Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt eroisitte pystyisittekö hankkimaan omistusasunnon ja kaikki

Vierailija
10.07.2008 |

Vuokralle vaan. Tavarat menis varmaan jakoon ja autoja meillä on kaksi, joista toinen mun

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vermeet sinne ja auton myös elikä ette jäisi siis tyhjänpäälle?

Vierailija
2/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisin ihan tyhjän päälle. mutta niin jäisi mieskin yksinään, eli meillä vallitsee tällainen kauhun tasapaino tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttia ei ole joten en tee autolla mitään.

Vierailija
4/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vanhemmillani oli iso asunto jonka vuokrasivat minulle ja lapsille alehintaan. Huonekalut ja auto jne jäi kyllä ja vähän rahaa, jonka käytin että pystyin opiskelemaan loppuun ottamatta velkaa.

Vierailija
5/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ja vain minun omistamani kodin hinta oli 234.000 euroa. Ostin myös uusia kalusteita ja nekin Vepsäläiseltä. Eli en jäänyt tyhjän päälle, mikä on suuri onni täällä pk-seudulla.

Vierailija
6/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ja vain minun omistamani kodin hinta oli 234.000 euroa. Ostin myös uusia kalusteita ja nekin Vepsäläiseltä. Eli en jäänyt tyhjän päälle, mikä on suuri onni täällä pk-seudulla.

Vierailija
7/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan pystyisi. Nytkin asutaan vuokralla... välttämätön on muttei mitään sen ylitse.

Vierailija
8/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ostamaan miehen ulos rivariasunnosta, toki siis kalusteineen tehtäis kauppa. Jonkunlaisen pienen autonkin voisin laittaa. Laskin nää jutut tässä keväällä ihan mielenkiinnosta ja olin yllättynyt, miten hyvin pärjäisin (taloudellisesti) ilman miestä. Mutta en mä sitä vaihtoon laita ;)

Vierailija
9/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jäisi 100 000€ uuteen asuntoon. Jonkun pienen kaksion sillä saisi täällä. Työsuhdeauto on nyt, mutta yh:nä ei nykyistä hommaa voisi jatkaa

Vierailija
10/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vuokralle vaan kunnes opinnot olisivat valmiit. Silti harkinnassa on...Täytyy myöntää, että olisimme varmasti jo eronneet jos "siihen olisi varaa".

Vierailija
11/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta koska tämä asunto on minun nimissä samoin toinen autoista (se uudempi ja parempi). Ja kun ei ole edes velkaa asunnosta niin hyvin pärjäisin lapsen kanssa kahdenkin. Meillä on siis avioehto, joten mies ei saisi mitään.

Vierailija
12/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta mulle jäisi yhteensä noin 50 000 euron arvosta, joten varmaan auton hankkisin (olettaen, että nykyinen automme jäisi miehelle) ja huonekalut, elektroniikkaa jne saisin ostettua mitä tarvitsisin sen jälkeen kun yhteiset tavarat jaettu.

Omistusasuntoa alkaisin miettimään vasta myöhemmin, en nyt ekana, koska lainaa joutuisin ottamaan rutkasti.

Vierailija
13/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisinkin. Ja stadin keskustassa auton omistaminen on HÖLMÖÄ.

Vierailija
14/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itselle ja lapselle riittävän asunnon voisin ehkä saadakin ostettua. Toisaalta voisi olla, että menisimme ensin hetkeksi vuokralle ja katsoisin mitä tapahtuu. Autoa en edes hankkisi.

Vierailija
15/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että asuntoni on nimenomaan Helsingistä?

Vinkki: Asun kuule ihan eteläisessä Espoossa lapsiperheiden suosimalla alueella.

-Se oman asunnon ostanut-

Vierailija
16/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimme on minun omaisuutta ja meillä on avioehto. Mies jäisi tyhjän päälle, sille kuuluisi vain puolet autosta, tietokoneesta ja pieni osa huonekaluista

Vierailija
17/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei uutta asuntoa ostaisi, mutta jos ottaisin lainaa niin varmaankin pystyisin lyhentämään sitä siinä kuin maksaisin vuokraakin. Autoa tarvitsen täällä "maalla", joten joku kottero olisi pakko hankkia.

Vierailija
18/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis en pystynyt.

mentiin lasten kans vuokralle ja nyt yritän sitä mukaa

ostaa välttämättömiä kun, kotihoidontuesta ja lapsilisistä jää käteen.

kun jäin äitiys lomalle oli työpaikka muuta firma lopetti sen aikana toiminnan

nautitaan siitä mitä on :) paai kuukautta erosta

Vierailija
19/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki (tai lähes) omaisuus teidän ja avioehtokin tehty... Ihan mielenkiinnosta; mistä tälläinen ratkaisu ja miksi? Eikö miehen omaisuus yhtään kasva yhdessä olonne aikana? Suostuuko miehenne tähän mukisematta?

Vierailija
20/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja hänen lapsensa jäisivät tyhjän päälle.