Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville-Galle nolasi itsensä täysin Punkd Suomi -ohjelmassa...

Vierailija
19.10.2017 |

Puhui rasvaisia tarjoilijasta "en ookaan saanut tuutulaulua vähään aikaan", mittaili tätä katseellaan kuin nainen olisi ollut joku lihanpala, ja pohti saisiko puhelinnumeron. Sitten alkoi hokea vuoropäällikölle painuvittuun. Aika hyvän kuvan sai ko. tyypin luonteesta. Yök.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas oli ihan sympaattisen oloinen. Sehän puolusteli ja puhui ihan ymmärtäväisesti siitä tarjoilijasta. Katsottiinko samaa ohjelmaa kun niin eri fiilis?

Sinä taisit katsoa fanilasien läpi.

Vierailija
22/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi kyllä kans vaan sympaattinen fiilis siitä! Siis joo, osa kommenteista oli vähän mitä oli, mutta veikkaan että aika moni heittää tollasta läppää kavereidensa kanssa. Että ehkä monella täällä peiliin katsomisen paikka :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pantavan näköinen emäntä.

Vierailija
24/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin ällöttävä kuin jo Vain elämää- ohjelmasta tajusi sen olevan. Samaa luokka rottamaisen Mikael Gabrielin kanssa. Kyllä muuten naisten miesmaku on kammottava! Näidenkin perään kuolataan. Enkä edes ole uli-mies LOL.

Minä olen menettänyt kaiken toivon suomalaiseen naiseen. Suomalainen nainen on minun silmissäni näkymätön.

Vierailija
25/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan eri fiilis. Villegalle tuntui hyvin sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä, kun sääli sitä hermoilevaa tarjoilijaa ja yritti rauhoitella juomien läikkyessä, että eihän tää mitään haittaa. Se painu vittuun kommentti oli toki asiaton, mutta siinäkin hänellä meni vain tunteisiin, kun tarjoilijalle huudettiin turhaan. Ja pyysi sitä anteeksi jälkeenpäin. Ei tullut mitään negatiivista hänestä tuossa ohjelmassa. Saatan itsekin tyttökavereilleni vitsailla hyvännäköisistä miehistä. Ja ei, en ole fani enkä kuuntele hänen musiikkiaan.

Vierailija
26/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan eri fiilis. Villegalle tuntui hyvin sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä, kun sääli sitä hermoilevaa tarjoilijaa ja yritti rauhoitella juomien läikkyessä, että eihän tää mitään haittaa. Se painu vittuun kommentti oli toki asiaton, mutta siinäkin hänellä meni vain tunteisiin, kun tarjoilijalle huudettiin turhaan. Ja pyysi sitä anteeksi jälkeenpäin. Ei tullut mitään negatiivista hänestä tuossa ohjelmassa. Saatan itsekin tyttökavereilleni vitsailla hyvännäköisistä miehistä. Ja ei, en ole fani enkä kuuntele hänen musiikkiaan.

Olen nainen ja minua ei suuremmin häirinnyt tuo läpän heitto kaverilleen, mutta tuo painuvittuun hokeminen näytti hänestä täysin uuden puolen, hyi helvetti!

Ensin hokee jollekin usemman kerran vihaisen näköisenä, että painuvittuun ja sen jälkeen kun paljatuu bränkiksi niin pyytää anteeksi! Silläkö se on sitten kuitattu, että on oikeesti ihan lepposa tyyppi, pyysihän se kuitenkin anteeksi?!?

Vierailija
27/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se vituilu oli enemmänkin sympaattista koska koki esimiehen käytöksen huonoksi. Tyyliin”etkö tajua että kyseessä on vasta harjoittelija että miksi antaa potkut kun vähän vesilasia täyttäessä roiskuu kun toinen vasta opettelee”

Lumoutunut tarjoilijan tuijottelu oli kyllä vähän myötähäpeää aiheuttavaa ja itseltä meni valitettavan moni kommentti ohi kun Villellä ei omaa mikkiä ollut ja no perus suomalainen ääniongelma.

Vierailija
28/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli mukava. Miksi ei voi heittää tuollaista läppää? Naisilta tuollainen läppä on ihan ok naisten mielestä.

Vierailija
29/50 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta

Vierailija
30/50 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan #metoo meininki. Sehän käytännössä ahdisteli sitä tarjoilijaa. Ei mee kauaa kun paljastuu että hänkin on Metsäpeto.

Vierailija
31/50 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä varmaan tämä formaatti on hyvä täälläkin, että näkee ainakin osan siitä todellisesta luonteesta. En tuota VG jaksoa ole nähnyt, vaan sen MG jakson ja sekään ei kovin kivalta vaikuttanut sitä "seiskaan" kuvaavaa henkilöä kohtaan...no kukapa vaikuttaskaan, mutta asioita voi ilmaista monella tavalla.

Vierailija
32/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään "tuutulaulua" ollut, vaan tuusulaa. :D Ja onhan tuo Anna tosi nätti nainen, joten ei mikään ihme. 

Vierailija
33/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson ja VG oli ihan ok, en tajua mitä ap hössöttää.

Ainoa mikä häiritsi oli se katse, siis tuijotus.. tosi intensiivinen. Katsookohan se kaikkia noin..? Siis naisia jotka haluaa ..

Vierailija
34/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandras kirjoitti:

Mulle jäi kyllä kans vaan sympaattinen fiilis siitä! Siis joo, osa kommenteista oli vähän mitä oli, mutta veikkaan että aika moni heittää tollasta läppää kavereidensa kanssa. Että ehkä monella täällä peiliin katsomisen paikka :D 

Jos olet hetero, katsotko eri sukupuolta olevia kavereitasi kuten Ville Galle katsoi tarjoilijaa? Suipisteletko samalla suutasi kuten Ville Galle?

Se mitä Ville Galle puhui kaverilleen on yksi asia, ja se miten hän kohteli tarjoilijaa (tuijotti ja liikutteli suutaan) on toinen asia.

Vierailija
35/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VG on hieman lapsenomainen käytökseltään ja on ehkä avoimempi ilmaisemaan tunteitaan, myös noin näkyvästi. En pitänyt tuota nyt niin pahana. Naisena olisin voinut komeasta miestarjoilijastakin kaverilleni kommentoida jotain hmm...positiivista. :D 

Vierailija
36/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele aina ettei kukaan tunnista tätä Anna Laulumaata! Oli useamman vuoden kotikadussa ja tehnyt leffoja ja sarjoja. Ymmärtääkseni musiikintekijöille ainakin tuttu.

Vierailija
37/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla on kyllä ihana ääni! Kiinnitin siihen huomiota jo hänen Kotikatu-vuosinaan. 

Vierailija
38/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VG tuli muutama vuos sitten Hki-Vantaan lentokentällä vastaan ja me vaan tuijotettiin toisiamme silmiin. Se oli jotenkin outoa. Mulle tuli sellainen olo kuin me oltais oltu sielunkumppaneita. Kysymys kuuluukin - Miten mä voisin olla sellaisen pöntön sielunkumppani? Pelottavaa!

Sä oot varmaan Lenni-Kalle.

Vierailija
39/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän tienaa elantonsa sillä että on nolo.

Vierailija
40/50 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti!? Mitä se teki väärin?

Hän on ihminen siinä missä muutkin, itsekin kommentoin miehistä välillä aivan mitä sylki suuhun tuo, mielestäni Ville Galle ei sanonut mitään pahaa/alentavaa! Järkyttyisitte (herkkänahksisimmat) jos kuulisitte mitä itse välillä puhun. Tarkoitan tällä, että voin puhua todella rivoja juttuja miehistä.

VG oli ihana, kun puolusti tarjoilijaa, ja näki aidosti , että hän oli pahoillaan, kun "aiheutti" potkut tarjoilijalle. Olisiko siinä vaiheessa VG:n pitänyt taputtaa esimiestä olalle, kun tiesi, ettei tarjoilija tehnyt "tahallaan" mitään sellaista , mistä olisi hänelle potkut voinut antaa. Itse olisin myös kehottanut painumaan v....uun jos olisin ollut samanlaisessa tilanteessa. Varsinkin kun VG yritti siinä selittää, että kaikki on hyvin, eikä ole mitään hätää. Ja tämähän ei esimiehelle kelvannut.

Joten te siveyden sipulit, ottakaa iisisti. Kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan