Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vanhempi puoliso?

Ikäero on hyvä juttu
20.10.2017 |

Eli... Itselläni mies joka täyttää 38v ja itse täytän 26v. Tavattiin 5-vuotta sitten ja nyt tulossa ensimmäinen lapsi. Haittoja ei varsinaisesti, se että mies saanut ankaran kasvatuksen, joten on tarkka että tietyt asiat tehdään kuten hän on tottunut. Alunperin seurustelin kaverinsa kans, joka on kanssani samanikäinen ja sitten kun meillä tuli ero, aloinkin viihtyä tämän nykyisen kanssa aina enemmän. Olen huomannut että pidän itseäni hieman vanhemmista miehistä, omanikäiseni tuntuvat jotenkin epäkypsiltä, ikuista nuoruutta eläviltä pojanklopeilta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6v vanhempi puoliso. Nyt kun olemme 28 ja 34 ei se enää näy missään. Toki sitä kauhisteltiin todella paljon kun olimme 16 ja 22....

Mies oli tosi pentu silloin (muutti 21v vanhana vasta pois kotoa) ja itse olen ollut aina selvästi ikäistäni vanhempi. Oikeastaan mitään ongelmia siinä ei silloinkaan ollut. Lapset sain nuorena, mutta niin halusinkin. Nyt niitä ei ole enää tulossa :)

Jos nyt jotain pitää sanoa, niin puoliso on auttanut minua siinä että koulut tuli hoidettua kunnialla läpi. Järkevöidyin seurustelun myötä ja kirjoitin mm lukiomme parhaat paperit.

Vierailija
2/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta ikäeroa. Mä olen 31 & mies 37 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vanhempi puoliso ;-) Minulla ei.

Vierailija
4/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, ei ole enää. Parempi pysyä omaa ikäluokkaa olevissa. Tai vähän nuoremmissa.

Vierailija
5/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki- ja ruokamaku ovat eri vuosikymmeniltä.  Muussa sitä ei juuri huomaa.

Vierailija
6/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä ikäeroa 14-vuotta.Mies 49 ja minä 35.Yhdessä 7- vuotta.Molemmilla lapsia edellisestä ja nyt 2-vuotias yhteinen iltatähti.Uusperhettä helpottanu kun miehen tytöt jo aikuisia.Meillä menny tosi hyvin.Ei juuri riidellä mistään ja ikäkin on vain numero.Pikkumiehen kanssa iskä kova touhuumaan ja nuorekas ikäisekseen muutenkin.

Vierailija
7/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on vanhempi puoliso eli minä. Olen naisena häntä 4v vanhempi.

Vierailija
8/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 10 vuotta vanhempi mies. 4 vuotta oltu yhessä ja niistä 2 naimisissa. Yks lapsi 2v. Minä 25 ja mies 35. Hyvin on menny. Ei vaivaa ikäero.

Vierailija
9/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on vanhempi puoliso ;-) Minulla ei.

Sama täällä. Olen 7 vuotta vanhempi. Ei ole vaikuttanut mihinkään. Mies melkein se "aikuisempi" meistä.  Hän 34, minä 41-vuotias.

Vierailija
10/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 57, mies 63v. Nyt huomaa, että mies pappaantuu mielipiteissään, ei pysy nykyjutuissa oikein mukana. Kyllä minua on aina vähän vaivannut tuo 6 vuoden ikäero. On ihan tarpeeksi, en yhtään vanhempaa ainakaan huolisi.  Miehellä on tosi vanhanaikaiset mielipiteet moneen asiaan. Nuorena ikäero ei niinkään näy, mutta vanhempana taas alkaa näkymään.  Ulkonaisesti mies ei näytä vanhalta ja yleensä luullaan nuoremmaksi.

Vierailija
11/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi. Saa olla oma itsensä ja rauhassa ja TURVASSA :)

Vierailija
12/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoni on kuusi vuotta vanhempi. Olen 50 ja hän 56. Tässä iässä ei tunnu enää paljon. Parikymppisenä oli kyllä aika iso ikäero.

Vierailija
13/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippani on 6v vanhempi. Eipä sitä tässä iässä huomaa (29v/35v).

Vierailija
14/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että kuuden vuoden ikäeroa pidetään isona. Itse olen aina ihastunut selvästi vanhempiin miehiin. Mies, jonka kanssa perheen perustin ja olin yhdessä 20 vuotta, oli vain neljä vuotta vanhempi. Nykyinen seurustelusuhteeni on minua yli 20 vuotta vanhempi.

Vierailija
15/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen (nyt jo edesmennyt) puolisoni oli 10v minua vanhempi. Jälkeenpäin ajatellen minua on hämmästyttänyt, että mitä setämies ajatteli ”ottaessaan” 18v tytön itselleen?

Olimme aivan eriaikauden lapsia, musiikki ja ajatusmaailma jne.

Nykyinen puoliso on samanikäinen ja yhdessä muistelemme lapsuutta, nuoruutta, peruskoulua...

Minä ainakin huomasin ikäeron

Vierailija
16/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme