Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vihdoin rakkaudentäyteisen parisuhteen vuosien yksinolon jälkeen :)

Vierailija
18.10.2017 |

Pakko hehkuttaa täällä, kun kavereita ei ole. Olen todella arka ihminen ja onnistuin löytämään ihanan miehen. Hyviä miehiä on olemassa ja toivon teidän löytävän omanne. :)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kateellinen, Mutta iloinen sun puolelta.

Missä te tapasitte?

Taidenäyttelyssä. :)

Vierailija
22/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

Varmasti ujo mieskin voi löytää rakkauden. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varmasti miehelle ainut nainen?

Olemme toisillemme ne ainoat. :)

Vierailija
24/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

No aika harvinaista.

Vierailija
25/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ihanaa, nauttikaa toisistanne ja onnestanne ❤️

Vierailija
26/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
27/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

No aika harvinaista.

Poikaystäväni on myös ujo, joten kyllä on mahdollista. :) Älä luovuta ja muista olla positiivinen.

Vierailija
28/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kuulostaa ihanalta. Mulla ei vielä ole käynyt noin hyvä tuuri. Olen kohta 35 ja ikinä en ole poikaystävää löytänyt. Kerran olen pussannut. Mutta uskon että vielä se on mahdollista :).

Vierailija
29/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä onneasi siitä, että olet nainen.

Niin, pelkästään nainenhan tuossa sai rakkaudentäyteisen parisuhteen...

Onnea aloittajalle! Minä ehdin olla yli seitsemän vuotta yksin ennen kuin löysin omani. Onneton en ollut silloinkaan, mutta nyt kieltämättä onnellisempi.

Ymmärrätkö yhtään, että ujo ja arka mies ei olisi löytänyt puolisoa? Ap:n mies ei varmasti ole ujo tai arka.

Mun mies ei ole mikään naistennaurattaja eikä sosiaalinen perhonen, mutta niin vaan tutustuttiin ja sai muuten todella hyvän vaimon - ja vaimokin on tyytyväinen. ;) Sellainen tietynlainen sosiaalinen kömpelyys kun sattuu vetoamaan muhun paljon enemmän kuin itsevarmat öykkärit.

Vierailija
30/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuulostaa ihanalta. Mulla ei vielä ole käynyt noin hyvä tuuri. Olen kohta 35 ja ikinä en ole poikaystävää löytänyt. Kerran olen pussannut. Mutta uskon että vielä se on mahdollista :).

Onnea sinulle. Mä löysin ekan ja hyvän miehen 36v. Pidän kii tästä nuoremmasta kollista.

Vierailija
31/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

No aika harvinaista.

Jaa, kyllä noita ujoja tai sosiaalisesti rajoittuneita on tuntunut löytyvän parin kaverini käsipuoleen usein. Ja ei, eivät omaa mitenkään keskivertoa parempaa ulkonäköä tai olleet edes hyvässä kunnossa. Eli kyllä ne ujotkin miehet naisen saa. Ehkä on peiliin katsomisen paikka jos muuta luulet.

Vierailija
32/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap. ja mistä löysit tämän rakkauden? Itse olen kohta 50 ja ollut kanssa vuosia yksin. Baareista ei taida löytyä tässä iässä? Olen myös ujo ja arka ja netistä voisin harkita, jos voisi ensin kirjoitellen rauhassa tutustua mieheen, eikä olisi kiire tavata heti.

27-vuotias olen ja tapasimme taidenäyttelyssä. :) Tsemppiä rakkauden löytymiseen!

Vierailija
33/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja iloa elämäänne❤️

Vierailija
34/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä onneasi siitä, että olet nainen.

Niin, pelkästään nainenhan tuossa sai rakkaudentäyteisen parisuhteen...

Onnea aloittajalle! Minä ehdin olla yli seitsemän vuotta yksin ennen kuin löysin omani. Onneton en ollut silloinkaan, mutta nyt kieltämättä onnellisempi.

Ymmärrätkö yhtään, että ujo ja arka mies ei olisi löytänyt puolisoa? Ap:n mies ei varmasti ole ujo tai arka.

Poikaystäväni on ujo, mutta ei arka ja oli myös pitkään yksin ennen kuin tapasimme. :)

Vierailija
35/63 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

No aika harvinaista.

Jaa, kyllä noita ujoja tai sosiaalisesti rajoittuneita on tuntunut löytyvän parin kaverini käsipuoleen usein. Ja ei, eivät omaa mitenkään keskivertoa parempaa ulkonäköä tai olleet edes hyvässä kunnossa. Eli kyllä ne ujotkin miehet naisen saa. Ehkä on peiliin katsomisen paikka jos muuta luulet.

Tulopuolesta et maininnut mitään...

Vierailija
36/63 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kuulostaa ihanalta. Ja sekin, että tapasitte taidenäyttelyssä: heti tiedossa jokin yhteinen harrastus ja kiinnostuksen kohde. Mahtavaa! Olen iloinen puolestasi. Paljon tsemppiä jatkoon. Toivon, että suhteenne kestää - ja miksei kestäisi, jos molemmat sitä haluavat ja sen päätöksen tekevät.

Minä en olisi varmaan ikinä löytänyt miestä, ellen olisi 24-vuotiaana uskaltanut kokeilla nettitreffejä. Siihen asti en ollut seurustellut ikinä ja suudellutkin vain kerran. Mies oli tuohon aikaan myös opiskelija. Keskittyi opintoihin eikä oikein muualla käynyt kuin luennolla, kuntosalilla ja opiskelijaruokalassa. Viikonloppuisin lapsuudenkodissa ja lomilla vaeltamassa. Luonteeltaan tuo on rauhallinen, kiltti ja insinöörimäinen - ei arka tai pelokas mitenkään mutta vähän hiljainen ja suulaassa seurassa vaikuttaa ujohkolta.

Niin vain syntyi se ihana ja rakastava parisuhde meille molemmille, naapurintyttömäiselle seinäruusulle ja rauhalliselle nörttipojalle. Nyt ollaan oltu yhdessä neljä vuotta. Ensi keväänä menemme naimisiin. Tiedän siis, ettei rakkauden löytyminen ole helppoa mutta ei mahdotontakaan. Edes silloin, jos on ujo mies.

PS. Varallisuudella ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Tapasimme köyhinä opiskelijoita. Nyt ansaitsemme keskenämme saman verran, mies vähän enemmän, mutta senkin verotus tasaa aika hyvin. Sillä kyllä on väliä, tekeekö elämällään jotain ja onko suunnitelmia ja tavoitteita. Meillä molemmilla on.

Vierailija
37/63 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se naisilla menee.

9/10 ei löydä.

Näitä äärimmäisen ujoja miehiä on lähipiirissä useampikin. Eivät löydä.

Vierailija
38/63 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ujo sukulaispoika löysi myös netin kautta elämänsä rakkauden. On pikkuhiljaa paljastunut pahaksi narsistiksi, joka pyörittää ja uhkailee koko sukulaispoikani sukua. Poika rukka on vanhempineen tämän hirviönaisen tossun alla.

Joten kannattaisi hiukan kauemmin tutustua näihin unelmarakkauksiin, ennen kuin sitoudutte niihin. Nämä juuri etsivät niitä kilttejä ja ujoja ihmisiä, jotka eivät osaa puolustautua

Vierailija
39/63 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kaikilla kommentoijilla, jotka haikailette parisuhteen perään: eikö todellinen tavoiteltava päämäärä olisi oppia viihtymään omassa elämässään yksinkin niin, ettei haikailua ole? Parisuhde tulee sitten bonuksena, jos on tullakseen, muttei ole millään lailla onnen edellytys.

Vierailija
40/63 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä kaikilla kommentoijilla, jotka haikailette parisuhteen perään: eikö todellinen tavoiteltava päämäärä olisi oppia viihtymään omassa elämässään yksinkin niin, ettei haikailua ole? Parisuhde tulee sitten bonuksena, jos on tullakseen, muttei ole millään lailla onnen edellytys.

Olen samaa mieltä, että parisuhde ei ole onnellisen elämän edellytys. Koen eläväni onnellista ja hyvää elämää ilman parisuhdetta. Mutta silti joskus välillä haikailen, että olisipa kiva, jos minulle sopiva ihminen olisi tässä vierellä ja jakamassa asioita. En kuitenkaan etsi parisuhdetta epätoivoisesti, tulee jos on tullakseen. Tuskin tämä satunnainen haikailu koskaan loppuu, vaikka olenkin tyytyväinen elämääni muuten. Eri asia varmaan sellaisilla ihmisillä, jotka haluavat ehdottomasti elää elämänsä yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi