Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen tarinat, uskoa vai ei?

Vierailija
20.10.2017 |

Menin treffeille miehen kanssa joka sanoi olevansa eronnut vuosi sitten. Uskoin koska hän ei mitenkään salannut työpaikkaansa tai oikeaa nimeään tai muutakaan, oli avoimen ja rehellisen oloinen. Sovittiin illaksi uudet treffit jossa käyn hänen kämpillä kun se siinä lähellä oli (töitä välissä). Illalla hänestä ei kuitenkaan kuulunut mitään ja seuraavana aamuna laittoi jonkun ihme selittelyviestin. Mulla heräsi epäilys, että jostain muustakin on valehdeltu ja sain hänen nimellä helposti selville, että toisella paikkakunnalla on vaimo ja lapset. Lopetettiin siltä erää yhteydenpito.

Hän jäi kuitenkin mieleeni koska oli todella outoa, että hän oli niin avoin ja varomaton mutta myös valehteli joten otin kuukausien päästä yhteyttä ja nähtiin taas. Hän silloin myönsi kaiken ja sanoi, että oli aikeissa vain käydä syömässä naisen kanssa eikä ollut varautunut siihen, että löytyykin joku kiinnostava, oli siis jo alunperin päättänyt valehdella koska " se nyt on vaan helpompaa kun ei ole mitään oikeasti etsimässä. " Sitten pelästyi kun olinkin kiinnostava ja hän jäi heti kiinni ja lopetti yhteydenpidon. Toisilla treffeillä juteltiin paljon kaikkea ja itse asiassa käytiin myös hänen työpaikalla kun haki sieltä jotain. Käytiin myös kämpällä.

Näiden treffien jälkeen mies alkoi kovasti viestein pohtimaan sitä voitaisko me sopia yhteen, vatvoi todella outoja juttuja teoriassa jotka selviää vain käytännössä ja tuli vahva kuva siitä, että punnitsee kannattaako omaa avioliittoa ruveta "horjuttamaan" vuokseni. Hän tuli pari päivää mun kanssa jauhettuaan siihen lopputulemaan, että ei kannata ja perääntyi taas.

Meni taas kuukausia ja hän otti muhun yhteyttä koskien muuta asiaa josta puhuttiin toisilla treffeillä ja samalla siinä sitten tuli sovittua kolmannet treffit. Sitten oltiinkin yhdessä 3 vuorokautta putkeen jonka jälkeen pieni tauko ja taas pidempi putki yhdessä. Jälleen mies kovasti kyseli ja sitten hän halusi "omaa aikaa miettiä" jonka aikana vain kirjoiteltiin. Niinpä sitten hän päätyi siihen, että haluaa muuttaa elämäänsä ja ryhtyä eroprosessiin. Lopetti sen multa kyselemisen ja alkoi pikkuhiljaa varovasti puhumaan siitä, että jos meillä olis yhteinen tulevaisuus.

Kautta tämän ajan hän on kuitenkin päästellyt valkoisia valheita suustaan koskien mm. sitä missä on ollut ym. Muita naisia hänellä ei ole mutta lähinnä olen epäillyt onko ollut kuitenkin perheensä luona (toki siis ollutkin siellä kertoen, että menee kotiin mutta pari outoakin trippiä mahtuu väliin) tai sitten halunnut omaa aikaa ja mieluummin heittänyt pienen valkoisen valheen kuin sanonut asiasta. Mitä tulee eroon niin on fiksusti ja järkevästi kertonut miten asian aikoo hoitaa ja miten etenee mutta kun pyysin todisteita niin niitä ei ole vielä ainakaan näkynyt. Mies itse ehdotti, että ollaan kokonaan erossa se aika kunnes hän saa sen asian kokonaan hoidettua jotta "voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä."

Mulla on nyt iso ongelma tän asian kanssa koska toisaalta musta tuntuu, että mies on eroamassa ja puhuu totta, toisaalta musta tuntuu, että mua kusetetaan aivan 6-0 ja mikään mitä hän on kertonut ei pidä paikkaansa. Asiaa ei helpota yhtään heidän aikoja sitten varaama lomamatka jolla nyt ovat (liian aikaista tehdä niin isoa liikettä ja perua sitä vaikka vaimoa kuulemma infottu erosta). Matkalla kuulemma hyvää aikaa keskustella eroon liittyvistä yksityiskohdista.

Mulla itselläni on ihan skitsofreeninen olo kun en tiedä yhtään mitä pitäis ajatella. En näe ihan motiivia valehtelulle koska kyse tässä suhteessa ei todellakaan ole pelkästään seksistä.

Mitä olette mieltä? Kaikki tavallaan viittaisi siihen, että on oikeasti eroamassa mutta silti on asioita jotka laittavat mut pohtimaan mitä tässä on tekeillä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen myös useaan kertaan sanonut, että voidaan neuvotella asiasta, että tapailtaisiin vaikka hän ei eroaisi. Tämä nyt mun puolelta valhe mutta ajattelin jos sitten lopettaisi tuon shown ja myöntäisi. On vaan joka kerta sanonut, että ei hän rupea sellaiseen, että ero tulee.

Vierailija
22/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen myös useaan kertaan sanonut, että voidaan neuvotella asiasta, että tapailtaisiin vaikka hän ei eroaisi. Tämä nyt mun puolelta valhe mutta ajattelin jos sitten lopettaisi tuon shown ja myöntäisi. On vaan joka kerta sanonut, että ei hän rupea sellaiseen, että ero tulee.

Miten pitkään tätä peliä on jatkunut ja miten usein on seksiä? Olet vain salasuhde miehelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatkaa asiaan sitten, kun mies on eronnut, asettunut omaan kotiinsa, saanut arkensa uusiosinkkuna rullaamaan ja välit ex-vaimon kanssa riittävän selviksi. Ennen ei kannata.

Vierailija
24/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ekasta tapaamisesta yli puoli vuotta, sit oli tauko, tokasta meni taas kuukausia mut nyt tätä jatkunut tässä 1,5kk suurinpiirtein ja on ollut todella tiivistä. Seksiä on silloin tällöin, ei joka kerta kun nähdään ja liikutaan siis ihmisten ilmoilla, työpaikalla tietävät minusta jo, käydään syömässä ja leffassa, pienellä matkalla ym. Ap

Vierailija
25/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naimisissa, älä ole missään romanttisissa tekemisissä hänen kanssaan. Vastaus otsikon kysymykseen: älä usko selityksiä.

Vierailija
26/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle on OK että olet miehen kanssa joka pettää sekä sinua että vaimoaan niin miksi kyselet enempää?

Vierailija
27/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Miehen vaimo miettii eroa. Mies ei, mutta yrittää esittää asian sinulle kuin homma olisi toisinpäin. Eli käytännössä vaimo on se, joka määrää tällä hetkellä myös ap:n elämää.

Työpaikalle voi viedä käymään kenet tahansa. Se on kollega tai voi vihjata, että tämän kanssa on suhde. Ihan miten mies haluaa. Eli käytännössä mies määrää ap:n aseman. Eikö olekin ollut asiallinen mies työpaikallaan? Ei hempeilyä, pussailua, kädestäpitelyä?

Vierailija
28/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ekasta tapaamisesta yli puoli vuotta, sit oli tauko, tokasta meni taas kuukausia mut nyt tätä jatkunut tässä 1,5kk suurinpiirtein ja on ollut todella tiivistä. Seksiä on silloin tällöin, ei joka kerta kun nähdään ja liikutaan siis ihmisten ilmoilla, työpaikalla tietävät minusta jo, käydään syömässä ja leffassa, pienellä matkalla ym. Ap

Voi Ap.Nyt olet törmännyt kovan luokan pelimieheen ja ettei vielä olisi alfa kyseessä.Niillä on pokkaa viedä ja vielä esitellä uusin hoito=nainen työpaikalla ja kuuluu osana näytelmään.Ja seksiä silloin tällöin,jotta nainen ei ajattele että vaan seksin takia tavataan.Totta kai tälläinen uskaltaa viedä jopa matkalle,ei mitään uutta.Sinuna jättäisin tuohon paikkaan ja todennäköisesti ilmiantaisin miehen.Ei varmaan ole ekaa kertaa tuota tekemässä.

Vierailija
29/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin jää näin, useat naiset ilman kestäviä suhteita, varattujen epärehellisyyksillä ja vedätyksillä, kuluu monet vuodet täysin hukkaan...useimmiten jäät vielä yksin ja voi olla montakin samassa pyörityksessä.

Vierailija
30/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion odottaa muutaman viikon niitä todisteita lomamatkan jälkeen ja jos ei niitä tule jätän miehen + otan yhteyttä vaimoon. Ap

Vierailija
31/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi uskot miestä? Haluutko ostaa multa rolexin?

Vierailija
32/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sitten tehdä jotain... olisi miehenä mahdotonta edes ajatustasolla alistua tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
33/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ihastunut häneen kyllä. Ja ajat yhdessä on olleet todella mukavia kaikin puolin. Olen varautunut kumpaankin vaihtoehtoon. Ap

Hei Ap. Kuulostaa täysin oman mieheni toiminnalta, tosin 4 vuotta sitten. Kerronpa sinulle hyvän neuvon. Mies joka kusettaa tuolla tavalla alussa, kusettaa koko liiton ajan. Itse en ollut mikään salasuhde, mutta olisi kannattanut jättää väliin kun narahti välillä valheistaan.

Mieheni ihan omalla nimellään tapaili muita naisia. Ja kerronpa sinulle hauskan jutun: Selvitin onko hänellä muita naisia soittamalla hänen puhelimestaan numeroihin, koska mies valehteli kotona niin, että mietin olenko jo tullut hulluksi. Näitä naisia löytyi neljä. Yksi nainen myhäili puhelimessa niin kauan, kunnes kerroin että ymmärrätkö että et ole ainoa, hänellä on muitakin salasuhteita. Sitten vasta muuttui ääni kellossa. Ei se katsos olekaan enää hauskaa olla kusetetun asemassa.

Sanon sinulle vaan, että herää pahvi! Vaatikaa vaimon yhteystietoja jotta voitte itse soittaa ja kysyä, jos olette tuossa tilanteessa. Se kertoo myös mihin olette sotkeutumassa (minkälainen ex tulee olemaan elämässäsi lasten kautta)

Mies ei varmaan alussa ruinannut seksiä, koska piti pohjustaa homma hyvin, jotta saa vakisuhteen toiselle paikkakunnalle iltoja piristämään. Mitä voi valehtelijalta odottaa? Se kannatti, koska nyt uskot hänestä kaiken mitä sanoo. Miltä tuntuu tietää, että hän harrastaa lomallaan seksiä vaimonsa kanssa? Käyvät yhdessä uimassa, syömässä, shoppailemassa. Esittäytyvät kaikille perheenä, laittavat onnellisten kuvia sosiaaliseen mediaan? Tämä, koska vaimo ei tiedä mitään sinusta. Lapset ovat onnellisia päästessään matkalle. Siellä he puuhaavat kaikkea hauskaa yhdessä. Mies on saattanut vaan korkeintaan kotona valittaa seksin vähäisyydestä, jota nyt on taas lomatunnelmissa (tämä on se "erokeskustelu" vaimon kanssa).

Jos näin ei ole, voisit ihan hyvin soittaa milloin vaan miehelle ja viestittää. Niin että hän myös vastaa.

Vierailija
34/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valheella aloittaa, niin tuskin loppukaan on täyttä totta. 

Vierailija
35/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näin niinku miehenä vaan sanon, että tuolla sinkkumarkkinoilla on ollut aika paljon rikkinäisiä 30+ "kilttejä tyttöjä", jotka ovat vuosiakin odottaneet salasuhteen toteumista. Totuus on kovin usein se, että varsinaisen avioeron jälkeen ne menee ennemmin Tinderiin, kuin tulevat sinun luoksesi. Ja siitä ylipääseminen on sitten monelle vaikeaa ja se on todella epätoivoisen näköistä kun kehuvat edelleen sitä palomiespoliisiaan ja kaikesta näkee, että toivoisivat vain sitä yhteydenottoa.

Kahdella näistä oli se paha HPV-muunnos. En tiedä onko sattumaa, mutta oon ainakin itse tosta päätellyt, että tämmöiset salasuhteilijat on vähän autokauppiaan luonteella ja moraalilla varustettuja. Eli kierto pihassa pitää olla kunnossa.

Vierailija
36/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio odottaa kyllä, nyt jo kuitenkin sen verran epäilyksiä. Jos ei muutamassa viikossa mitään tapahdu niin turha on selitellä. Tiedän kyllä miten avioeroprosessi menee. Ap

Vierailija
37/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin vaimolle ehdottomasti ennen ulkomaanmatkaa ja kysyisin vaimolta muina naisina heidän tämänhetkisistä erosuunnitelmistaan mm lapset, asuminen. Tässä vaiheessa kun oletuksesi on, että ero on vaimon ja miehen välillä sovittu yksityiskohtia vaille.

Todella tyhmää jäädä taas odottamaan selityksiä, koska varmasti matkan jälkeeen tulee joku muu juttu, mikä "viivästyttää eroa".

Vierailija
38/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna miehen mennä menojaan, äläkä kasvata häneen enää enempää tunnesiteitä-tulet muutoin vain särkemään sydämesi.

Vierailija
39/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vasta otettu esille, mitään yksityiskohtia ei vielä sovittu. Ap

Vierailija
40/62 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio odottaa kyllä, nyt jo kuitenkin sen verran epäilyksiä. Jos ei muutamassa viikossa mitään tapahdu niin turha on selitellä. Tiedän kyllä miten avioeroprosessi menee. Ap

Muista sitten ottaa vaimoon yhteyttä.. pakkohan sun on tuollainen pelaaminen kostaa. Itse olen mies ja silti jotenkin hävettää tuollainen käytös mieheltä. Tosin en itse ole ollut naimisissa niin en tiedä mimmoista helvettiä se on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme