Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
1101/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisin Pentiltä mun mieheltä ne Carmen- lämpörullat meidän 1-vuotishääpäivälahjaksi

Tv. Irmeli.

Tiedätkö, Irmeli, minne ne rullat työnnetään?

Vierailija
1102/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sitten kauheesti siitä Jaakko Jahnukaisen juotamasta Levyraati-ohjelmasta. Meillä näkyy täällä Lapin Porolanmutkassa vaan se kanava 1. Mitä te katsotte televisiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi vihainen tuolle mun 6-vuotiaalle tytölle. Sen piti vahtia 1-vuotiasta pikkusiskoaan, kun me vanhemmat kävimmr kaupungilla ostoksilla.

Oli antanut tuon nuoremman repiä olohuoneen tapettia tästä vasta rakennetusta talostamme.

Mitä minä tuon kakaran kanssa teen?

Minä kyllä laittasin komeroon tunniksi tuollasen ja jättäisin ilman jälkiruokaa. Oppiipa sitten miten ollaan.

Vierailija
1104/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naapurin Hilmalta Max Factorin kulmakynän. Se oli luullut sitä värikynäksi ja ostanut mutta sen Pirkko-tytär oli selittänyt sille mikä kynä oikeesti oli. Hilma sanoi että enhän mie tuommoist tarvi, lehmätkin pelekköis ja lakkaisivat herumast.

Vierailija
1105/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten saatte mustikat säilymään talven yli? Puolukoista ja mansikoista saa hyvää hilloa, mutta mustikkahillo ei oikein nappaa. Talvella olisi kuitenkin kiva syödä vaikka mustikkakiisseliä.

Ne kannattaa laittaa arkkupakastimeen.

Mikäs semmoinen arkku on?

Vierailija
1106/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain naapurin Hilmalta Max Factorin kulmakynän. Se oli luullut sitä värikynäksi ja ostanut mutta sen Pirkko-tytär oli selittänyt sille mikä kynä oikeesti oli. Hilma sanoi että enhän mie tuommoist tarvi, lehmätkin pelekköis ja lakkaisivat herumast.

Onko kulmakynässä sellainen pyöreä nappi päässä?

Vierailija
1107/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin keittiöremontti, laitettiin vihreä/ruskea kirjava muovimatto lattiaan, seinät maalattiin oranssilla, keittiön kaapit ruskeiksi ja kaappien välitilaan punainen muovilevy.

Vierailija
1108/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettäs oli tungosta meidän kesälavalla. Oli Suomen ensimmäinen Armi ja Danny show. Hienot oli koristeet ja savupanokset. Eihä se Armi laulaa osaa, mut söötin näkönen oli Dannyn kainalossa. Lauloivat niin lempeitä, liekkö jotain sutinaa välillään? No ei oikeesti, Dannyhan on sentäs naimisissa Liisansa kanssa.

Vierailija
1109/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun noi farkkujen leveät lahkeet menee koko ajan polkupyörän ketjujen väliin. Lisäksi ne on sitten mustassa rasvassa koko ajan ja äiti valittaa!

Vierailija
1110/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun noi farkkujen leveät lahkeet menee koko ajan polkupyörän ketjujen väliin. Lisäksi ne on sitten mustassa rasvassa koko ajan ja äiti valittaa!

Laitappas kuule pyykkipojilla pultut kireelle se auttaa.

Vierailija
1111/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava lomapäivä tänään! Kävin polkupyörällä kyläkaupalla. Nostin Postipankin tililtä rahaa - korkoakin oli kertynyt monta markkaa. Kaikki merkittiin käsin pankkikirjaan. Ostin kaupasta uusimman Jerry Cottonin, viiden pennin irtokarkkeja, kokonaisen pussillisen Taffel sipsejä (100 g) ja kun en jaksanut kannella Sitso-pulloja niin ostin Rymdiä. Kaiken kruunaa uusi Boney M:n levy, jonka nauhoitin serkulta C-kasetille (niillä on hieno Saloran stereopaketti).

Vierailija
1112/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä parturi-kampaamossa kesätöissä. Koko liksa meni uusiin Leviksiin. Mun ekat. Permanenttia en tietty siellä saanu, vaan sisko laitto Poly Lock kotipermanentin. Ihan hyvät kiharat tuli.

Siskolta sain joskus tansseihin lainata semmosta ihanaa tuoksuvaa, maistuvaa huulikiiltoa. Vaude, vähänks ois ihanaa pussata jotai poitsua hämärässä diskossa...

Vierailija
1113/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui pyykin käsin peseminen. Voitin Bingossa meille pulsaattorikoneen. Siinä on sellainen veivattava puristin joka puristaa vedet pyykistä pois.

Vierailija
1114/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin olohuoneeseemme ruskeakeltaoranssin pitkänukkaisen rahkamaton.  Sopii hyvin meidän vihreään samettisohvaan.

Vierailija
1115/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu räkäsee kakkumaskaran harjaan ennen meikkausta?

Vierailija
1116/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin olohuoneeseemme ruskeakeltaoranssin pitkänukkaisen rahkamaton.  Sopii hyvin meidän vihreään samettisohvaan.

Meillä on nuo paimentolaismatot. Rahkamattokin olis kiva vaikka kelta- oranssi väriltään. Sopisi hyvin minun Marimekon sävyyn.

Vierailija
1117/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sweet on parempi kuin Mud.

Vierailija
1118/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisin Pentiltä mun mieheltä ne Carmen- lämpörullat meidän 1-vuotishääpäivälahjaksi

Tv. Irmeli.

Tiedätkö, Irmeli, minne ne rullat työnnetään?

Nyt en ymmärrä? Onko tää jotain niitä miestenlehtien juttuja? Vai Nykypostin?

Irmeli

Vierailija
1119/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan uusin kuvasto tuli, siskon kanssa sitä selailtu jo niin, että sivut hiirenkorvalla. Pakko saada äiti tilaamaan sieltä ihana pallokuosinen yöpaita, sekä Braun höyrykiharrin.

Vierailija
1120/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko viikonlopun äänittänyt radiosta musiikkia C- kaseteille. Nuorten sävellahjassa oli hyvää musaa: Bee gees, Tapio kansa, Freeman, Janis Joplin ja vaikka mitä. Mutta Vicky Rosti on paras! Hei tuolta saapuu Charlie Brown.