Tulisiko vanhempasi häihisi, jos menisit naimisiin naisen kanssa?
Kommentit (14)
voi olla että molemmille asia olis kynnyskysymys mutta toivon että ajattelesivat minua eikä itseän.
minä olen kaikesta huolimatta heidän lapsensa. vanhempani ovat älykkäitä ihmisiä, jotka ymmärtävät, että rakkaus ratkaisee.
onhan ne jo yhden tyttären naiselle luovuttaneet=) Toki voishan olla että kaks tytärtä ois jo liikaa;)
Kun tulivat ekoihin häihinikin vaikka sulhanen oli erittäin epämieluinen.
äitini tulisi mielellään ja täydellä sydämellä, isäni ei tulisi lähellekään (vanhempani ovat eronneet ;-D).
Pointtini oli se, että meillä pyöri kodissa lapsuudessa jos minkäkin moista ihmistä, siis myös homoseksuaaleja. Ei olisi siis uusi juttu vanhemmilleni kun lähipiiriin " näitä" jo kuuluu.
Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi.
Eikä tullut kukaan mukaan....
Ehkä olisin saanut häät jossa on vieraitakin, jos olisin mennyt naisen kanssa naimisiin, edes uteluiaisuudesta oisivat ainakin tulleet.
tulivat meidän *häihin* kun mentiin *naimisiin*: minun ja vaimoni (olen siis nainen)
Äiti oli kuitenkin hetken mietittyään sitä mieltä, että totta kai olisi tullut ja lopulta isäkin jo naureskeli, että kai se olisi ollut pakko.
Mutta tämähän oli vain hypoteettinen kysymys, joten tiedä sitten...
Kaikesta on tullu juteltua, mutta en kyllä muista puhuneeni noista asioista. En siis tiedä tulisivatko. Kyllä varmaan vaikkeivat hyväksyisi.