Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että tälläistä vihapuhetta sallitaan.
Mitä muuta ihmisryhmää kohtaan saa näin hyökätä?
Oletko nyt ihan tosissasi? Tässä ei ole hyökätty mitään ihmisryhmää vastaan vaan täydellisen itsekästä käyttäytymistä vastaan!
Mikä on itsekästä?
Saanko mäkin valkata mikä musta on ikävää ja uhkailla tälläistä ihmistä itsensä paljastelulla jos ne ei siirry vessaan syömään?
Nyt sinun artikulointisi hieman ontuu, imettäjäthän ne juuri itseään paljastaa, eli nyt osoitit sen, että mistä tässä julkisessa imettämisessä onkaan kysymys, itsentäpaljastamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsekästä lapsen ruokkimisessa on?
Miksi heittäydyt tahallasi tyhmäksi!
Kukaan ei ole pitänyt lapsen ruokkimista itsekkäänä, vaan sitä julkisesti ravintolapöydässä tissin esiin vetämistä! Tähän julkiseen tissin esittelyyn tuntuu nyt "julki-imettävillä" olla joku kauhea himo, sillä lapsen ruokinta ei vaadi julkista tissin esittelyä naapuripöydän ruokailijoille!
Vierailija kirjoitti:
Sama kun ajattelisi että olettepa itsekkäitä kun kehtaattekin julkisesti julkisessa paikassa syödä ruokaanne ettekä mene sinne vessaan tai jonnekin nurkkaan syömään piiloon tissitoppienne ja pullottavinne housujenne kanssa. Ällöä.
Mikäli toimistosihteeri Pirkko rupeaa imettämään hallintojohtaja Mattia, niin todellakin pyydämme heitä poistumaan johonkin rauhallisempaan imetysnurkkaukseen, ei välttämättä vessaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ravintohoihin pitäisi tehdä imetysnurkkaus ihan muualle kuin vessaan. En minäkään halua imettää vessassa, mutta en myöskään muiden nähden (tai kuullen) ravintolasalissa.
Mikäli ravintola olisi imetysmyönteinen, hyvällä imetyspaikalla varustettuna niin silloin saisi varmasti lisää lapsiperheitä asiakkaikseen :)
Jos teitä imettäjiä on suhteessa 1:200 asiakkaasta ( jos sitäkään ), niin mitäpä luulet kannattaako jo muutenkin yleensä heikkoa tulosta tekevien ravintoloiden rakennella teitä varten erillisiä imetysnurkkauksia?
Sinäkään et voi toimia lapsesi päivärytmin mukaan, vaan koohotat itsekkäästi kaupungilla niin kuin haluat?
Ei se vauva kysele päivärytmistä kun tulee nälkä. Silloin sellainen jolta imetys onnistuu, antaa maitoa.
Ja taas meni se varsinainen pointti täysin ohi. Eipä yllätä.
Ainoa paikka sinullekin imettää on siis ravintola?
Kuka on oikeasti nähnyt että se tissi kaikessa komeudessaan vedetään esiin imetystä varten?
Tuskinpa kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsekästä lapsen ruokkimisessa on?
Miksi heittäydyt tahallasi tyhmäksi!
Kukaan ei ole pitänyt lapsen ruokkimista itsekkäänä, vaan sitä julkisesti ravintolapöydässä tissin esiin vetämistä! Tähän julkiseen tissin esittelyyn tuntuu nyt "julki-imettävillä" olla joku kauhea himo, sillä lapsen ruokinta ei vaadi julkista tissin esittelyä naapuripöydän ruokailijoille!
No en ole missään nähnyt että se tissi vedetään oikein esiin ravintolassa. En edes mäkkärissäkään ole moista nähnyt.
Hakekaa nyt kiireesti apua noihin tissitraumoihinne. Normaali ihminen ei imetystä kavahda eikä tissejä ylipäätänsä.
T. Kätilö
Aika pelottavaa miten paljon on ravintoloissa stalkkereita jotka stalkkaavat lakkaamatta mitä naapuripöydissä tehdään 😨
Ja ne stalkkerit ovat täälläkin 😵
Stalkkaatteko useinkin ihmisiä ravintoloissa ja muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan tosissasi? Tässä ei ole hyökätty mitään ihmisryhmää vastaan vaan täydellisen itsekästä käyttäytymistä vastaan!
Mikä on itsekästä?
Saanko mäkin valkata mikä musta on ikävää ja uhkailla tälläistä ihmistä itsensä paljastelulla jos ne ei siirry vessaan syömään?
Nyt sinun artikulointisi hieman ontuu, imettäjäthän ne juuri itseään paljastaa, eli nyt osoitit sen, että mistä tässä julkisessa imettämisessä onkaan kysymys, itsentäpaljastamisesta!
Miehet voi rannalla mennä ilman paitaa ja kaduillakin. Minä saan ruokkia lapseni rinnastani ilman että kukaan saa uhkailla " kyrvän" vetämisellä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös, että nämä suurimmat vastustajat eivät ole edes nähneet lasta ravintolassa imetettävän! Tai jos ovat nähneet, eivät ole huomanneet, että imetetydtilanne, koska imetys tapahtuu täysin huomaamattomasti ja äänettömästi.
Nuo maiskutus ja puklausjutut kavaltavat tuon.
Jep. Eivätkä ole nähneet ikinä sitä tissiäkään kokonaisuudessaan ennen kun vauva on nostettu siihen rinnalle. Eivät vilaustakaan rinnasta tai nännistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ravintohoihin pitäisi tehdä imetysnurkkaus ihan muualle kuin vessaan. En minäkään halua imettää vessassa, mutta en myöskään muiden nähden (tai kuullen) ravintolasalissa.
Mikäli ravintola olisi imetysmyönteinen, hyvällä imetyspaikalla varustettuna niin silloin saisi varmasti lisää lapsiperheitä asiakkaikseen :)
Jos teitä imettäjiä on suhteessa 1:200 asiakkaasta ( jos sitäkään ), niin mitäpä luulet kannattaako jo muutenkin yleensä heikkoa tulosta tekevien ravintoloiden rakennella teitä varten erillisiä imetysnurkkauksia?
Sinäkään et voi toimia lapsesi päivärytmin mukaan, vaan koohotat itsekkäästi kaupungilla niin kuin haluat?
Ei se vauva kysele päivärytmistä kun tulee nälkä. Silloin sellainen jolta imetys onnistuu, antaa maitoa.
Ja taas meni se varsinainen pointti täysin ohi. Eipä yllätä.
Ainoa paikka sinullekin imettää on siis ravintola?
Kyllä, jos olen ravintolassa syömässä ja vauvalle tulee nälkä niin joo, imetys tapahtuu ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?
Vauvalle, joka kakkaa ja pissaa housuun, vessa sopii aivan mainiosti. Vauva ei koe eritteitä likaiseksi eikä eritteiden hajua vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun ajattelisi että olettepa itsekkäitä kun kehtaattekin julkisesti julkisessa paikassa syödä ruokaanne ettekä mene sinne vessaan tai jonnekin nurkkaan syömään piiloon tissitoppienne ja pullottavinne housujenne kanssa. Ällöä.
Mikäli toimistosihteeri Pirkko rupeaa imettämään hallintojohtaja Mattia, niin todellakin pyydämme heitä poistumaan johonkin rauhallisempaan imetysnurkkaukseen, ei välttämättä vessaan!
No harvemmin vauvalla mitään titteliä vielä on. Ehkä kuninkaallisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en todellakaan halua lähteä pöydästä mihinkään nurkkaan imettämään.
Tässä se julki-imettäjän asenne taas näkyy MINÄMINÄMINÄ, minä en halua, minä en noudata käytöstapoja, koska MINÄMINÄMINÄ..
Sinulle ei opetettu kotona varmaan edes pöytatapoja, ettet pahottaisi mieltäsi. Tässä on sitten tulos, muita ei tarvitse ottaa huomioon, pääasia että MINÄ teen mitä haluan ihan missä vaan.
Kasva aikuiseksi, et ole maailman keskipiste.
Koska ravintolaan ei saa tuoda omia eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?
Vauvalle, joka kakkaa ja pissaa housuun, vessa sopii aivan mainiosti. Vauva ei koe eritteitä likaiseksi eikä eritteiden hajua vastenmieliseksi.
En mä usko että sun kaltaista limanuljaskaakaan ne haittaa. Eli voit siirtyä vessaan syömään kun rupiaa vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en todellakaan halua lähteä pöydästä mihinkään nurkkaan imettämään.
Tässä se julki-imettäjän asenne taas näkyy MINÄMINÄMINÄ, minä en halua, minä en noudata käytöstapoja, koska MINÄMINÄMINÄ..
Sinulle ei opetettu kotona varmaan edes pöytatapoja, ettet pahottaisi mieltäsi. Tässä on sitten tulos, muita ei tarvitse ottaa huomioon, pääasia että MINÄ teen mitä haluan ihan missä vaan.
Kasva aikuiseksi, et ole maailman keskipiste.
Et sinäkään. Sinähän osaat kohteliaasti siirtyä nurkkaan syömään kun tilanne käy kinkkiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on itsekästä?
Miehet voi rannalla mennä ilman paitaa ja kaduillakin. Minä saan ruokkia lapseni rinnastani ilman että kukaan saa uhkailla " kyrvän" vetämisellä esiin.
Ei ole miehillä mitään asiaa ruokaravintolaan ilman paitaa. Joten täysin naurettava vertaus.
Uskon myös, että nämä suurimmat vastustajat eivät ole edes nähneet lasta ravintolassa imetettävän! Tai jos ovat nähneet, eivät ole huomanneet, että imetetydtilanne, koska imetys tapahtuu täysin huomaamattomasti ja äänettömästi.
Nuo maiskutus ja puklausjutut kavaltavat tuon.