Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Tekis niin mieli lähteä ravintolaan imettämään.
Niin. Feministit ne vaan tykkää paljastella paikkojaan, mutta auta armiasi, jos silmäsi vahingossakaan katsovat, niin olet kauhea ahdistelija!
Ei ravintolaan mennä syömään omia eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin imetän, pitäkää vessojen imetysnurkkanne, en tasan mene mihinkään vessaan imettämään.
mä syön ja kyttään aina. jos on pokkaa imettää viereisessä pöydässä, niin sillon saa kestää kyttäämisen. jos se sit tuntuu meetooo kampanjalta, niin sit daisa jemmaa.
Onko todellakin käytöstavat näin hukassa mitä voi ketjun perusteella päätellä? Rintoja ei kuulu paljastaa ventovieraiden aikana. Toisten ruokarauhaa ei kuulu häiritä. Ja se vielä, että käytettävä voi olla yli vuoden vanha taapero, joka ei todellakaan pysy minkään harson alla. Olen joutunut katsomaan vieraan ihmisen täysin paljasta rintaa imetyksen takia ja kiusalliselta tuntui. Vastapäätä kun istui niin minkäs voit.
Näitä kommentteja lukiessani tulee väkisinkin mieleen että onko ihmiset tosiaan noin sairaita?
Vikahan ei ole iso kun se on päässä.....
Monilta itseltään puuttuu ne käytöstavat. Hyviin käytöstapoihin ei kuulu muiden ihmisten tuijottaminen missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruumiin eritteet ei kuulu julkiseen ruokailutilaan. Piste.
Jos on niin älyvapaa ettei tätä ymmärrä, eikä osaa ottaa kanssaihmisiä huomioon, niin mitä niin hölmölle ihmiselle voi sanoa, sellanen kun ei koskaan näe toimissaan mitään vikaa koska MINÄ MINÄ MINÄ..
Et sä niitä eritteitä näe. Ne siirtyy suoraan rinnasta vauvani suuhun. Ei ole sen iljettävämpää kuin syöminen muutenkaan.
Ja sitten söpönen Yrjö-Mervi röyhtäytetään ja puklua lentelee ympäriinsä. Mutta eihän se ny eritettä ole kun se on lähtöisin vauveliinista :))) Mamma jatkaa hetken päästä vaihtamalla pöydässä kullannuppunsa vaipan, koska vaipassahan se erite vaan on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin älyvapaa ettei tätä ymmärrä, eikä osaa ottaa kanssaihmisiä huomioon, niin mitä niin hölmölle ihmiselle voi sanoa, sellanen kun ei koskaan näe toimissaan mitään vikaa koska MINÄ MINÄ MINÄ..
Et sä niitä eritteitä näe. Ne siirtyy suoraan rinnasta vauvani suuhun. Ei ole sen iljettävämpää kuin syöminen muutenkaan.
Ja sitten söpönen Yrjö-Mervi röyhtäytetään ja puklua lentelee ympäriinsä. Mutta eihän se ny eritettä ole kun se on lähtöisin vauveliinista :))) Mamma jatkaa hetken päästä vaihtamalla pöydässä kullannuppunsa vaipan, koska vaipassahan se erite vaan on!
Minne se puklu lentää? Olet katsonut liikaa elokuvia :D
En ole nähnyt yhdenkään vauvan puklaavan kaaressa. Aikuisten kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole nähnyt vaipan vaihtojakaan ravintolapöydässä
Feministi-Marcy Pulmusissa puolusti imetystä kenkäkaupassa
Mikä paskavammaisin syynne tuijottaa imettäviä äitejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin imetän, pitäkää vessojen imetysnurkkanne, en tasan mene mihinkään vessaan imettämään.
mä syön ja kyttään aina. jos on pokkaa imettää viereisessä pöydässä, niin sillon saa kestää kyttäämisen. jos se sit tuntuu meetooo kampanjalta, niin sit daisa jemmaa.
No kyllä olet typerä.
Kuseminen ja paskantaminen ovat myös kaikille välttämättömiä perustarpeita, mutta ei järkevä ihminen tee niitäkään ihan missä tahansa, vaan niille on omat paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuseminen ja paskantaminen ovat myös kaikille välttämättömiä perustarpeita, mutta ei järkevä ihminen tee niitäkään ihan missä tahansa, vaan niille on omat paikkansa.
Kyllä sinäkin menet kuselle ja paskalle kun kusettaa ja paskattaa, syöt kun nälättää.
Et pasko pöytään ja syö vessassa, vaan teet ne juuri toisin päin, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ravintolaan mennä syömään omia eväitä.
Ei se vauva vielä ikävä kyllä syö kiinteää ruokaa.
On se jännä että tälläistä vihapuhetta sallitaan.
Mitä muuta ihmisryhmää kohtaan saa näin hyökätä?
Minun mielestäni ravintohoihin pitäisi tehdä imetysnurkkaus ihan muualle kuin vessaan. En minäkään halua imettää vessassa, mutta en myöskään muiden nähden (tai kuullen) ravintolasalissa.
Mikäli ravintola olisi imetysmyönteinen, hyvällä imetyspaikalla varustettuna niin silloin saisi varmasti lisää lapsiperheitä asiakkaikseen :)
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että tälläistä vihapuhetta sallitaan.
Mitä muuta ihmisryhmää kohtaan saa näin hyökätä?
Oletko nyt ihan tosissasi? Tässä ei ole hyökätty mitään ihmisryhmää vastaan vaan täydellisen itsekästä käyttäytymistä vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ravintohoihin pitäisi tehdä imetysnurkkaus ihan muualle kuin vessaan. En minäkään halua imettää vessassa, mutta en myöskään muiden nähden (tai kuullen) ravintolasalissa.
Mikäli ravintola olisi imetysmyönteinen, hyvällä imetyspaikalla varustettuna niin silloin saisi varmasti lisää lapsiperheitä asiakkaikseen :)
Minä taas en todellakaan halua lähteä pöydästä mihinkään nurkkaan imettämään.
Jumansviidu, että on ahdasmielistä sakkia.. =D =D Imettäminen, tuo synneistä saastaisin!!