteita. On niitä pulsuja ja pissahousuisia mummoja, huutavia humalaisia, erilaisia tuoksuja ja hajuja ja kaiken maailman kumman näköisiä ihmisiä, hämeenkatu haisee pakokaasulle ja virtsalle, viikonlopun jälkeen oksennukselle, mädäntyville lehdille, koskikin käryää välillä oudolle.

Sitten mennään ravintolaan ja ainoa joka innostaa on imettävä äiti... Se vaatii jo jonkun trauman.

Monena perjantai-iltana nähnyt kuinka nuoret naiset puklaavat baarin edessä korrektisti ja miehiä kuseksimassa joka nurkkaan ja saattaapi joku käydä pulikoimassa vanhalla kirkolla suihkulähteessäkin että kikuli saattaapi vilahtaa. No kikulihan ei ole niin paha asia kuin tissi.

Tämä tiedoksi eritefanaatikolle että välttelee Hämeenkatua viikonloppuisin koska siellä saattaa astua jonkin eritteen päälle jos ei ole tarkkana.

Mutta pahin synti on kun imetät ravintolassa vauvaasi tilaustasi odotellessa....

On kyllä vakavan puoleinen ongelma...

Käytkö sä jossain vanhan kirjkon suihkulähteellä tai baarin edustalla ruokailemassa ravintola-aterian?

En minä ainakaan.

Yöelämä on yöelämää, ruokaravintola on ruokaravintola, kusi on kusta ja paska paskaa jne.

Jos ravintolaimettäjällä on noin pahasti sekaisin missä tehdään mitäkin ja mikä on mitä, en enää ihmettele ettei siellä ruokapaikassakaan osata käyttäytyä. Kohta viette ne vauvanne varmaan sinne yöelämään ja imetätte siellä suihkulähteessä, sen verran pimeitä nuo jutut.

No en halua nähdä jonkun leidin oksentavan ikkunan takana tai herran kusella kun syön siellä ravintolassa vaikkapa ikkunapaikalla. Kuten sinä et halua nähdä imetystä ravintolassa.

Joko tajusit mitä ajoin takaa?

Oletko sinä jotenkin vajaa?

Miten nämä oksentajat ja kusijat liittyvät imetykseen ravintolassa? Joo, maailmassa tapahtuu paljon asioita mitä monikaan meistä ei halua nähdä, niiden luetteleminen ei kuitenkaan vastaa siihen kysymykseen, että onko ravintola-imettäminen hyväksyttävää.

Täällä on verrattu imetystä ulostamiseen, sukupuolielinten esittelyyn ja moneen muuhun asiaan mitkä eivät ole verrannollisia imetyksen kanssa millään tapaa. Ei edes julkisesti suoritettuna.

Onko vauvan ruokailu siis verrattavissa vessaan kuuluviin asioihin?

Onko vauvan ruokailu verrattavissa itsensä paljastamiseen ja huomionhakuun?

Edelleenkin kysyn, että mitä tekemistä puistossa kusijalla ja oksentajalla on ravintolaimetyksen kanssa. Mainitsemasi kusijat ja oksentajat tekevät nämä asiat yhä edelleen siellä puistossa!

Ei tosiaan  se logiikka avaudu mullekaan.

Se että maailma on täynnä inhottavuuksia ja sinä vedät pulttia niin pienestä asiasta kuin ravintolassa imettäminen.

Tämä. Tätä tarkoitin. Joku sentään ymmärsi.

ei ymmärtäny, vastasit itelles.

Vierailija
927/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta hittojakaan mitä muut tekevät tai ovat tekemättä tai mielipahat tai traumat. Enkä välitä muista kuin läheisistäni.

Hoida tämä teiniangstaus  kotona, älä julkisesti ravintolassa, kiitos. t. maksava asiakas.

Kohta se kirjoittelee " sä oot tyhmä" " eikun sä oot tyhmä"- viestejä itselleen..

Vierailija
928/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ nimimerkki jessica15vee ^

" mä ainakin pissaan ja kakkaan ja puristelen finnejä ja näytän kikkelini jos nään jonkun lehmän utare paljaana"

Mutta olen keski- ikäinen kahden lapsen äiti joka on todella huolissaan kun joku antaa ravintolassa rintaa vauvalle.

Joo ja en mä niinku vihaa äitejä, siis vauvoja, eiku rintaruokintaa. Mä vaan niinku OKSENNAN jos nään vauvoja ja niiden ruokkimista RUOKARAVINTOLASSA koska mun mielestä on siis tosi ällöö ja OKSETTAVAA ja ei oo aineskaan yhtään KÄYTÖSTAPOJA ainakaan siellä RUOKARAVINTOLASSA kun muut syö RUOKAA ja mä joudun OKSENTAMAAN kun joku imettää mun selkäni takana kymmenien metrien päässä, mut mä niinku haistan sen TISSIMAIDON niistä RIIPPURINNOISTA. Ja siis en todellakaan vihaa mitään, mua vaan OKSETTAA siellä RUOKARAVINTOLASSA kun syön RUOKAA ja joku vauva syö kans RUOKAA siinä vieressä ja silloin mun tekee mieli OKSENTAA siellä RUOKARAVINTOLASSA kun muut ei ota mua ja mun herkkyyttä huomioon kun siis on varmasti muitakin jotka OKSENTAA kun joku vauva syö siellä RUOKARAVINTOLASSA OMAA RUOKAANSA. Ja mulla on kaikki okei, ei oo mitään hätää, mua vaan OKSETTAA kun muut on niin ITSEKKÄITÄ RUOKARAVINTOLASSA SYÖDESSÄÄN RUOKAA mut mä en siis vihaa ketään eikä mulla oo ongelmaa. Mua vaan OKSETTAA. Sanoinko jo, siis OKSETTAA siellä RUOKARAVINTOLASSA RUOKAA syödessä. OKSETTAA.

Terveisin keski-ikäinen kahden lapsen muori

Vierailija
929/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kun en jaksa olla niiin tavattoman kiinnostunut teistä fossiileista välittääkseeni tarpeeksi mielipahoistanne

Vierailija
930/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela. Mutta enpä taida mennä ravintoloihin enää kun siellä on sakkia jotka kusevat pöytiin, esittelevät sukuelimiään ja tekevät ties mitä temppuja kun imettäjä on mahdollisesti bongattu.

Ei minua imetys haittaa mutta kaikki tuo muu on jo ihan liikaa ravintolassa koettavaksi

Juu, mutta hän paheksuu rintaruokintaa.. Onhan se jo syy pierrä, oksentaa, näyttää sukuelimensä ja koittaa joku saada heittämään äiti vauvoineen ulos.

.. Ja muistakaamme että äidit ja perheet on ihan kauheita.

näätkö  pikku-ukkoja, onko sulla mielikuvituskaveri, kuka tuo mystinen "hän" on.

Oletko vajaa? Marssi peilin eteen, sieltä saattaa löytyä vastaus. Tule kertomaan, jos lamppusi syttyi.

jos sä olet tuo joka hänettää ja jauhaa samaa levyä niin siellä päässä on se lamppu kokonaan sammunu. täällä on muitakin kuin sinä ja hän. 

Vierailija
931/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta rakas, kun vaihda sinä fiksumpana paikkaa kun joku ikävä vauva ja imettäjä osuu sun viereen. Kun muita ei häiritse niin sinä voit etsiä uuden nurkan itsellesi.

Kun maailma ei pyöri sinun mukaasi. Älä hyvä ihminen mene lainkaan ravintolaan häiriintymään ja oksentamaan.. Se on niin yksinkertaista.

Käytkö sinä kysymässä jokaiselta, että häiritseekö, miten muuten tiedät, että muita ei häiritse. Se on vain sinun olettamuksesi koska et halua ottaa näitä  muita ja heidä mielipiteitään huomioon.

Eli teitä ei siis kuitenkaan kiinnosta, se, että joitakin häiritsee.  Päättäkää jo, että oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä.

Välitätkö itse muista ihmisistä vai eikö sinusta ole joku välittänyt tarpeeksi?

Miksi olet kiinnostunut siitä, että välitänkö minä muista vai enkö välitä? Kysymys oli esitetty julki-imettäjille, jotka eivät ilmeisesti osaa siihen vastata, eli kerran vielä josko se nyt menisi perille:  oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä?

Vierailija
932/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kun en jaksa olla niiin tavattoman kiinnostunut teistä fossiileista välittääkseeni tarpeeksi mielipahoistanne

:D söpöä, me ollaan fossiileita. 

Vierailija
933/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D söpöä, me ollaan fossiileita. 

Juu. Yhtä söpöä kun teitä oksettaa ja ällöttää imetys.

Vierailija
934/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kiinnostunut siitä, että välitänkö minä muista vai enkö välitä? Kysymys oli esitetty julki-imettäjille, jotka eivät ilmeisesti osaa siihen vastata, eli kerran vielä josko se nyt menisi perille:  oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä?

Jälkimmäinen,kulta pieni, jälkimmäinen.

Helpottiko?

Vierailija
935/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata julki-imettäjän puolesta, se on toi jälkimmäinen. Ovat jääneet henkisesti puberteetti-ikään.. kova uho on päällä eikä muita tarvitte huomioida. 

Eiköhän se nyt ole helpointa että sinä itse kysyt kaikilta ravintolaan mennessäsi että meinaako joku imettää, niin tiedät sitten poistua tai mennä mahdollisimman kauaksi imettäjistä.. Eiköhän sulle joku paikka sieltä löydetä mihin ei kukaan pääse lähellekään istumaan..

Mä ainakin lupaan pyhästi poistua ja häipyä jos joku kailottaa jo ravintolan ovelta et hän ei kestä imetystä.

Sen voi kertoa myös jokaiselle joka tulee sun jälkeen. Ei varmasti kukaan halua sua lähellekään. Mä lupaan!

En kai minä nyt itsentäänselvyyksiä rupea ravintolaan mennessäni kyselemään, näihin kuuluu kuseminen, paskantaminen, naiminen, tupakointi ja imettäminen ravintolasalissa.

Eihän näitä tarvitse erikseen kysellä, jokainen tervejärkinen tietää, että näitä ei ravintolassa harrasteta.

Vierailija
936/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realistisesti:

Julki-imetystä ei ole kielletty missään. Piste.

Tästä on todella lapsellista väitellä yhtään enempää.

Ravintolat ja muut voivat kyllä laatia omat sääntönsä niin imetyksen kuin muidenkin asioiden suhteen, esimerkiksi kieltämällä. Piste.

Niin voivat. Kieltomerkin kuuluu olla asiallisesti esillä kuten tupakointi kelletty, lemmikit kielletty jne.

Jos kieltomerkkiä ei ole, niin silloin se ei ole kiellettyä.

Ja toivoisin ravintoloiden tekevän imetysnurkkauksen muualle kuin vessaan. Ja siten että äitikin voi sen ravintolaruuan nauttia omassa pöydässään.

Ei varmaan olisi kovin vaikeaa toteuttaa jos halua vaan olisi ravintoloitsijalla.

Helpompaa että imetät ennen ravintolaan menoa tai jätät vauvan jonnekin, ellet osaa pullosta ruokkia.

Ei kai imettäjien vuoksi aleta mitään nurrkkauksia suunnittelemaan kun suuriosa imettävistä ei koskaan edes imettäisi ravintolassa. Imettäjiä on vähän, ja niistä vain murto-osakin tekisi niin.

Et taida koskaan ollut vauvan kanssa tekemisissä. Kaikki vauvat eivät pulloa huoli. Eikä se vaikka kuinka imetät ennen ravintolaan tuloa, saattaa se nälkä silti tulla melko pian uudestaan.

Mielestäsi siis ravintolan ei tulisi kehittyä ja lisätä asiakkaita vaikka järjestämällä jokunen paikka metykselle muualle kun vessaan, niinkö?

Sitten ei kannata yksinkertaisesti mennä sinne ravintolaan, jos ei osaa pullosta ruokkia tai pitää itseään kurissa. Hyvin helppoa. 

ps. tilaa pizza kotiinkuljetuksella.

Juuri näin. Hyvä että huomasit itse.

Nyt vaan tilaat sitä pizzaa ja olet kotona, kun ei onnistu tuo ihmisten ilmoilla oleminen.

Et kai sää saakelin surkimus oikeasti ajattele, että ihmisten ulkona syöminen ja ravintolassa käyminen on pizzaa??

Onko se sun " hieno ravintola" josta hoet joku fuckin pizzeria??? Hohhhoijaa.

Ei mun tarvitse, toki välillä tilataan kotiinkin.. mutta onneks voin mennä itse ravintolaankin kun ei ole sellasta vauva-ikästä enää kontolla. :) 

Sama täällä. Vauva-aikoinakin osasin kuljetella pulloa mukana kun piti asioita hoidella. Ravintolaan ei ollut hinkua edes vauvan kanssa.

Vierailija
937/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai minä nyt itsentäänselvyyksiä rupea ravintolaan mennessäni kyselemään, näihin kuuluu kuseminen, paskantaminen, naiminen, tupakointi ja imettäminen ravintolasalissa.

Eihän näitä tarvitse erikseen kysellä, jokainen tervejärkinen tietää, että näitä ei ravintolassa harrasteta.

Paitsi imetystä koska se ei ole verrannollinen muiden toimintojen kanssa joita luettelit, rakas lapsi.

Etkö jo ymmärrä?

Vierailija
938/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen,kulta pieni, jälkimmäinen.

Helpottiko?

Tulihan se sieltä lopultakin!

Tätä ketjua on turha enää jatkaa, ainakin saatiin tietää, että ravintolassa julki-imettävät ovat itsekeskeisiä p*askoja joita ei vähääkään kiinnosta muiden ihmisten hyvinvointi ja mielipiteet.

Vierailija
939/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että imettäminen on täysin luonnollinen asia enkä sitä ryhtyisi keneltäkään julkisilla paikoilla kieltämään, mutta onko oikeasti liikaa pyydetty että sen tekisi hieman syrjemmällä tai edes hienovaraisesti harson suojissa? Osa ihmisistä nyt vaan kokee imettämisen ahdistavana, enkä ymmärrä miksi näiden ihmisten mielipahaa pitää tahallaan lisätä jos se hyvin pienellä vaivalla on vältettävissä.

Vierailija
940/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tervejärkinen tietää ettei imetys eli vauvan ruokinta ole verrattavissa kusemiseen, paskantamiseen, naimiseen ja tupakointiin