Inhottavin tuntemani ihminen valmistuu pian sairaanhoitajaksi
Tätä jaksan ihmetellä, ja toisaalta myös pelkään, että tulevaisuudessa kun olen viemässä lastani päivystykseen, tämä ihminen istuu siellä pöydän toisella puolella. Hän on kateellisin, katkerin ja kieroin nainen jonka tunnen. Hänen takiaan jätin hakematta samalle alalle kouluun, vaan valitsin aivan toisen alan.
Eikö siellä sairaanhoitajakoulussa yhtään katsota millainen opiskelija on? Olenko ainoa joka miettii, miten tuon kaltainen ihminen hoitaa potilaitaan, miten hän heitä kohtelee?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
huoh... kirjoitti:
Pitäisi olla kyllä jotkut psykologiset testit noille, joilla karsitaan narsistit, psykopaatit, kylmät ja ilkeät ihmiset pois.
Tiedän jokin aika sitten sosionomiksi valmistuneen ihmisen, joka on kohdellut omia lapsia väkivaltaisesti, jättää niitä huomioimatta, alle kouluikästä yksin kotiin, tunkee vaatehuoneeseen ja vessaan nukkumaan rangaistukseksi jostain, mistä ei ole edes varoittanut. Riuhtominen, hiuksista repiminen ja tyhjästä huutaminen on todellakin miltei päivittäistä. Aivan sairas ihminen.
Tällainen on sitten lastensuojelussa töissä......
Diakiin oli psykologiset testit. Ne haki testin mukaan 1-10 asteikolla 8-10 dominoivuuden omaavaa persoonaa sinne. Itse en ole alkuunkaan sellainen ja mielestäni tuntemilla inhottavilla hankalilla ihmisillä on juurikin persoona, jossa he ovat aina oikeassa ja todella itseriittoisia ja dominoivia. Psykologiset testit on kyllä täysi floppi osin.... Pääsin kouluun, koska muilta osin suoriuduin hyvin...
No ei todellakaan ole ihme, jos suuri osa sairaanhoitajista on täysin empatiakyvyttömiä ja muutenkin sekaisin O_o Mahtaako tämä olla jokin hiljattain tullut juttu, että hyvän sairaanhoitajan kuuluu olla dominoiva?
Diakiin oli psykologiset testit. Ne haki testin mukaan 1-10 asteikolla 8-10 dominoivuuden omaavaa persoonaa sinne. Itse en ole alkuunkaan sellainen ja mielestäni tuntemilla inhottavilla hankalilla ihmisillä on juurikin persoona, jossa he ovat aina oikeassa ja todella itseriittoisia ja dominoivia. Psykologiset testit on kyllä täysi floppi osin.... Pääsin kouluun, koska muilta osin suoriuduin hyvin...