Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastutaanko sinuunkin helposti? Ihastutko itse?

Vierailija
19.10.2017 |

Olen jostain kumman syystä ollut kovassa kurssissa aina miesten silmissä. Tämä alkoi jo ihan lapsena ja on jatkunut tähän neljänkympin ikään saakka. En osaa itse sanoa mistä se johtuu, koska en ole erityisen kaunis, sellainen tavallisen näköinen, en ulospäinsuuntautunut vaan melko varautunut. Jostakin kumman syystä miehet ovat aina pörränneet ympärilläni, ja vielä kaikin puolin todella kivat miehet. Olen aina saanut vastakaikua miehiltä, joihin olen ollut ihastunut.

Tässä iässä asiaa mutkistaa aikalailla se, että olen varattu kolmen lapsen äiti. Tykkään miehistä ja ihastun silloin tällöin (ihastumisten välissä on kuitenkin aina onneksi useita vuosia). Nyt viikonloppuna tapasin ensimmäistä kertaa erään naapurin, ja meidän välillä tapahtui kovaa jotakin. Ihastuin salamana ja tällä elämänkokemuksella uskaltaisin sanoa samaa hänestä.

Harmittaa olla tällainen. Olen romantikko, mutta tässä iässä ei mitään romansseja enää tarvittaisi, ei ainakaan parisuhteen ulkopuolelta. Miten tällaisen ihastumisen saisi tyssäämään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihastumiseksi lasketaan se että miehiltä saa huomiota, niin kyllä, minuun ihastutaan helposti. Toki en sitä itse noin koe, luulen että miehet haluaa paremminkin seksiä kuin ihastuvat.

Villinä ja vapaana tyttönä sain helposti miesseuraa, aika monia niitä tuli kokeiltuakin..

Nyt 20 vuotta saman miehen lakanoissa niin en enää kovin helposti itse ihastu, muutama exä saa vielä sukat pyörimään jaloissa. Baareissa kyllä vieläkin saisin helposti seuraa, olen kyllä tosi ulospäin suuntautunut vaikken mikään kaunotar ole. 96

Vierailija
22/22 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan sanonut ihastuneensa exää lukuunottamatta. Itse ihastun helposti ja syvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi