Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
301/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin meidän teinille Help-lehden lahjaksi. Olisi kuulemma pitänut olla Suosikki. Voikohan vielä vaihtaa? Kokemuksia kellään?

Vierailija
302/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset lähti koulun jälkeen kavereiden kanssa ulos leikkimään. Nyt alkaa olla iltapala-aika ohi eikä heitä vielä näy. Pitäisikö alkaa huolestua vai ovatko vaan unohtuneet jonnekin pöpelikköön? Kaipa tulevat viimeistään kun huomaavat että on pimeää. Olisipa joku keino saada heihin yhteys kun tuolla juoksentelevat ympäriinsä..

Oletko ihan hysteerikko!? Kyllä routa porsaat kotiin ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies unohti ostaa lapsille rymdiä. Jätänkö sen sian?

Virhe: 70-luvulla miehet eivät käyneet ruokakaupassa ostoksilla.

Höpsis! Kyllä minun mies käy samalla reissulla kun käy kylillä Hankkijalla. T-kaupassa tykkää käydä.

Vierailija
304/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lainastosta hevoskirjoja uudella keltaisella Jopollani.

Vierailija
305/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käynyt Keihäsmatkojen lomalla? Tämä vaikuttaa todella yläluokkaiselta ja tuottoisalta liikeidealta. Miehen kanssa leikiteltiin ajatuksella, että lähdetään oikein ulkomaille asti, Espanjaan. Mitähän ne naapuritkin siitä sanovat?

Vielä kysyt! Meiltä oli reissussa Rodoksella koko perhe ja omat sekä appivanhemmat. Koneessa miehet alottivat jo tissuttelun eikä ukkoa meinannut saada viikon aikana ulos baarista edes retkille. Käytiin me Mirjamin ja Tuulan kanssa Lindoksessa ratsastamassa aasilla. Sitten me supateltiin tyttöjen kanssa kun vilkuiltiin vähän salaa niitä komeita kreikkalaisia miehiä. Kyllä kannattaa lähtee Keihäsmatkoille ja tärkeintä on varata ja maksaa etukäteen.

Tiedätkö kun mekin oltiin viikko Rodoksella niin ensimmäisenä iltana mentiin oikein ravintolaan syömään. Niin siellä oli sellaisia vihreitä lehtiä kulhossa ja jotain valkoisia palasia mitkä maistu ihan happamalle. Sitten vielä oli sellasia kun "olives" mitkä oli ihan hirveän suolasia, hyi olkoon! En pystynyt syömään ollenkaan. Kysyin onko heillä perunaa ja kastiketta, niin olivat niinkuin eivät ymmärtäisi vaikka monta kertaa ijan selvällä suomella kysyin. Meidän miehet innostu ottamaan aika tavalla ja seuraavana päivänä olikin pää kipeänä. Me mentiin sitten tyttöjen kanssa rannalle mutta eihän siellä saanut sen siunaamaa rauhaa!

Se on Rhodos ja etelän miehet ovat niin villejä. Se kuuluu kuvioon. Maassa maan tavalla.

Hihihi! Mä olen ihan rakastunut Kreikkaan, olen käynyt siellä jo varmaan kymmenen kertaa! Nytkin lasken vaan päiviä että pääsen täältä pesulasta ens keväänä lomalle Rodokselle. Olen saanut pitkää päivää tekemällä jo puolet matkarahoista kokoon. Tekee se vaan niin tiukkaa kun yksineläjänä menee vuokraan jo puolet palkasta. Kämppäkaverini jonka kanssa ennen jaoin tän kaksion ja vuokran pääsi naimisiin Saksaan sen tummakulmaisen Jürgeninsä kanssa. Kreikkalaiset miehet on niin kohteliaita ja pitää niin huolta. Mulla on siellä yksi Jorgos joka viimeeksi ihan aneli mua jäämään sinne. Lupasi että hankkii meille talon. Sanoi prinsessaksi Hihihi, tällästä tavallisista suomalaisnaista.

Vierailija
306/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän carmeneita kihartamiseen. Pikkasen kuumottaa päänahkaan, mutta mitäpä sitä ei tekisi kaunistautumisensa eteen.

Vierailija
307/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri Kirsi kertoi nähneensä punkkareita. Oletteko nähneet?

Onko ne niitä, jotka laittaa hakaneulan poskeen (yök, siihen voi kuolla kun saa verenmyrkytyksen ja jäykkäkouristuksen.)  Meilläpäin on hämyjä ja fiftareita - vai mitä creisi cavaneita ne nyt onkaan.

Mun kafru Sirpa näki 2 vuotta sitten mustan miehen elävänä.

Vierailija
308/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa ovat alkaneet periä 10 penniä hintaa lastikkapussista. Ihan älytöntä, että joutuu maksamaan kaupan mainospussista, olis edes yksivärinen valkoinen kassi.

Oletko vähän cp: se on PLASTIIKKApussi. Ne valintatalon aniliiniset on aika päheitä.

Vierailija
309/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi luulin sua vanteeksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa ovat alkaneet periä 10 penniä hintaa lastikkapussista. Ihan älytöntä, että joutuu maksamaan kaupan mainospussista, olis edes yksivärinen valkoinen kassi.

Oletko vähän cp: se on PLASTIIKKApussi. Ne valintatalon aniliiniset on aika päheitä.

Ja nehän on paljon kätevämpiä kun joku kangaskassi; ei tarvitse pestä ja niistä voi tehdä mattoja, eli on hintansa väärttejä.

Vierailija
310/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän carmeneita kihartamiseen. Pikkasen kuumottaa päänahkaan, mutta mitäpä sitä ei tekisi kaunistautumisensa eteen.

Mä piippaan (ja sitten laitan hiukset korvien taakse hiussoljilla tai pampuloilla). Tekis mieli ottaa permis ainakin otsahiuksiin.

Vierailija
311/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset haluaa joulupukilta Pong-tv-pelin. Onkohan noista peleistä jotakin haittaa?

Vierailija
312/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lukenut kaikki Tiina-kirjat ja Viisikot. S.O.S:t ei oo niin hyviä. Kerran mä kadotin sen pahvisen leimattavan lainakortin, joka on takakannen taskussa. Voi hitsi kun jännitti palauttaa kirjat.

Mut paljon pahempi oli kun kadotin pankkikirjan ( Postipankin Kultapossukerho), mutta onneksi se löytyi mun sammareiden (Wranglerit) taskusta.

Vierailija
313/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lukenut kaikki Tiina-kirjat ja Viisikot. S.O.S:t ei oo niin hyviä. Kerran mä kadotin sen pahvisen leimattavan lainakortin, joka on takakannen taskussa. Voi hitsi kun jännitti palauttaa kirjat.

Mut paljon pahempi oli kun kadotin pankkikirjan ( Postipankin Kultapossukerho), mutta onneksi se löytyi mun sammareiden (Wranglerit) taskusta.

Mun mutsi ja fatsi aina nalkuttaa mun lukemisista. Se kuulemma pilaa silmät eikä "laiskan pidä syömän".

Vierailija
314/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies unohti ostaa lapsille rymdiä. Jätänkö sen sian?

Virhe: 70-luvulla miehet eivät käyneet ruokakaupassa ostoksilla.

Höpsis! Kyllä minun mies käy samalla reissulla kun käy kylillä Hankkijalla. T-kaupassa tykkää käydä.

Meillä on tili Elannossa. Se on jopa kuuteen asti auki arkisin ja lauantainakin kahteen. Kohta helpottaa kun siirrytään 5-päiväiseen työ- ja kouluviikkoon! Voi tulla vapaa-ajan ongelmia..

Vierailija
315/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin tuuheamman alapään karvoituksen?

Vierailija
316/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baccara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri Kirsi kertoi nähneensä punkkareita. Oletteko nähneet?

Onko ne niitä, jotka laittaa hakaneulan poskeen (yök, siihen voi kuolla kun saa verenmyrkytyksen ja jäykkäkouristuksen.)  Meilläpäin on hämyjä ja fiftareita - vai mitä creisi cavaneita ne nyt onkaan.

Mun kafru Sirpa näki 2 vuotta sitten mustan miehen elävänä.

Meinaakko neegeriä?

Vierailija
317/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peessit sammarit is the best kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kannattaa tilata lapsille? Shokki-vai Ruutu-lehti?

Meille tulee Nakke Nakuttaja

Sarjakuvat ovat kapitalistista humpuukia ja pilaavat lapsen mielikuvituksen. Suosittelen Neuvostoliitto-lehteä. Siinä on hyvät lasten sivut ja Maailma ja me -lehti avartaa jo kouluikäisenkin maailmankuvaa, edellyttäen, että haluatte kasvattaa lapsistanne tiedostavia kansalaisia.

Vierailija
318/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kansa on ihana.

Vierailija
319/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava uutinen. Pidennetty äitiysloma. Esikoisen kanssa sai olla vaan 3 kuukautta äitiyslomalla. Nyt kuopuksen kanssa jopa 6 kuukautta. Ehtiiköhän sitä kyllästyä kotona olemiseen? Tai jäädä kehityksestä jälkeen töissä, kun on niin pitkään poissa töistä? Onko muilla samoja ajatuksia?

Vierailija
320/1605 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ostamaan uusi Viisikko-kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan