Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö tapailemaan sovinistia?

Vierailija
19.10.2017 |

Jos mies on kiva, komea ja seksi on hyvää, mutta puheet vilisevät slutshamingia, naisvitsejä ja naisvartalon esineellistämistä. Joskus suoraan "vitsillä vaan" joskus taas rivienvälistä paistaa syvään juurtunut sovinistiasenne.

Antaisitko olla, jaksaisitko huomauttaa puheista (mikä tietenkin saattaisi johtaa näennäisesti parempaan käytökseen, muttei muuttaisi sitä taustalla olevaa ajattelutapaa mihinkään) vai olisiko se dealbreaker?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuskysymys: jos lopettaisit tapailun, niin sanoisitko syyn rehellisesti vai selittäisitkö jotain ympäripyöreää erilaisista elämänarvoista tms? 

-ap.

Vierailija
2/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä selvitän jo kauan ennen seurustelua ja siihen kuuluvaa seksiä. En jatkaisi tapailua. En ymmärrä miten miehen komeus liittyy aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, en todennäköisesti edes nauttisi seksistä tuollaisen kanssa. Enkä varsinkaan voisi kuvitella perustavani perhettä tai tehdä lapsia. Mieti nyt millaisen esimerkin hän antaa lapsilleen, sekä tytölle ja pojalle.

Vierailija
4/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Mainitsemasi muut seikat eivät auta mitään jos mies on sika. Tätä mieltä olen ja tällä  perusteella olen pakkeja jaellut. Jos ei kunnoita naisia, ei ole mitään mahkuja minuun.

Toisin kuin sinä valopää kuvttelet, kaikki  naiset eivät ole maaillisen mammonan tai statuksen perään.

Bonukseen vastaus: treffit loppuisivat välittömästi  ensimmäiseen sovinistiseen kommenttiin.

Vierailija
5/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.Mainitsemasi muut seikat eivät auta mitään jos mies on sika. Tätä mieltä olen ja tällä  perusteella olen pakkeja jaellut. Jos ei kunnoita naisia, ei ole mitään mahkuja minuun.

Toisin kuin sinä valopää kuvttelet, kaikki  naiset eivät ole maaillisen mammonan tai statuksen perään.

Bonukseen vastaus: treffit loppuisivat välittömästi  ensimmäiseen sovinistiseen kommenttiin.

En kuvittele yhtään mitään. Tämä pohdinta lähti käyntiin kun illanistujaisissa miehillä tuntui olevan se yleinen käsitys, että kukaan nainen ei päätä tapailua pelkästään sovinismin vuoksi jos muuten mies on hyvä ja jos huonot naisvitsit häiritsevät niin riittäisi että niitä viljelisi lähinnä äijäporukassa. Itse taasen olin sitä mieltä, että yleinen alentuva asenne naisiin on monen kohdalla melko nopea dealbreaker. Tähän saakka kyselyn vastaukset ovat olleet samassa linjassa omani kanssa. 

-ap. 

Vierailija
6/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsuisin tuollaista ihan vaan keskenkasvuiseksi.

Vierailija
7/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, totaalinen dealbreaker. Nää jotka jää tällaisten kanssa yhteen varmaan selittelevät asiat parhain päin, että eihän se nyt tosissaan, tai ovat itsekin sovinisteja

Vierailija
8/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle pojalle vain jää se "keskenkasvuisuus" päälle eli henkinen ikä ei lisäänny ikävuosista huolimatta. Kannattaisikohan katsoa jokin tietty ikäraja, esim. 25 tai jotain, ja jos ei siihen mennessä ala miehistyä, niin taitaa jäädä jatkossakin yhä enemmän jälkeen...

Vierailija
9/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kysymys: "tapailistko halpamaista k-sipäätä". Ei, en tapailisi.

n32

Vierailija
10/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus seksisuhteessa tuollaisen kanssa. Seksi oli hyvää ja nautinnollista, siksi olin, kun joku sitä kuitenkin kysyy. Mutta aina kun jompi kumpi avasi suunsa niin väittelyhän siitä syntyi :D Mies juuri viljeli näitä "totuuksia" ja vitsejä naisista. Mun läpät taas koski sitä miestyyppiä mitä tämä mies edusti, ja mies hyvin usein hermostui tästä.

Mies olisi kuitenkin halunnut alkaa seurustelemaan, enkä oikeasti ymmärrä että millä helvetillä se ajatteli että suhteesta tulisi yhtään mitään, kun seksuaalinen ensihuuma laskee. Meillä oli ihan eri odotukset siitä että mitä parisuhteessa tehdään ja että miten ne parisuhderoolit menee. Hän loukkaantui oikeasti, kun en halunnut seurustella.

Sanoin kyllä miestä sovinistiksi varmaan ekalla väittelykerralla. Seurustelukeskustelussa varmaan taisin kyllä selittää täysin eri maailmankuvista, käsityksistä ja mahdottomasta yhtälöstä. En kyllä tahallaan selitellyt ympäripyöreyksiä, mies oli vaan sen luonteinen että olisi mennyt puolustuskannalle jos olisin lähtenyt syyttelemään ja silloin sen olisi ainakin ollut mahdotonta yrittää käsitellä asiaa ikään kuin objektiiviselta kannalta.

Vierailija
11/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies kieltäytyisi tapailemasta feministiä saattaisi olla vastaanotto vähemmän suvaitseva :D

Vierailija
12/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele yhtään mitään. Tämä pohdinta lähti käyntiin kun illanistujaisissa miehillä tuntui olevan se yleinen käsitys, että kukaan nainen ei päätä tapailua pelkästään sovinismin vuoksi jos muuten mies on hyvä ja jos huonot naisvitsit häiritsevät niin riittäisi että niitä viljelisi lähinnä äijäporukassa. Itse taasen olin sitä mieltä, että yleinen alentuva asenne naisiin on monen kohdalla melko nopea dealbreaker. Tähän saakka kyselyn vastaukset ovat olleet samassa linjassa omani kanssa. 

-ap. 

Ok. Näyttää illanistujaisseurasi koostuneen luolamiehistä.Otan osaa.

Vierailija
13/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos mies kieltäytyisi tapailemasta feministiä saattaisi olla vastaanotto vähemmän suvaitseva :D

Kyse on arvomaailmoista ja niiden eroista. Jos ne  toisen arvot eivät rimmaa  omiin arvoihin ei tietenkään kannata jatkaa tapailua, oli sitten tapailtava kohde mies, nainen, eiosaasanoa tai vaarinhousut.

Vierailija
14/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma loppuisi heti jos toinen paljastuisi sovinistiksi. Ihan se ja sama miten hyvä mies muuten olisi.

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä, että feminismi on tasa-arvon ajamista. Ei toisen sortamista? 

Vierailija
15/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aloituksessa on heti paradoksi, eli "sovinisti" sulkee auttamatta sen ominaisuuden pois, että mies voisi millään tasolla olla "kiva". Ei jatkoon.

Vierailija
16/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :D

Vierailija
17/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Sauli Niinistöä ikinä on sovinisti

Vierailija
18/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätti naama ja pitää sängyssä suunsa kiinni, niin mikä ettei. Voi sitä joku hyvällä tahdolla tapailuksi sanoa.

Parisuhteita varten on sitten ne vakavastiotettavat miehet.

Vierailija
19/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Yleensä se ~syvin olemus~ tulee jo aika hyvin esiin ensitapaamisella. Ei jatkoon.

Täti Austenin viisaiden sanojen mukaan, "liitto jossa kumpikaan osapuoli ei pysty rakastamaan tai kunnioittamaan toista, tuskin miellyttää kumpaakaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi