Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
241/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että tälläistä vihapuhetta sallitaan.

Mitä muuta ihmisryhmää kohtaan saa näin hyökätä?

Oletko nyt ihan tosissasi? Tässä ei ole hyökätty mitään ihmisryhmää vastaan vaan täydellisen itsekästä käyttäytymistä vastaan!

Mikä on itsekästä?

Saanko mäkin valkata mikä musta on ikävää ja uhkailla tälläistä ihmistä itsensä paljastelulla jos ne ei siirry vessaan syömään?

Vierailija
242/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajat, lihavat, minusta rumat ihmiset... Kaikki pilaa mun ravintolakokemuksen ja jos näen tälläisiä vielä jossain mä kyllä vedän kyrpäni esiin.

Kyllähän mäkin saan tehdä niin?

Mullakin on vähä rönttömahaa jonka kätken paidan alle mut jos joku lihava tulee ja huomaan makkarat paidan läpi, saatika et vähä tursuaa jostain raosta niin mä meen ja hieron paljasta mahaani siinä pöydän ääressä.

Ja tämä on uhkaus, ei lupaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan avaudu tämä että mistä tämä imetysvastaisuus oikein johtuu.....

Vierailija
244/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekästä lapsen ruokkimisessa on?

Vierailija
245/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä jotkut sairaat saa oikeasti uhkailla äitejä laittomalla itsensä paljastelulla, sukuelinten esittelyllä jos äidit imettävät?? On kyllä todella sairas maailma.

Joku skitso kertoo oikein kyttäävänsä jos joku imettää jos vaikka sattuu vilahtamaan..

Kehtaisitteko te säälittävät raukka kusipäät tulla laukomaan tuollaista omalla naamallanne????

Vierailija
246/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paheksun teitä kun syötte suu auki, maiskutatte, hörpitte sitä keittoa, ryystätte, röyhtäilette, latelette typeriä kyselyitä ruuasta tarjoilijoille, puhutte ja nauratte kovaan ääneen, sotkette vessat papereilla ja kastelette lattiat läpi kotaisin, suihkitte lakkojanne ja hajusteitanne litroittain niin että vessan ovella jo miltei astmakohtaus on lähellä.

Todellakin on muut ihmiset huomioon ottavaa käyttäymistä monelta.

Ja mieli pahoittuu imettävästä äidistä?

Vierailija
247/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä jotkut sairaat saa oikeasti uhkailla äitejä laittomalla itsensä paljastelulla, sukuelinten esittelyllä jos äidit imettävät?? On kyllä todella sairas maailma.

Joku skitso kertoo oikein kyttäävänsä jos joku imettää jos vaikka sattuu vilahtamaan..

Kehtaisitteko te säälittävät raukka kusipäät tulla laukomaan tuollaista omalla naamallanne????

Eivät uskalla. Helppo se on sitten tänne avautua ja someen ylipäätänsä kun on paha mieli. Varmaan enemmän siitä paha mieli johtuu kun itse eivät tissille pääse tai sitä tissiä näe kiihottuakseen tai muuten kostuakseen xD

Vierailija
248/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla vessa niin kaukana, etteikö sinne jaksaisi lompsia. Imettäjät haluaa vaan herättää huomiota MinäMinä-tyylillään.

Monesti ravintolassa on se yksi vessa. Onko sinusta oikein varata se 20 minuutiksi imettämistä varten? Minä imetän missä haluan eikä minun rinnassani näy yhtään mitään muille. Osaan verhota itseni. Ja pakkoko on alkaa tuijottaa?

Vierailija
249/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi imettää julkisella paikalla. Se on mukava ja intiimi, minun ja vauvan yhteinen ja läheinen hetki jonka haluan kokea rauhassa. Siksi järjestän menoni niin, että ei tarvitse julkisesti missään imettää. Ruokin lapseni kotona tai vieraisilla poistun huoneeseen, jossa ei ole muita. Korkeintaan hyvän kaverin kanssa kotona saatan imettää. Eipä ole kauheasti tarvinnut ravintoloissa muutenkaan käydä, kun vauva on vielä pieni. Ehtii myöhemminkin. Mutta yleisesti, mautonta touhua julki-imettäminen muiden nauttiessa lounasta, ravintolat on tarkoitettu niistä ostettavien ruokien nauttimiseen, eivät ole mitään vauvanhoitopaikkoja. Huomaavaista toimintaa ravintolasta kuitenkin, jos on järjestetty imetysnurkkaus saniteettitilojen yhteyteen. Ei ne varmaan ihan pöntön vieressä sijaitse.

Jos olisi ihan pakko jossain kodin ulkopuolella imettää, etsisin mahdollisimman rauhallisen nurkan ja imettäisin harson alla.

Jotkut äidit ovat vain niin täynnä omaa äitiyttään ja vauvaansa, etteivät näe asioita muiden perspektiivistä.

Vierailija
250/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion kaikkien iloksi pumpata rinnat esillä lypsykoneella maidot pulloon. Saatte kyllä tekin sitten kahvimaitoa tuoreena ;)

(Sarkasmi)

Vierailija
251/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät uskalla. Helppo se on sitten tänne avautua ja someen ylipäätänsä kun on paha mieli. Varmaan enemmän siitä paha mieli johtuu kun itse eivät tissille pääse tai sitä tissiä näe kiihottuakseen tai muuten kostuakseen xD

Ja paskan marjat. Ole sinäkin kiihottumisiesi kanssa hiljaa!

Mikään imetys ja vauvan ruokailu EI mitenkään eikä millään tavalla liity kiihottumiseen tai kostumisiin.

Aivan saatanan typerää ja turhaa!!!!!

No miksi sitten se imetys pahoittaa monen mielen monelta? Mistä moinen imetysviha sitten johtuu?

Vierailija
252/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun nänni näkyvässä topissa voi tulla ravintolaan (katso kuvat Belorffista) mutta lastaan imettävä äiti on oksettava. Harva imettää rinta esillä vaan osaa vähän suojata näkymää. Vessaa en ainakaan itse halua varata moneksi minuutiksi imettämisen vuoksi eikä se ole oikea paikka muutenkaan ruokailla. Jotain arvostusta näille pienille ihmisillekin soisi. Huomaa tässä kuinka ihminen on vierottunut oikeasta elämästä ja luonnosta jos lastaan imettävä äiti on kummallinen asia.

Vierailija
253/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun nänni näkyvässä topissa voi tulla ravintolaan (katso kuvat Belorffista) mutta lastaan imettävä äiti on oksettava. Harva imettää rinta esillä vaan osaa vähän suojata näkymää. Vessaa en ainakaan itse halua varata moneksi minuutiksi imettämisen vuoksi eikä se ole oikea paikka muutenkaan ruokailla. Jotain arvostusta näille pienille ihmisillekin soisi. Huomaa tässä kuinka ihminen on vierottunut oikeasta elämästä ja luonnosta jos lastaan imettävä äiti on kummallinen asia.

Samaa mieltä

Vierailija
254/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskan marjat. Ole sinäkin kiihottumisiesi kanssa hiljaa!

Mikään imetys ja vauvan ruokailu EI mitenkään eikä millään tavalla liity kiihottumiseen tai kostumisiin.

Aivan saatanan typerää ja turhaa!!!!!

No miksi sitten se imetys pahoittaa monen mielen monelta? Mistä moinen imetysviha sitten johtuu?

Teinit voisi edelleen kirjoittaa kukkaan ja mehiläiseen " onko ok jos pimpassa kasvaa karva" ja mtpotilaille lisää hoitopaikkoja.

Nykyään ne mtpotilaat perustaa tampereellakin ravintoiloita joiden avulla voi kiusata lapsiperheitä kun elämä muuten potkii päähän eikä tiedetä mikä auttaisi.

Ehkä tälläisille turhautuneille jormille pitäisi keksiä joku työleiri, elintasovatsa sulaisi ja pahimmat paineet saataisiin HYÖTYkäyttöön!!!

Vierailija
255/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun ajattelisi että olettepa itsekkäitä kun kehtaattekin julkisesti julkisessa paikassa syödä ruokaanne ettekä mene sinne vessaan tai jonnekin nurkkaan syömään piiloon tissitoppienne ja pullottavinne housujenne kanssa. Ällöä.

Vierailija
256/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvalla on samanlaiset ihmisoikeudet kuin aikuisilla. Heillä on oikeus syödä ravintolassa samassa tilassa kuin muutkin. Vauvat vaistoavat jos siirrytään johonkin epämiellyttävämpään tilaan syömään. Vauvat ovat ihania ja imettävät äitit myös.

Vierailija
257/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan vauvat tulevaisuudessa muistaa siirtää keski- ikäiset vessaan syömään kun saapuvat ravintolaan.

Vierailija
258/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon mukaan vauvat tulevaisuudessa muistaa siirtää keski- ikäiset vessaan syömään kun saapuvat ravintolaan.

Ja varsinkin kaikki mielensä pahoittajat ja kaikesta valittajat :D

Vierailija
259/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää humaltuneet keski-ikäiset ravintoloissa 😝

Harvemmin käyn koska suomalaiset eivät osaa käyttäytyä. Ja useissa paikoissa vessat ovat kuin ydinpommin jäljiltä.

Onko monilla kotonakin lattiat täynnä vettä ja paperia? 😨

N31 ja minulla on lapsia jotka käyttäytyvät paremmin kuin moni aikuinen

Vierailija
260/2693 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä trollit jotka "ei halua nähdä tissejä ravintolassa". :D

Ette vissiin koskaan ole nähneet imetystä jos luulette että ne rinnat roikkuvat paljaina kaiken kansan nähtävänä :D